26. maaliskuuta 2013

Plartsi



Moni kysyi et miks meidän parveke on murhe isolla ämmällä.
No siksi koska se on melko iso ja lattia mene miten sattuu (en tiedä onko se rakennusvirhe vaikö trendiä että muoto on niin sekava ettei vastaa yhtäkään koulussa opittua  matemaattista kuviota).

Pohjapiirros vapaalla kädellä:







Niin ja ikkunoita on liikaa!
Plus se että ne ovat ulkopuolelta rakennuspölyssä, eikä niitä pysty pesemään.

Yks mun asiakas ehdotti että no mutta ku kaupoistahan saa nykyään niitä teleskooppivarsia...
Siis niinku sellaisia mitkä yltää kuudenteen kerrokseen asti??

Yhteen suuntaan:


Ja toiseen suuntaan:


Mä olen miettinyt että jos laittais tohon isoon lasiseinään jotkut kivat (valkoiset) verhot vaijerilla roikkumaan? 
Mut näyttääks se sittenkin urpolta?

Toinen juttu on lattia.
Ei tohon saa mitään valmis puulaattaa  jos halua (ja mä haluan) että se peittää  nätisti koko lattian.
Monta kerta mul on käynyt mielessä räsymatot. Kaikki samalaiset.
Mutta niihin menis miljoona euroa..ja mä joutuisin leikkelemaan niitä..

Sopivamman kokoiset kalusteetkin olisi hyvät. 
Noi näyttää pikkasen eksyneiltä.


Maisemat ja auringonlasku on kyl upeita tuijottaa <3 (läpi paskasen lasin).

Haastetta siis piisaa ja kesä ei oo enää kaukana....
Olisko teillä mitään ideoita heittää?


Ainiin... tiesitteks te et me asutaan aika lähellä Ikeaa. Mutta ei kuitenkaan niin lähellä että sortuisi vapaaehtoisesti kävelemään (3 km).

Eilen sain väläyksen - mä haluun hetinyt Ikeaan!
8 minuutin päästä mä olin jo juoksemassa bussipysäkille.

Noustessa bussiin näytin matkakorttia lukijalle ja paljastui, että siellä oli vaan 70 senttiä rahaa. Ja mä tiesin että lompakossa on vain 50 euron seteli, jota bussikuskit eivät halua ottaa vastaan.
Sanoin bussikuskille, oi, anteeksi, mä kävelen sittenkin kun ei ole sitä arvoa ja hyppäsin bussista ulos.
Sitten mä kävelin reippaasti ja iloisesti hymyillen bussin kanssa samaan suuntaan. Sitten kun olin varma, ettei bussikuski voi  enää nähdä mua peruutuspeilista, mä käännyin ympäri ja laahustin nolona takas kotiin.

Mikä urpo!!



*huomenna illalla jos ei tuu mitään esteitä mä aion pitää blogikirppiksen

71 kommenttia:

  1. Onpas upea parveke. Tuonnehan saisi vaikka mitä... Riippukeinun ja sohvaryhmän. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä.. mutku mul on osamaksukielto Hobbariin. Jonka mä olen itse itselleni laittanut :D

      Poista
  2. Aivan ihana parveke, iso ku mikä!
    Eikö ikkunat aukea? Osassa ainakin näkyy olevan avattava lasitus. Olispa huippua noin iso tila, kesällä yksi iso huone lisää ja mahdollisuuksia pilvin pimein.
    -päivi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ekan kuvan ikkuna on ns lasiseinä eikä se aukea.
      Toivottavasti mä saan siitä sellaisen huoneen kesäksi jossa viihtyy. Tällä hetkellä mä en viihdy siellä ollenkaan.

