26. syyskuuta 2013

Wannabe-kuvaaja



Olen tässä viime päivinä viettänyt vapaa aikaani siivoamalla, koska tänään tule äiti <3

Ja koska tänään tulin töistä valoisaan aikaan, alkoi sormet heti syyhyämään kameran perään.

Minulla on siis edelleen salamalaite rikki.
Kameran oma salama tekee kuvista ruman keltaisia.
Ja koska mussa asuu wannabe-valokuvaaja, haluan että kuvat olisi aina niin kauniit kun mahdollista.

Eihän se uusi salama nyt miljoonia maksaiskaan, mutta mulla on koko ajan ollut jotain tärkeämpiä kuluja..

Kuten hammaslääkäri..
Tai uudet saappaat Zalandolta..




Vaadimaton bloggaus-pisteeni.
Mä niin pistän sen joskus täydelliseksi... antiikkipöytineen ja industrial-jakkaroineen.


Bongaa kuvasta 4 kuukautta sitten kuollut rustiikkinen muratti.


Tämä tarjotin on kirppislöytö Turusta, 7.-


Sain eilen siivouksen oheella sudittu ton seinäpätkän liitutauluksi.


Nyt pitäis enää mennä kauniin käsialan kurssille..



Mä menen nyt väsämään sitä kukkakaalisosekeittoa.
Heips!

32 kommenttia:

  1. Kaunista, kaunista!! Mä en ole ennen noteerannutkaan tuota ihanaa ikkunallista ovea, upea ilmestys :)
    Sä teet mun lemppariruokaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Niin se on munkin! Sain ohjeen Jeanne dacr living lehdestä.
      Mies ei tosin ollut iloinen kun ilmoitin mitä tänään syödään. Se jos sais, hävittäisi maan päältä kaikki vihannekset :D

      Poista
  2. Todella kaunista!
    Ihana makkari ja olohuone...ja noista keittiön verhoita tykkään tosi paljon...:)

    VastaaPoista
  3. No kyllä oot ihan real one-valokuvaaja etkä mikään wannabe,kauniita kuvia ihanasta kodista:) Olispas muuten kiva tietää miten moni (nainen) valitsisi uuden salaman jos pitäis valita sen ja saappaiden väliltä,käsi ei nouse ainakaan täällä;)
    Äidit rulaa,ihanaa kun saat omasi kylään♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D
      Mun uusissa saappaissa on tähtiä!! :P Mitkä salamat tullut mieleenkään ku ne löysin.. :D

      Poista
  4. Rustiikkinen muratti sopii oikein hyvin sävyihin :D
    En oo ihan jokaisen liitutaulusta tykännyt, mutta tuo sopii just tohon... niin kuin nenä päähään (vai miten se sanonta meni)!
    Oikein ihania hetkiä sinulle ja äidillesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just sen takia en oo raaskinut heittää pois, ku toi sävy on niin kiva :D
      Kiitos <3

      Poista
  5. ihan mahtavan ihanan näköstä teillä. tuo liitutauluseinä on poppis..

    VastaaPoista
  6. Sä voisit tulla meillekin siivoomaan, please....

    Ihanannäköistä jälleen (ja aina - siivouksesta viis) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois varmaan kiva tulla.. Voisin penkoa paikkoja samalla :D

      Poista
  7. Liitutauluseinästä tuli kiva! Oikein kivan näköistä muutenkin :)

    VastaaPoista
  8. Tuu meillekin :)
    Olen lopenkyllästynyt siivoamiseen, kun yritämmemyydä kotiamme ja sitä pitää olla jatkuvasti puunaamassa :) no, ehkä se joskus palkitaan!
    Ihana tuo liitutaulu, aina niin kaunis koti teillä!!!

    VastaaPoista
  9. Kiva toi liitutaulu seinä...
    Olen yrittänyt löytää meiltäkin jonkun sellaisen seinänpätkän mihin moinen sopisi..
    mutta turhaa. Ei yhtään fiksua paikkaa...
    ja kun nyt kerran aloitin sen marinan niin...
    miksi kaikki muut löytää ihania juttuja kirpparilta halvalla ja minä en ikinä... olikohan vielä jotain...
    joo sinulla on paljon siistimpi koti kun minulla.
    :) :) terkkuja Monica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näkisitpä mun tän päiväisen kirppissaldon! Ja tää oli vasta kirppispäivä äidin kanssa vol 1. Niitä on yht 3. :D
      Ja en missään nimessä usko sun viimeistä väitettä. Meillä on täällä, varsinkin keittiössä, päivittäin kuin sian karsinassa. Rasittavaa!!

      Poista
  10. Ihanannäköistä...ja äiti <3

    VastaaPoista
  11. Kaunista! Ja tuo tarjotin on ihan vallan ihana, loistolöytö!
    Siivota täälläkin pitäisi, nyt taidankin tarttua toineeen, flunssaisen vauhdilla tosin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin mäkin aattelin ettei ainakaan oo paha hintakaan. Kuitenkin iso ja painava :)
      Hyviä siivoushetkiä! :)

      Poista
  12. Kaunis koti on, ihania yksityiskohtia.. mm. tuo rustiikkinen muratti :D
    Kaunis tuo olkkarin sohvapöytä! Mikä wannabee kuvailija? höpsis! Mä oon aiemmin ollut himosiivooja, nyttemmin on tainnut jäädä 1 kertaan viikossa. Syysväsymystä ilmoilla.

    Hauskaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Äitikin huomautti, että onpas sopivan sävyinen muratti :D mul venähtää siivousväli usein jopa yli viikon mittaiseksi.. Hyi mua! :D
      Kiitos ja samoin! <3

      Poista
  13. Rustiikkinen muratti :DD Tosi kauniita kuvia ja aina vaan niin kaunis koti!

    VastaaPoista
  14. :) juu, aika shabbykin vielä :D

    VastaaPoista
  15. Ihania tavaroita, oikein ilolla noita katselee. Matkalaukkujakin joka sävyssä :)
    -Helena ja Blackie Kahden Naisen Loukusta-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Toi alimmainen ei oo oikein mun sävy, mutta antaa nyt toistaiseksi olla.
      Oon mä joskus viime vuonna aloittanut sen päällystämisen vanhan kirjan sivuilla, mutta voi jösses mikä rojekti. Jäi kesken :D

      Poista
  16. Samaa uutta salamaa täälläkin on ostettu jo kauan- Kauan ennen uusia saappaita, uusia kynttilöitä, uutta kaappia, uusia kukkia, karkkia, viinipulloa.. lista voisi jatkua loputtomiin, hih ;)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...