5. syyskuuta 2013

Melacorn



Pitkästä aikaa kävin tänään kirpparilla ja löysin niiin täydellisen kuluneen matkalaukun ettei mitään järkee!



Mä en vielä tiedä mikä olisi sille se täydellinen paikka.

Kaikki muut matkalaukkuni ovat makkarissa sängyn jalkopäädyssä tornina, mutta tätä en halua sinne laittaa, ku sit siitä tulisi liian korkea.

Kuitenkin herään joskus yöllä, enkä heti unissaan muista, että pimeässä huoneessa, sängyn edessä seisovat oikeesti vaan nuo matkalaukut.

Eikä esimerkiksi matkalaukunmuotoiset murhamiehet.


Vanhan lehtitelineen oon löytänyt joskus aikaisemmin.
Se on kans superkivasti ruosteessa ja kulunut, mutta sitä ei kukaan harmikseni huomaa.



Nämä Bloomingvillen (juoma?)kupposet lähti mukaan yht. eurolla.


Onko toi nyt vähän sitä itämaista-tyyliä,  mikä tuli muotiin varmaan jo viime vuonna?
Mulla tämä näe-totu-ostapois-vaihe aina vaan venyy.  



Tämä rottinkikippo ei nyt mikään kovin erikoinen euron-löytö ole, mutta ajattelin, et tätä on kiva käyttää kattauksessa ja laittaa siihen vehkeet pystyyn.

Nii, ihan kun mä ikinä mitään kattausta tekisin...


Eilen syötiin suodatinpusseista itsetehtyjä hamppareita, tänään syötiin suodatinpusseista itsetehtyjä hodareita..




Tässä loppukevennyt eli  toplista viimeaikoisista hakusanoista:


  • teippitero
  • salaista hierontaa 
  • pyykkipojat homehtuneet
  • alastomia tyttöjä valokuvissa
  • munasuoja housut 
  • herpes lavuaarista
  • tuija naulapää
  • porkkana mätänee maahan 
  • melanooma otsassa (mul tuli mieleen, et ku se jolla on sarvi otsassa on unicorn, ni tää vois olla melacorn?)

24 kommenttia:

  1. Ihana! Mullakin on uus matkalaukku tai siis vanha-ostin viimeviikonloppuna. Nyt mulla on kaksi kappaletta niitä...kait mäkin tornia yritän tehdä:))Muutenkin makeita löytöjä, kurkkaa mun tämänpäiväinen löytö!

    VastaaPoista
  2. Hitsi kun onkin ihana matkis!! Määkin tahron :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon huomannut että tälläisiä tule vastaan 1 per vuodessa-vauhtia.
      Mulla on nyt jo 2 :P

      Poista
  3. Matkalaukku on aivan mahtava ja tietty sait sen ihan pilkkahintaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli se 15.-, mutta yleensä paljon tylsemmät (ja uudemmat) ovat jo 25.-sta ylöspäin.
      Niin pakko se oli osta.

      Poista
  4. Yllättävän hyvässä ryhdissä matkalaukkusi! Hieno löytö.
    Kauniisti ovat aterimet pystyssä, kattauksella tai ilman, ihania harmaita sävyjä astioissasi, niin yhteensopivia :-)

    VastaaPoista
  5. hih, sun juttus! :D
    Ja noi hakusanat! :D
    matkalaukku on ihana, mutta ajatus matkalaukun muotoisesta murhamiehestä aika pelottava.... alien? ehkä se on melacorn-alien..

    VastaaPoista
  6. Melacorn :DD
    Tuota noin....

    Juu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm.. no, kerro vaan, mieles tekee kuitenkin.. :D

      Poista
  7. Sä se vaan oot aina yhtä ihana♥ Onks matkalaukun muotonen murhamies se matkalaukkukostaja vai mikä se oli,kuulostaa kyllä hirmuiselta;)

    Kyllä toi eurolla vehkeet pystyyn löytökin aika hurjalta kuulostaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaaahh.. onks matkalaukkukostaja oikeesti olemassa??? Pakko googlettaa! :D

      Poista
  8. Oijoi mikä matkalaukku!! Tollasta (järkevän hintaista) mäkin olen yrittänyt metsästää, vielä ei ole sattunut kohdalle. Sun hakusanat ne on aina yhtä hervottomia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) No niin on pikkasen pimeitä, vaikka kyllä mun mielestä itse olen rauhoittunut kirjoittelujen kanssa viime aikona :D

      Poista
  9. Iiiihanaihanaihana!!!! kaikki, mutta varsinkin matkalaukku!!!

    VastaaPoista
  10. Upea matkalaukkulöytö! Vähä hauskoja hakusanoja. Mulla ei edelleenkään oo ollut mitään kivoja. Ihan harmittaa, kun mun blogiin tullaan niin normaaleilla hakusanoilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Yks vaihtoehto on ruveta puhumaan rivoja, kyl ne sit tulee :D

      Poista
  11. Nuo vanahat matkalaukut on niin makeita! Hyvä löytö :)

    VastaaPoista
  12. Komea matkalaukku! Hyvää viikonloppua :)

    P.S. Käy osallistuun arvontaan!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...