      Poista
  3. Oon ihan sairaan huono hahmottaa vieläkin, että millanen tuo siis on, ja missä on ovi ja ja ja, mutta kysyn ainakin: mihin ilmansuuntaan tuo on? Onko paahtainen eteläparveke vai? *siristelee silmiään ja yrittää hahmottaa* Itse viherpeukalona valkkaisin paljon kasveja ja kukkapöytiä ja-hyllyjä... valkoset vaijeriverhot kuulostaa kivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos katsoo "pohjapiirosta" niin ovi ja keittiön ikkuna on vasemalla.Oikealla on pätkä betoniseinää ja kans yksi avaamaton lasi.
      Alhaalla on sitten ne avattavat ikkunat josta näkyy talon sisäpihalle.
      Lasiseinästä paistaa aurinko päivällä ja illalla eli todennäköisesti siellä on kesällä kunnon helle ja kaikki kukat kuivuu päivässä jos en muista kastella. :D

      Poista
  4. Onpas kiva parveke ja samalla kyllä varmasti aika pirullinen saada kivaksi :)

    VastaaPoista
  5. Aika hankalan mallinen kyllä mutta ihanan tilava. Me laitettiin meidän partsille ihan kiskot ja niihin verhot roikkumaan.
    Ootteko miettineet lattian suhteen sitä, että valmiiden palojen suhteen ostaisitte ihan metritavarana painelyllästettyä puuta ja tekisitte lattian itse? Näin me tehtiin ja saatiin musta lattia, kuten haluttiinkin. Lisäksi itse tekemällä tuon hankalan mallin vuoksi voisi olla muutenkin hempompaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mies sanoi että hän voisi tehdäkin, mutta sinne pitää kuulemma jättä isoja rakoja, mutta siitä mä en innostunut, koska tiedän edellisen kämpän parvekkeestä että sinne alle kerääntyi älyttömästi pölyä ja karvoja ja vaikka mitä kökköä. Tosin se oli kyl avoparveke, ilman laseja.

      Poista
  6. Toi mikään parveke ole, toi on huone!!
    Mä laittaisin ensimmäisenä ihanan ison päiväpedin tuonne....tai siis heti sen lattian jälkeen :)
    Ei muuta kuin lautalattia itse rakentaen tai sitten jostain kodin ykkösestä tai muualta halpoja räsymattoja, nehän on jalan alla ihan parhautta.
    Kyllä sä sinne kaiken maailman purkkia ja ruukkua kuitenkin kesällä laitat, kukaan huomaakaan onko joka matto nyt niin sentilleen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi räsymattoidea rupee kuulostamaan koko ajan paremmalta. Ovatkohan ne heloppoja imuroita....

      Poista
  7. Mä vähän katsoin, että teillä maisemat on aika samat kuin meillä duunista, taidamme olla aika lähekkäin!
    Ja tuo teidän parveke on UPEA! Tuonne sopisi tosi hyvin muovirottinkiset ISOT parvekekalusteet, tuollahan kelpaisi sitten nauttia kesäilloista muki kädessä :-)
    Eikä mitään verhoja, kun teillä ei ole naapureita tsiikaamassa, noita maisemia ei kannata peitellä!!
    Kasveja? Tekokasveja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alppimakylässä mää oon :)
      Niin arvaa kuolaks mä tollaisten perässä..mutku ei oo varaa..nuo maksais toista tonnia!
      Veikkaan vähän että ei kenenkään nuppi kestää sitä paahtavan auringon määrää mitä sieltä kesällä saattaa tulla. Varmaan vähän niinkuin kasvihuoneessa istuis, niin sen takia ois jotkut verhot pakko laittaa..
      Tekokasvi kuulostaa järkevältä! :)

      Poista
  8. Aivan ihana tuo teidän parveke - siitähän saa vaikka ja mitä - hulppeat on näkymät!! Nyt kuule kirmailet sinne IIkkeaan ja jos asut vantaan iikkean vieres niin siinähän on ihan kiva kirppis vieres - kyllä sä keksit!! Mites olis eurolavat..? Kattelee tavaroita uusin silmin niin on tuo partsikin sisustettu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hä..mikä kirppis!! En oo kuullut enkä nähnyt. Nyt on pakko otta selvää :P kiva ku kerroit!

      Mul kävi muuten eurolavat mielessä..mutta kun en oikein saanut päähän miten.. Ääh..mä oon niin saamaton!!

      Poista
    2. Sorry, että kommentoin nyt kaikkeen, mutta se kirppis on Lanttila, iso itsepalvelukirppis, Ikealta kun lähtee Askoon päin niin se jää siihen välille, oikealle.

