25. maaliskuuta 2013

Ruuvipää



Arvonnan voitti  random-konen mukaan Jaana Kristiina.
Onneaaa!! <3

Vihdoin ja viimein voin sanoa, että olen kotiutunut tänne uuteen asuntoon kunnolla!

Vietin täällä ensimmäistä kertaa rauhassa aikaa siivoessa-sisustaessa ja muuten vaan löhöillessä ja vieläpä  perjantaista sunnuntain asti. 
Ei ollut töitä (paitsi lauantaina vähän) ja myös isäntä oli pois jaloista kuljeksimasta.
Ja kirpparillakin käväsin pienemmän tytön kanssa. 
Mahtavuutta! 


Joitakin reikiä tuli tehty.
Vaikka minun ei pitäny.
Oon näköjään adiktoitunut reiäntekoon..

Lähin mm. ruuvamaan olkkarin pöydän jalkoja pöytälevyyn kiinni, koska näköjään ne eivät sinne itsestään porautuu, vaikka olen monesti asiasta maininnut.

Valkkasin omasta mielestä just sopivan kokoiset ruuvit, vähän oli vääntämistä ja kääntämistä ja nousii savua ku poranterä pyöräytti ruuvissa, vetäen noi kannat sileäksi, mutta kiinni sain, perkele!

Käänsin pöydän ympäri - NIIJUST!! 
Ruuvit oli tullut parin sentin verran pöytälevystä ulos!

Ja koska ne ruuvit on ilman kantoja, en saanut niitä enää millään meisselillä irtikään!

Siinä ne nyt töröttää, laitoin liinan päälle, ni on pois silmistä.
Isäntä saa ihan kuule itse keksiä miten ne sieltä pois saa. 
Mitäs ei hoitanut hommaa silloin kun pyydettiin.
Äpyh!


Palatapettia tuli laitettu teinarin huoneseen, unohtumaton kokemus sekin! 
Menetimme molemmat hermomme monesti (äiti sä et osaa mitään kunnolla!! tee ite sitten! mä lähen pois! jos lähet mä heitän tän maahan! jne)
Kuvia siitä sitten joskus kun ollaan saatu loput huoneesta valmiiks.



Makkarista räpsisin kuvia.





Tässä on mun Jeanne d'arc nurkkaus.
Erittäin tarpeellinen!
Heittelen sinne tuolin päälle aina likaisia vaatteita!




Röyhelöliina on voitettu Pepin arvonnasta. <3



Verhoja ei ole, mutta enpä oo niitä silleen kaivannutkaan.
Musta on kiva tuijottaa illalla tähtitaivasta tai kaukaa näkyviä kaupungin valoja.
Varsinkin kun naapureista ei näe muuta kun heidän katto.

 ´
Jos laittaa nenän kiinni ikkunaan näkee myös meidän parvekkeen.
Josta mä en halua puhua ollenkaan. Murhetikki!!


Tässä kaunis kokonaisuuskuva:


Luostarimeininki!
Tällä nunnavaiva suorittaa kristillistä itsepiiskausta.


Helmalakana ois aika tarpeellinen, uusi lamppu (??)... ja kyl jokunen verhokin on saatava.

Huoh.. ei saa ahdistautua.. eiei...kaikki aikanaan.. niinkö ne sanoo?



Minun lempiteksitaulu pääsi tietenkin seinälle tässäkin kodissa!

