6. kesäkuuta 2011

Elämäni nurkkaus


 Päätin esitellä tärkeimmän (ja rumimman) nurkkauksen mun kodista.
Sen, jossa vietän suunnilleen puolet elämästäni (todennäköisesti..)
Sen, jossa saan aina selkäkivun vietettyään siinä tunnin...
Sen, jonka takia mun lähinäkö on alkanut huonontumaan..
Sen, jota ilman aamukahvi ei maistu yhtä hyvältä..



Joo, se sama!
Mun traktori-nurkkaus!
Traktori on konen lempinimi, koska siinä on tuuletin (tai joku sellainen) rikki ja se päästä mitä ihmeellisimpiä ääniä, joiden taajuus vaihtelee isosta peltotraktorista pienempään nurmikkotraktoriin.
Ja kun sen käynnistää, niin ensimmäinen pröööt on aina sellainen, että tekee mieli kysyä, HYI kuka se oli??

On muuten arvokas kone!
3 vuotta sitten, kun elelin sinkkuna ja olin vailla pöytäkonetta, sain Soneralta ihanan tarjouksen. 
VAIN 24,90 kk-ssa. Tottakai mä otin sen!! Haloo, siis superhyvä ja edullinen tarjous!!
Nyt vasta tupsahti postiluukusta VIIMEINEN osamaksu-lasku. 
Eli pikaisesti laskettuna olen maksanut traktorista lähes 900 euroa.
Ei paha!! 
Ei kaikilla ookkaan varaa 900 euron koneseen (jossa bonuksena miehekäs murina)!



7 kommenttia:

  1. Ihana nurkkaus<3 itsehän en kehtaisi kuvata omaa bloggailu nurkkaani a) sitä ei virallisesti ole b) eli bloggaan siellä sun täällä c) haluaisin sellaisen, mutta en osaa pitää tietokonetta yhdessä ja samassa paikassa.

    Ehkä mä joskus sellasen osaan rakentaa, jos saan kivan pöydän johon mahtuu 100 + tuhat paperia kansioineen, pienen auton kokoinen tulostin, kaikki johdot, sanoinko jo pienen auton kokoisen tulostimen? :D kyllä mä ainakin vaatisin omalta pöydältä ja TILALTA sellaista, että sinne on vain pääsy minulle ja että se olisi kaunis, niinkuin sinun nurkkauksesi, koska viettäisin siellä tovin elämästäni.

    Kivaa alkanutta viikkoa ja syreenien tuoksuja! :)

    VastaaPoista
  2. Niin, arvaa kuinka mä vihaan kaikkia niitä johtoja ja sitä tietokonen laatikkoa ja tulostinta! (mitkä ei kuvassa näy)
    Unelma-nurkka olisi sellainen, että näkyvillä olisi vain tietokone näyttö ja ne näppäimet, jota eniten käytän.
    Kaikki muu olisi piilossa! Mut se ei taita olla mahdollista.. hmph!
    Mukavaa maanantaita Sullekin!
    Eiköhän se oo pian taas jo viikonloppu! :P

    VastaaPoista
  3. Jep, näin on!
    Juu, nopeastihan se rento viikonloppu sieltä jo ovea kolkuttelee ;D

    VastaaPoista
  4. Hyvältä näyttää traktorinurkkaus=) Miun kone hurisee kuin micra, eli silleen tosi hiljaa ja pehmeesti=)

    VastaaPoista
  5. Joka naisella pitää olla oma postausnurkkaus!☺
    Paitsi, että mun nurkkaus on keskellä kämppää ulko-ovelta suoraan -ja kone napsahtaa päälle heti kun ovi napsahtaa kiinni. Oivallinen paikka!
    Ja eteisen hyasintti (kaappi siis) piilottaa tulostimet sun muut väkertimet!

    VastaaPoista
  6. Moiks! Kusti polki tänään..! Eli posti kuljetti ruskean paketin, kiitos siitä, aivan ihania juttuja <3 TYKKÄÄN PALJON!!!

    VastaaPoista
  7. Hanne: Kyl tämäkin joskus kauan sitten oli hiljainen. Mutta kai se on luonnon laki, että mitä vanhemmaksi tule, sitä möreämmäksi ääni mene :D

    Pepi: Ehkä joskus miljoonan vuoden päästä mullakin on kaappi, jonne mä piilotan kaiken! Ja vähänkö kätevä, kun kone on heti käytävällä. Aattele- mä joutun kävelemään ihan koko kämpän poikki (noin 10 askeletta), ennen kun pääsen käynnistämään.

    Mimma: Kiva juttu, et tykkäät!!! :P

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...