      Poista
    3. Juu, sama mesta!! Sinne siis - lamps, lamps..

      Poista
    4. Mahtavaaa!!! Kiitos teille!!

      Poista
  9. Kierrätyskeskuksessa tai Kontti torilla voisi olla räsäreitä edullisesti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt on hyvä syy mennä tsekkamaan kierrätyskeskus pitkästä aikaa!
      Mutta mä en vieläkään tiedä mitä on konttitori.. Pittää mennä kooklettamaan.

      Poista
    2. Tikkurilassa. Kontti-tori, entisen Anttilan tiloissa.
      Tee niistä eurolavoista kulmasohva tuonne ja päälle patja ja tyynyjä ja vilttejä ja ja ja

      Poista
  10. Ihana parveke! Ihana, IHANA, I-H-A-N-A!
    Juu, vuode ehdottomasti päivänokosia varten (sivustavedettävä vaikka?).
    Kun tuo on umpinainen tila, niin mitäs jos lattiiaan tekisi ihan oikean laminaattilattian, ei olis rakoja!! Kun tekee kelluvana, niin saa tarpeen tullen purettua ja koottua taas takaisin.
    Muovimattojakin myydään ihan superleveinä versioina, siitä helppo leikata sopiva pala - eikä tarvitsisi (välttämättä) lattialistoja, kuten laminaatti varmaan vaatisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silloin kun katolta suli lumet niin tuli ton lasiseinän tiivisteen läpi oikein urakalla vettä. Eikä sitä vielä tiedä, että oliko se vaan se kertaa vai toistuuko. Ku ei ole sitä lunta siellä katolla enää. Nii ei uskalla laittaa laminaattia ainakaan vielä..
      Muovimatto kuulostaa hyvältä ja niitähän on nykyään vbaikka kuinka nättejä :P

      Poista
    2. No enhän mä nyt näin helpolla ideastani luovu! ;o)
      Ikkunan eteen voi tehdä "kaukakalon", jonka täyttää kivillä (ja osin ruukkukasveillakin, jos niin haluaa) ja laminaatti vasta sen jälkeen, "kuivemmalle" puolelle. Ja reunimmaiset laminaatit voi kerätä talveksi pois, jos vesivaurio edelleen pelottaa.
      Muovimattovalikoima on todella monipuolinen - ja varsin edullinen (edullisempi kuin iso määrä räsymattoja).
      Sieluni silmin näen lattian jo liuskekivipintaisena (esim. KodinTerrassa 4 m leveä Upostep 38195 vain 9€/neliö) tai säänsyömänä, harmaantuneena lankkulattiana. Tai miksei vaikka sellainen ikivihreä nurmikko, sellaisen olen joskus nähnyt jossain, en vaan muista missä... Tosi hieno, enkä siis tarkoita sellaista piikikästä ovimattoa. :o)

      Poista
    3. Kaukakalo?? Juu, kaukalo, vähän kuin kukkapenkki. :o)

      Poista
    4. Mä jopa ymmärsin sen kaukalon.
      Ehdotin tänään äijänkäppärälle muovimattoa. Se oli et no hyii..
      Eli me laitetaan sinne muovimatto!
      Mun ideoita (tai siis minulle annettuja ideoita) ei dissata! Haahaa :D

      Poista
  11. mielenkiintosen muotonen tuo parveke tosiaankin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Siinä on taas joku archideckti ollut vauhdissa :D

      Poista
  12. Ihanan iso parveke! Sinnehän saa mahtumaan vaikka mitä! Rauhassa vaan nyt katselet, kyllä se ajatus sieltä vielä tulee. Vielä on kesää jäljellä... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos pistäis mamban pauhaaman.. Tiedä vaikka tulis hyviä ideoita :D