46 kommenttia:

  1. Siellähän on vietetty täydellistä laatuaikaa!

    Jäin tohon palatapettia...että millasta se on vai siis pala tapettia. Olkoonkin kumpaa tahansa, niin en uskaltas koskee ees itekseen, tulis vaan hävitys ja kauhistus...sama koskee porakoneita..tai voin joihinkin vuokiin reijän tehdä, mutta ei siis mitään oikeeta...:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      En tiedä onko palatapetti oikea sana, mutta siinä oli 8 eri palaa joista piti tulla..tai siis jotenkuten tulikin yksi iso kuva :D

      Poista
  2. :D No siellähän alkaa jo näyttää hyvältä! Ihana kun saitte sängyn tuolla tavalla ikkunan ääreen. Ja tuo sun peilipöytäs on upea!
    Kuullostaa niin tutulta tää sun ruuvailu :D Mä olen kanssa niitä ihmisiä, jotka haluavat asioiden edistyvän heti, eikä huomenna... niinpä vastaavan laisia teeseitse-katastrofeja sattuu mullekin jatkuvasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aina yhtä lohduttava kuulla että meitä on monta! :)

      Poista
  3. Pitäisiköhän sitä sanoa, että tekevälle sattuu :) Muutama ylipitkä ruuvi ei tunnu missään enää seitsemän vuoden päästä..

    Mahtavat näköalat tuolta (kristillisen itsepiiskauksen) makkarista.
    Jos en ole vielä sanonut, niin: onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista
  4. Wau,mitkä maisemat! Onko tuo teidän parveke,jossa näkyi valkoinen tuoli? Mikä siitä tekee murheenkryynin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se! Mä voisin siitä tehdä postauksen, niin ehkä teillä joillakin on hyviä ideoita!

      Poista
  5. Hiljaa hyvää tulee... eiks se niin mene!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on ollut aika opettava aikaa, koska yleensä mun pitä kaikki pistää hetisamantien kuntoon, mutta nyt vaan ei oo ollut mahdollista. Ja hyvin olen pärjännyt. Vain vähän masentaa kun alkaa ajattelemaan..

      Poista
    2. Mutta ehtiipä vaihtaa mielipidettä moneen kertaan... ennen kuin alkaa nauloja naputtelemaan tai verhokankaita ostamaan :)

      Poista
  6. Jos lähet mä heitän tän maahan:D Kuulostaa ihan tutulta;)
    Mulle on käyny ruuvien kanssa samalla tavalla,ehkä ne jotenkin kasvaa tai venyy ruuvatessa,mä luulen ainakin...

    Ihan hirmuisen kaunis koti teillä mikä ei kyllä yllätä yhtään,sullon homma hanskassa ja kaikki nunnat luostarissa vai miten se meni;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha... Kyllä välillä ainakin jokunen nunna on hukassa ::D
      Siis oikeestiko ne venyy?? Sekös selittääkin aika paljon!! :P

      Poista
  7. Mahtavasti sänky tuossa ikkunan eessä !
    mutta mikä nunna meininki se on jos on ukko vieressä ... ;) mulla se nunnan kammari on ! hehehe
    niin miks parveke on murheenkryyni =O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on niitä nykyajan nunnia! :D
      Mä teen partsista oman postauksen täs lähiaikona niin näätte sitten.

      Poista
  8. Olettepa te korkealla! Mahtavat näkymät!!
    Onneksi olet nainen, tuo "reikäintosi" ei kuulosta ihan niin pahalta ;-D
    Eikö kuitenkin ole ihana, kun on kaikki seinät valkoiset ja tyhjät, nyt niitä on hyvä täytellä ja sisustella muutenkin.

    VastaaPoista
  9. Hienot maisemat teillä!
    Asettelen pöydä ruuveille kynttilät...pysyvät paikoillaan...:)

    VastaaPoista
  10. No jopas näyttääkin hyvältä! Eihän tullut lattiaan jälkiä kun ruuvasit ruuvit pöydän läpi? =) Nimim. ei ainakaan mulle ikinä ole käynyt niin...

    VastaaPoista
  11. No jopas näyttääkin hyvältä! Eihän tullut lattiaan jälkiä kun ruuvasit ruuvit pöydän läpi? =) Nimim. ei ainakaan mulle ikinä ole käynyt niin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei juma!! Arvaa saanko mä nyt olla rauhassa tän päivän töissä, ku mietin koko ajan että menikö ne ruuvit maton läpi suoraan lattiaan. Ouou.

