22. syyskuuta 2013

Kiva rahi


Tänä vuonna mäkin kävin Habitarella.
Viime vuonna taisin olla maatunut sängynpohjalle johtuen kolmannen asteen rapulasta. 

Habitare oli siis maailman tylsin tapahtuma, koska mä en nähnyt mitään (ku en suostunut laittaa laseja päähän) mutta onneksi mulla oli kaveri (sekin jätti kylläkin lasit kotiin) mukana ja onneksi mä tapasin monta ihanaa blogikamua!

Jyskin osastolta kun käveltiin ohi, niin yks äijä huudahti, et hei tästä teille kivat siniset kassit mukaan!
Kaveri kysyi: Mitä siellä on sisällä?
Mies: Ei mitään.
Kaverilla täytyi olla aika pettynyt ilme, ku mies lisäsi heti perään et mutta tehän voitte osta meiltä jotain kassintäytteeksi?

Heillä olikin siellä lattialla aika tosi kiva juuttirahi.

Mä olin aivan ihmeissään:
Ai myytäänkö muka Jyskissä noin kivoja raheja?
Mies: Ei ku käytiin se tuosta naapurikopista lainaamassa.

Kyseessä oli siis tämä rahi.
On se kyllä hieno, pääsi mun ostoslistalle. En voinut ostaa sitä heti ku ei se ois mahtunut siihen siniseen kassiin.
Ja pisteet huumorintajuiselle myyntimiehelle.
Piristi päivää kummasti, ku naurettiin siellä vatsa kippuralla.


Vanha laatikko on viimeviikkoinen löytö Turun kirpparilta.


Sininen purnukka vaaleanpunaiselle kaveriksi.
Taidan ruveta keräilemään niitä..

Se on muuten jännä et heti kun omistaa vähintää kaksi samalaista juttua, alkaa kuvittelemaan että nyt mä keräilen.
Onhan se hienoa kun voi sanoa, että mä keräilen tätä ja tätä.
Kenelläkään ei oo mitään sanomista kun raahaat kotiin jo kymmenettä samalaista purkkia, koska sähän keräät niitä!
Vai mitä?



Tämä ihanuus maksoi 50 senttiä!!


Toi pitsinen mekko oli niin saatava vaikka se on mulle 3 kokoa liian iso.
Ei ole ensimmäinen kerta ku mä ostan vaatteita vaan siksi että ne sopii sisustukseen.



28 kommenttia:

  1. Hienoja löytöjä, Kristi! Toi loota olis kelvannut tännekin...

    Kodin Terrassakin on muuten kivoja raheja. Hintakin taisi olla samaa luokkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedosta.. Mietin tässä et oonkohan koskaan edes käynyt tossa kaupassa.. :)

      Poista
  2. Kiva blogi sulla!:) Täytyypä tulla toistekin:)

    Ihanaa viikkoa!♥

    VastaaPoista
  3. Habitaressa kävin minäkin tänään, en kyllä löytänyt sieltä mitään kivaa, en edes kivoja myyjiä :-)
    Ihana tuo hame!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ja mä en saanut penniäkään kulumaan, muuta ku raflassa!

      Poista
  4. Kaunista on, ei voi muuta sanoa :)

    VastaaPoista
  5. Terve taas pitkästä aikaa!!!
    Olet tainnut vaihtaa asuntoa,mutta et muuten tai muuta ONNEKSI ja kivalta näyttää.
    Ehkä ihana pitsimekko mahtuu sinulle joskus,kokemuksesta voin sanoa,että se tulee melkein huomaamatta ainakin tällaiselle heikkoluonteiselle.
    Kivaa alkavaa viikkoa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervepa terve!! :)
      Oon joo, muutosta ju puoli vuotta! Oot se Säkin kauan ollut pois :O
      Kyllä mä muuten haluisinkin että vanhempana mulla olisi tavaraa, koska pyöreimillä on vähemmän ryppyjä :P
      Mukavaa viikkoa ja tulehan taas!

      Poista
  6. No kyllä yllätyin tästä rahista. Ei kyllä uskois että Jyskissä näitä myydään... eli askeleet sinnepäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniiin!!! Ymmärrät sitten munkin möläytyksen siellä messuilla :)

      Poista
  7. Kiva oli pikaisesti päästä huikkaamaan moikat messuilla! :)

    VastaaPoista
  8. Kivat löydöt, juuri Jyskin sivuilla katsoin tuota rahia että ompas hieno :)
    Voisinpa minäkin vedota siihen, että keräilen. Koska keräilen tietynlaisia kippoja, Lomonosovin koira- ja lintufiguureita sekä retropeittoja, mies huokaa aina erityisen syvään, kun rehaan uuden peiton kotiin ja koitan selittää, että kun tämmöstä ei vielä ollu ;)

    VastaaPoista
  9. Vitsit mitä löytöjä! Ja taisit vakuuttaa myös minut tuolla Jysk-rahillasi ;) IHANA! En vois miekään uskoa, että olis Jyskin kamaa. Hauska mies siellä osastolla kyllä! Ja vielä: keräily kunniaan totisesti! Se on aina hyvä syy roudata kamaa kotiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just niin! Mä tiesin etten oo ainut joka ei millään uskoisi!! :))

      Poista
  10. Oli kyllä hieno rahi!! En olis Jyskin omaks uskonut.
    Ehdottomasti jos jotain on kaks, niin sillon voi jo sanovansa keräävän ;) Mulla on onneks tuo kerääminen jäänyt Greengaten lattekuppeihin ja Muumeihin :) kovasti taistelen muuta keräämistä vastaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Onko ne lattekupit ilman kahvoja? Mullakin on melkoinen kokoelma niitä, enkä ikinä edes käytä ku niissä ei oo sitä kahvaa :D

      Poista
  11. Oli niin kiva tavata :)) Mä en IKINÄ unohda sun käpyjä ;P.

    Sulla ja kaverillasi näyttää olevan huumori kohdillaan ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D
      Juu, mutta me molemmat mölaytettiin vahingossa :D

      Poista
  12. Empä oo itekään aiemmin törmännyt kyseiseen Jyskin rahiin, tais mennä munkin ostoslistalle ;) Jyskistä löytää aina silloin tällöin kivoja juttuja, Karelia kynttilänjalkaa olen kans himoinnut. Mulle iski taas kirppiskuume ku kattelen sun ihania löytöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en muista milloin oisin viimeksi käynyt jyskissä! Varmaan puoli vuotta sitten kun ostettiin sieltä pienemmälle sänky.

      Poista
  13. kiva rahi :) mistä tuo hieno vedenkeitin on hankittu?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...