      Poista
  13. Voi pirulauta, kommenttini näkyvät siirtyvän taas roskapostiin!
    Piti siis vaan sanoa verhoista, että saattaa olla ihan hyvä idea, varsinkin jos noista partsin ikkunoista näkyvistä muiden asuntojen ikkunoista näkee suoraan teidän kesäkoloon!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se näyttää siltä että ihan kuin näkisi, mutta oikeesti ei näy, ellei sitten työnnä päätä ulos ja kääntää sitä vasemmalle. Mut sit ne jää kyl heti kiinni :D
      Ja se pieni talopätkä siinä kaukana.. kiikarilla näkyy varmasti kaikkea mielenkiintoista :))

      Poista
  14. entäs jokku bambuverhot vähän varjostaan polttavinta paahdetta, mitkä saa sitte nätisti rullattua ylös/alas
    ja laita tuohon epämääräiseen nurkkaan joku yhtä epämääräinen nurkkahylly
    ja joku divaani ois ihana ...kevyet räsymatot on helppo pesasta , puutavara on aika kallista
    kyllä siitä hyvä tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäli sitä pystyy asentamaan kattoon, niin sekin onnistuisi :P sain taas mielikuvia valkoisista kalusteista ja tummasta bambuverhosta...niin ja uima-altaasta :D

      Poista
  15. Hei räsymattoja vaan metsästämään kirppiksiltä ni ei niihin nyt niin hirveesti rahaa mene, jos vertaa puulaattaan (auts..kallista ja kylmä pinta tepastella)
    Tossa partsissa on vaikka mitä mahdollisuuksia ja kivat sivuverhot tekisi heti kodikkaammaksi..Mut mä uskon, et kun teikäläinen saa sen inspiraation niin silloin saat pikkurahallakin homman hoidettua !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ja ei todellakaan näytä verhot noissa laseissa urpoilta...ANNA MENNÄ VAAN !!! ja värikkäissä räsymatoissa ei edes pahemmin näy pikku tahratkaan :) siis WAU MIKÄ TILAVA PARVEKE...näen sut jo NIIN kesällä siemailemassa drinksua jossain löhötuolissa :)

      Poista
  16. Mun tuli kanssa mieleen noi eurolavat...ja siihen patjat ja tyynyjä.
    Siis toi partsi on oikeesti upean kokonen...tosin kyllä hiton haastavan mallinen. Noilla lavoilla sais ehkä edukkaasti(??) tehtyä. Mä näin netistä joskus kuvan että oli noista lavoista tehty tollanen löhösohva, sitten pöytä 2 eurolavaa päällekkäin ja pyörät alle(maalattu mustaksi). Itse asiassa oli tosi kivan näkönen... En tiiä miltä kuulostais "kasvihylly" noista puisista vihanneskoreista).

    Lisäksi kyllä toi verho vois olla hyvä jos on kuumalla paahteisella puolella, lisäksi myös antaisi näkösuojaa vaikka ylhäällä olettekin =)

    Sö oot niin kekseliäs ja toimelias ihanainen, ni sä kun saan sen inspiraation ni kaikki on hetkessä valmista =D

    Ihanaa pääsiäistä ihanalle naiselle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hienolta! Tähän mennessä en on löytänyt netistä mitään kivaa kuva niistä että voisin näyttää tolle yhelle ja että sekin sulaisi ajatukselle raahata töistä meille hirveä määrä eurolavoja :D

      Kiitos ja mukavaa pääsiäistä Sullekin!

      Poista
    2. Mä laitin sulle kuvan siitä mustasta pöydästä minkä jostain netistä olen bongannut, en kyl muista mistä sivulta =(

      Kiitos <3

      Poista
  17. Parvekkeen voi näköjään muuttaa kesämökiksi:) Joku kiva rautasänky/sohva olis ihana, ja ei mikään pöllömpi ajatus laitella pitsiverhoja roikkumaan...mutta ikkunanpesu on mulle kans?? Taloyhtiö pesettää kaikkien ulkopuolelta vai?? Lattialle juu mattoja ja kasveja jokapaikkaan ja kynttilöitä, amppeleita....ai niin eihän tää ole MUN parveke!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iik.. olispa ihana löytää jostain rautasänky <3
      Siis mä NIIN toivon että joku pesee ne pois! Tai sit ne ehkä toivoo että vesisade pesee..?