      Poista
  12. Samaa sanon minä: Hiljaa hyvä tulee :)
    Me ollaa asuttu tässä kohta kaks vuotta, ja vieläkin mulla on paljon juttuja, jotka hakee paikkaansa.

    Mikä ihanuus tuo sun Jeanne nurkka! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en jaksais kahta vuotta, Sä oot kyl hyvin kärsivällinen!!

      Poista
  13. Söpö JDA-nurkkaus, Kristi! Ihanan valkoinen (mii laik it...)

    Ja onpa upea (ja rauhallinen näkymä ilman naapureita) makkarin ikkunasta, voi jee!

    Hih, kiva tekstitaulu ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3
      Se on kyllä ihaninta että kukaan ei katso yhestäkään ikkunasta sisään meillä!!

      Poista
  14. Kaunis tuo jeanne-nurkkaus! Ja ihanalta näyttää muutenkin koko makuuhuone.
    Hiljaa hyvä tulee, sisustamisessakin, mutta kivempi olis heti, vai mitä, ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivempi tietenkin heti, sit kyllästyy ja voi jo laittaa uutta. :)

      Poista
  15. Oi miten kaunis ja SIISTI makuuhuone, toisin kun tuo pikkiriikkinen, ahdas ja epäsiisti mikä meillä on ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meil oli edellisessa kans niin pieni että minua ei kiinnostanut siivota esim sängyn alta ollenkaan. Muuton yhteydessä vasta paljastui mikä elämä siellä oli :D

      Poista
  16. Auts... pöytä parka :-) Kunhan miehesi ei vain heitä jalkojaan pöydälle, just sopivasti ruuvin kohdalle ;-)

    Askeettinen tunnelma makkarissa, mutta mielestäni aikas kaunis myös! Ja vaatekasanurkille on aina käyttöä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, aivan liian askeettinen mun makuun, mutta kyllä siitä vielä hyvä saadaan! :)

      Poista
  17. Kyllä on rauhallisen näköinen huone! KAUNIS <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, toivottavasti rauhallisuus pysyy, mutta tavaraa tule lisää jokatapauksessa, sen tiedän jo :D

      Poista
  18. Juu, mies hommiin vaan - mitäs ei tehnyt aikasemmin - mulla vähän sama asenne. Meijän Isännäl sanonta et "kohta", yleisempi on kuitenkin "huomenna" - huomenna on myöhäistä sanon minä.. kaunista on.. monennessako kerroksessa asutte kun on noin hulppeat näkymät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä!
      Kuudennella asutaan, mutta ku koko talo on vielä vähän niinku mäen päällä.

      Poista
  19. Voi hitto sua ja sun ruuvailujasi... :D
    Tuosta tulee niin kaunis, ihana koti. Nyt malttia höpsö. <3

    VastaaPoista
  20. Onpa kaunis Jeanne paikka.Ihan kuin suoraan magasiinista.
    Tähtitaivaan katselu sängystä kuulostaa huipulta.

    Oon laittanut sulle sähköpostia.

    VastaaPoista
  21. Voi luoja! Niin klassinen tuo ruuvijuttu. Tuostahan olisi kiva nähdä kuvakin! :)

    VastaaPoista
  22. Voi ei toi ruuvijuttu! :O Oh noes! Toivottavasti mies keksii siihen jonku hyvän keinon :D Kivalta näyttää ilman verhojakin, ihanan valosaa <3

    VastaaPoista
  23. Blogipimennossa oltuani minulta onkin mennyt teidän muutto ihan ohitse - mutta pakko sanoa, että tuo teidän parvekehan on huippu ihana! Siis vau! :) Näen sen jo silmissäni miten upealta se näyttää ENSI TALVENA!! Penkeillä lampaan taljat ja isoja lyhtyjä luomassa tunnelmaa, oih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mul ei oo ku pari taljaa, mut niitä varmaan kannattaa hankkia hulluna lisää!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...