27. lokakuuta 2013

Pöytäpefletti

Nappasin kirpparilta mukaan ison puisen leipälaatikon.

Hintalapussa luki selvennys: Ei oo käytetty muuhun tarkoitukseen.

No mä olen omistanut näitä leipälaatikkoita vaikka minkänäköisiä, mutta jokainen on  joutunut kylmästi muuhun tarkoitukseen.

Meillä leipä on joko jääkaapissa, pöydän päällä tai loppu.




Tämä leipälaatikko toimii nyt puhelinlatureiden säilyttäjänä.
Ja meillä on niitä paljon!
Monta kertaa enemmän kun puhelimia.
Voisinpas melkein perustaa laturikaupan!



Lämpöpattereihin ei tuu vieläkään yhtään lämpöä.
Yksilta kun varpaani olivat taas jäässä tuplavillasukista huolimatta, suutuin ja tilasin fellokselta maton.
Molemmat kuvat ovat ihan urpoja, mutta täältä tietokonelta kun tiirailen keittiöön, niin hyvältä näyttää.
Jos mul ei ois varpaat niin jäässä voisin jopa sanoa että melko lämmin tunnelma.



Äiti lähetti mulle paketin, jossa oli leveäraidallinen (eivät tietenkään näy kuvassa) pellavaliina, joka on todennäköisesti pefletti.
Kuka hullu istuisi noin nätin liinan päälle, mä kysyn??


Ps.edellisessä postauksessa on arvonta!

23 kommenttia:

  1. Ohhoh - tulipas hieno ja siisti laturijemma! meillä muuten sama juttu latureita enempi kuin kännyjä - outoo.. Ja hei, just kiva matto ja itseasiassa mulla kans kaitaliinoina pellavaiset pers"aluset - kivemmat pöydällä kuin hämyisessä saunassa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä ihmeestä moinen johtuu. Niin no, harvemmin sitä tule laturia roskana roskikseen heitettyä.. jotenkin sisäinen maanpallonsuojelija-vaistoni kieltää sen. Samoin kun en pystyy paristoja tavaroskikseen heittämään. Mutta siihen sitten se mun maanpallosuojeleminen loppuukin :D

      Poista
    2. Haaheee.. Olet mainio..

      Poista
  2. Upea laturijemma, Kristi!
    Kauniimpi noin kuin leipälootana :D

    VastaaPoista
  3. Ranskan kieli on niin kaunista, että sillä saa kaiken näyttämään hienolle. Siisti jemma latureille. Ei kukaan tosiaan noin hienolle pöytäliinalle pyllyä voi laittaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta! Vaikka siellä lukisi kamalimmat kirosanat, kuhan ne on ranskakasi, ei haittaa :D

      Poista
  4. hyvä, että kuulen toisesta joka laittaa pefsetin pöydällä....tuo minun on pellavaa ja eihän sitä raatsinut lauteille laittaa...:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin! Ihan järjettömyyttä tollainen :))

      Poista
  5. :D Mahtavan laturijemman kehittelit! Meilläkin ois tommoselle tarvetta...! Sä voisit oikeesti ehkä alkaa myymään tommosia?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ku niitä la-tu-rei-ta minun pitää alkaa myymään. Onks tarvetta? :D

      Poista
  6. Aivan mieletön tuunaus :)) Ihana!! Näppärä likka sanoisin ;))!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Kiitos! Mä näytän ehkä näppärältä, mutta todellisuudessa en ole.. totakin lootaa maalatessa lensi maalit lattialle :D

      Poista
  7. Lämpöseltä näyttää kuitenkin ;) Ja ihana tuli leipälaatikosta!

    VastaaPoista
  8. Ku on näin nätit pyllyt ku meillä niin ei tarvii pefleteillä koreilla! ;D
    Ihana laturilaatikko, kiitos muistutuksesta, sellainen on ollut mun todo-listalla jo kauan.......
    muksaa marraskuuta! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...