      Ei ehkä oo, mut tuu auttaa sisustaa!! :P

      Poista
  18. Ihanan tilava parveke, tosin haastetta ja mahdollisuuksia samassa paketissa. :) Täällä on tullutkin jo tosi kivoja ideoita. Verhot tohon kyllä laittaisin, vaikkei naapurit sinne näekään. Vois tulla akvaario-olo... Nauroin tota bussijuttua, hauska! Ite oon kans naispuoleinen Mister Bean, aina noloissa tilanteissa... ;)

    VastaaPoista
  19. No on tuossa partsilla kyllä ruhtinaallisesti tilaa! Menisihän tuohon räsymatto poikineen. Mulla on aina niin ideatyhjä pää, tai sitten pää täynnä huonoja ideoita, että minusta ei oikein ole apua...

    Mä yrittäisin ehkä kirppiksiltä/kierrätyskeskuksista hakea vanhoja muhkeita mänty ym kalusteita ja sitten tuunaisin ne maalipurkin avulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, mikä ideatyhjä pää!! Toi oli kyl mahtava idea! Ne mäntykalusteet! :P
      Mä kirjoitan kyl kaiken ylös, mitä täältä nyt irtoo :)

      Poista
  20. Huippukiva, kun on tuollaiset lasit, mutta ajattelin itse heti lasin alahelmaan jotain (valo)verhon tapaista. Missään nimessä ei kannata peittää kaikkia ikkunakohtia, ellei halua välillä viilennystä auringonpaahteelta.

    Kyllä sä siitä kauniin saat, kun puitteet on noin huikeat!!

    PS. En mäkään olisi sinne Ikeaan asti kävellyt ;DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva toi valoverho.. enpä ois keksinyt. Kirjoitan tänkin ylös :P
      Mul onkin ajatuksissa sellainen piitkä vaijeri, johon ostais piitkät valkoiset verhot joita sitten voi nykiä eteen ja pois eestä.. en kyl kuvittele yhtään miltä se luonnossa näyttäisi..

      Poista
  21. Heei, sulla sentään on parveke, jossa on ympärillä SEINÄT ja KATTO! O.o
    Mun parvekkeelle mahtuu ahtaen kolme ihmistä seisomaan ja "seinät" on mua pyllyyn asti (ja olen kääpiökokoa) ja ne on jotain aaltopeltiä. Kaiken lisäksi kun ei ole kattoa, ni tottakai ränni vuotaa just siitä parvekkeen kohdalta :D
    Jos mulla ois noinkin ihana parveke, laittaisin sinne kasvit ja olisin tyytyväinen että siellä olis edes tuollanen RYHMÄ noita kalusteita, eikä yhtä kusista tuolia joka nytkin on jäätynyt kiinne tuonne parvekkeeseen kun lumet on vallanneet sen :D KAUUUUHEE AVAUTUMINEN! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti aamunauruista! X-D vaikka ei oo kohteliaasta nauraa toiselle :DD

      Poista
  22. Onpa tosiaan hulppea partsi! Tuonne saa kesällä paljon ihania kasveja... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehkä minusta tulee sittenkin intohimoinen puutarhuri! :))

      Poista
  23. Ajattele positiivisesti. Sulla vois myös olla sellainen hemmetin kapea ja pitkä parveke niinku meillä. Sinne kun laitat yhden tuolin, niin sen ohi saa sit hivuttautua tarkasti, jos meinaa mahtua. Meidän parveke soveltuu pelkästään pyykin kuivatukseen kesällä.
    Sun partsi on haastava, mutta siinä sentään on mahdollisuuksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä yritän olla positiivinen. :)
      Viimeks tänä aamuna oli positiivinen kun huomasin että ikkunaseinän saumoihin oli kehittynyt yliyön paksut jääpuikot. Siis wtf!! :D

      Poista
  24. Upea parveke. Verhoja ikkunoile ja mies nikkaroimaan metritavarasta puulattia. Jos on vuokra-asunto saa osassa taloyhtiöissä tarvikkeisiin hyojennusta ;)

    GO GO (äläkä käänny takaisin)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aioikeesti!! Mun pitää pistää heti viestiä isännöitsijälle :P

