30. kesäkuuta 2011

Saunoa ilman saunaa


On kiva, kun on lämmin eikä tarvii pukea päälle jne. blaablaa...
Mutta en ole ihan varma, onko kiva tehdä töitä, kun koko ajan on happi lopussa ja aurinko paistaa ikkunasta suoraan nuppiin.
Näytin tänään kosmetologin sijasta hikiseltä rekkamieheltä.
  Viimeistä jalkahoitoa tehdessä mun tummahko meikkivoide oli valunut hien mukaan alaleualle yhdeksi isoksi läiskäksi, joka penkissä istuvan asiakkaan silmissä näytti aivan varmasti parransängeltä!

Kävin tänään myös pika-pika pyörähtämässä Stockmannilla, tarkoituksena oli etsiä vauvalahja yhelle mun vakkariasiakkaalle, mutta sitten tietenkin löysin itseni yhtäkkiä sisustusosastolta, räpläämässä kaikenlaista tavaraa.
ONNEKSI säilytin järjen enkä ostanut yhtään mitään!

Paitsi muutaman pyyhkeen...
Hei, ne oli alennuksessa ja hinnaksi jäi 1,50 kappale, eli ei yhtään mitään!
Sitä paitsi mun pitikin ostaa juuri tollaisia pikkupyyhkeitä mun uuteen naulakkoon.


Ja sit en tietenkään voinut olla ostamatta mun lempipyyhettä, joka oli myös halvennuksessa (mitä sitten että mulla on niitä jo pari kappaletta ennestään, ainahan ihminen tarvitsee muutaman samanlaisen  pyyhkeen!!)



Ei muuta kun aurinkoa ja työniloa minulle ja kaikille muille, joiden pitää näyttää töissä esimerkillisen hyvältä ja edustavalta, mutta eivät onnistuu siinä!

1 kommentti:

  1. Joo, pyyhkeitä ei kyllä voi olla koskaan liikaa ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...