      Poista
  25. En jaksanut noita kaikkia kommentteja lukea, joten en tiedä joko siel on ihmetelty: Miks ne on niin tehty ettei pysty pesemään??? Mutta mahtavan kokoinen parveke, nyt vaan yrttitarhaa suunnittelemaan :D
    Tottakai tonne verhot sopii ja isäntä hommiin ja puuritilöitä sopivaks sahaileman!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se on jotain disainijuttua, nuo umpinaiset lasiseinät. >:-|

      Poista
  26. On kyllä hulppeat maisemat ja kiva partsi - mutta haasteellinen tosiaan. Mä uskon, että ajan myötä sinne kerääntyy tarpeellista sisustustilpehööriä ja muuta mukavaa, joilla saat sen sisustettua oikein kunnolla ;) Ikkunoiden pesuun en ota kantaa, kuin että ompas harmi, jos niitä ei saa auki... Itsellä on ihan kauhea urakka tässä talossa, että saan joskus kaikki ruudut pestyä. Onneksi äiti on luvannut auttaa ;)
    Edellisen postauksen kuvat ovat myös ihania - teillä näyttää tosi hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maailmas ei ole mitään mitä vihaisin niin paljon kun ikkunapesu.. Joten se ei silleen haittaa mua ettei niitä pystyy pesemään muuta ku et se on ruma katsottavaa :D
      Ja kiitti !! <3

      Poista
  27. Ekotoreja kiertelemään. Sieltä vois hyvin löytyä joku sohvantyyppinen tms jos ei eurolava+patjoja+tyynyjä settia tekisi. Muovimatosta tuli mieleen nuo asuntovaunu varustemyymälät,jotka myyvät melkoisen isoja muovimattopaloja,jotka ovat tarkoitettu etuteltan lattialle.Ja sitä voi leikata rispaamatta ihan minkämallisen tykkää. Tuo iso ikkuna ilman pesumahdollisuutta on aivan pöyristyttävä. Tuo verhoajatus on hyvä. Tai alaosaan jotain bambuverhokaistaletta "aidaksi" . Näköesteestä ei taida tarvita puhua. ;oD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, enpä oo koskaan tollaisista varustemyymälöistä kuullut :P Pitää kooklettaa!

      Poista
  28. No voi :/ Toivottavasti olet nyt päässyt käymään siellä :)

    Pystyiskö noita peseen sillä teleskooppilla silleen vähän sivuittain, puoliks ulkona roikkuen, niinkuin mä tein aikoinaan yhdessä opiskelijakämpässä. Näin jälkeenpäin ajateltuna tosi tyhmää, sillä musta ei pitänyt edes kukaan kiinni..
    jos ei muuta, niin näkymät on aivan huiput!!! Mä oon aina halunnu asua jossain 20 kerrokses :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, tänään kävin!! :P
      Ei pysty millään pesemään, koska se on umpiseinä.
      Nyt jos rupee miettimään, niin makkarin ikkunan jos avaisi kokonaan ja sieltä jollain teleskoopilla tökkis.. mnjoo..ehkä ei.. :D

      Poista
  29. Vastaukset
    1. Perus-setti, näköjään. Mut silloin ajattelin itsekin jälkeenpäin, et kuvitteleks mä oikeesti et kaikki katso mitä mä teen?? :D

      Poista
  30. ei ollenkaan hassumpi parveke- tonnehan sopis ihan kunnon sohvat, verhot ja kesällä sitten isoja kasveja- tulis kuule aika makee :) kesän jälkeen vaan on kaikki parvekekama niin huokeaa verrattuna nykytilanteeseen..mutta vois kirpeiltäkin löytää kivoja juttuja..
    mut verhot ei olis yhtään hassumpi idea. mä oon kans miettininy että jos ois iso parveke, iskisin sinne verhot :D
    mukavaa pääsiäsitä!

    VastaaPoista
  31. Parveke ON hieno! Iso ja lasitettu. Verhot on hyvä idea...olen sellaiset jossakin nähnytkin.
    Mukavaa Pääsiäistä!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...