29. maaliskuuta 2013

Mun nurkka


Junnun huoneseen löysin pientä päivitystä.
Kehys (oikeat kuvat vielä puuttuu) ja sisustustarra, molemmat kirpparilta.



Se tarra löytyi Lanttilan kirppikselta joka sijaitsee Vantaan Ikean vieressä.
Kuulin siitä kirpusta mun lukijoilta ja olin että mähh? 
Miten voi olla, että olen kymmeniä kertoja Ikeassa käydessä ajanut siitä ohi, jopa katsonut sinne päin, että jaahas, mikä tyhmä kauppa sielläkin on, mutten koskaan tajunnut että se on kirpputori.
Ja vieläpä nuin iso!
Kiitos vielä Tannille ja Rva Kivitikkalle!!



Mä olen joskus sanonut (nolottaa myöntää) että Ikea on maailman tylsin kauppa siinä mielessä ettei siellä tee koskaan mitään löytöjä.
Nyt muuttaessa olen muuttanut mieltä.
 Se on paras superhypermarketti, jos tahtoo kodin nopeasti kodikkaaksi, eikä jaksaa odottaa vuosia että kirpparilla tulis vastaan joku ainutlaatuinen verho tai jakkara.
Sieltä saa kaikkea edullisesti ja heti.
Toissa päivänä tein sieltä myös löydön!





Olen hyvin kauan haaveillut vaaterekista. Valkoisesta. Mutku ne hienot maksaa joskus jopa 150.- euroa.
Nyt löysin sellaisen Ikeasta 8 lla eurolla!





Päätyihin pistin roikkumaan pienet peltitaulut ( jotka löysin Lanttilan kirpulta 50 sentillä).
Mä oon oikeesti totaalisen rakastunut tohon mun nurkkaukseen.
 Illalla sängyssä en millään raaski laittaa silmiäni kiinni vaan tuijotan mun nurkkausta kuin alastonta Peter Franzenia!
Minusta se on niiiin ihana. 
Ja aattella ettei tarvinutkaan 150 euron  jeanne d'arcin patinoitunutta rekkiä!!



Mukavia pääsiäispäiviä, paljon munaa ja mämmiä!

(itse olen niitä munatyttöjä, mämmiin en uskalla koskea pitkällä tikullakaan)


45 kommenttia:

  1. ooksie nähny peterin nakuna ?! nyt oon kade !
    btw : mullon uus sänky ! ei enää ex-anopin vanhaa !!!!
    ja on se ihana , sun nurkka siis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee! Onnea!!!! <3
      Kuule en oo nähnyt,mutta mulla on hyvä mielikuvitus :P

      Poista
  2. Nyt meni pasmat ihan sekasin kun mielikuvittelin Peteriä nakuna,ah,oih ja voih tai jotain;D
    Ah,oih ja voih on toi sun oma nurkkaukseskin,toivottavsti ei kuitenkaan sua unettumuuteen aja kun sitä jäät tuijottelemaan:)

    Kävis muuten ihan elämänohjeeksi tuo:muuttaessa olen muuttanut mieltä,ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voih todellakin :D

      Mä ihmettelin et mikä elämänohje, mut sit luin mun lauseen uudestaan, niin kyllä se aika sanalaskulta kuulostaa, ja vieläpä täysin vahingossa!! :)

      Poista
  3. Ah, toi alaston Peter Franzen jäi mun verkkokalvoille eikä se lähde pois!!

    Joo, meillekin saattaa nyt tulla vaaterekki, koska en ole tosiaan nähnyt mitään kivaa (ellei se ole tosiaan maksanut LIIKAA). Toi on huippuhieno! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta eikö olekin kivat näkymät?? :D

      Poista
  4. Suloisen ihana nurkkaus ♥
    Juu... pakko myöntää, että muna maistuu :))

    VastaaPoista
  5. Hieno nurkka, tosiaan ei tuolla voi nukkua vaan pysytella hereillä ja hipelöidä hepeneitä rekistä ja kuvitella sitä Franzenia joka makoilee vieressä...;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, harmi toisaltaan et joutuu VAAN kuvittelemaan... :D

      Poista
  6. No mäkin oon ihan rakastunut tohon sun nurkkaukseen!
    Ja munatyttöinähän on hyvä olla! :-)

    VastaaPoista
  7. Hahahaha, nyt on alaston Franzen kaikkien verkkokalvoilla, kiva pääsiäisylläri :'D kaunis nurkkaus kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aikamoinen pääsiäispaukku, mä sanoisin :P

      Poista
  8. Peter Franzen... :O Oli pakko googlettaa, minkä näkönen tapaus kyseessä :D
    Tästä näkee, kuinka paljon mä seuraan suomalaisia sarjoja :/

    Ja joo, nurkkaus on kyllä ihana!! Ja mikä löytö, 8 euroo. Eipä harmita, kun kyllästyy.
    Mistä sä olet muuten löytäny nuo rautahenkarit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kans oo katsonut mitään sarjoja, mutta Petteriin ihastuin Koirankynnenleikkaaja-elokuvassa ja sit se toinen..oisko ollut Kuutamolla.. vai olenko ihan kuutamolla. :D

      Rautahenkarit Tigerista, olisko ollut 3 kpl eurolla tai jotain sitärataa ja nyt kun mä menin eilen et ostan niitä lisää, ni ei ollut enää ku värillisiä.. Nyyh. Pitää käydä vielä toisissa Tigereissä, jos siellä ois jäljellä!

      Poista
    2. Kääk, on vähän pitkä matka lähimpään :(
      Pitää kattoa, jos täältä löytyis jostain, vaikka sairaalasta.... Siellä on ainakin ollu joskus, myisköhän ne niitä ;)

      Poista
  9. Alaston Peter Franzen....hmmmmm... :D Just tuollasesta olen minäkin haaveillut, 8 € ?? Wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit vaan ikeaan, ko se ei ollut edes mikään alehinta vaan perus! :P

      Poista
  10. Kiva, että löysit kirppiksen ja teit sieltä löytöjäkin! Ikea-löytösi on upea ja toteutus myös!
    Naku-Peter vertaus, parhautta!!
    Tyylisi sisustaa on kyllä hioutunut timantiksi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on noita hengareita 3 kpl ylimääräisenä, voin postitttaa...
      Jos kiinnostaa niin laita s-postia rouva.kivitikka@gmail.com

      Poista
    2. Voi, ku oot ihana! <3 Mä käyn vielä tuossa Itiksen Tigerissa, jos ei sielläkään enää oo, niin pistän Sulle postia.

      Poista
  11. Heips ja Kiitos itselles taas kauniista kuvista - ei mun vaaterekki vaan oo noin kaunis - aivan liian täynnä rytkyjä.. Pahan valinnan kyl heitit Peter vai nurkkaus - huoh! Ja munalla mennään täälläkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla toi täyttyy kans heti runsaalla röyhelöllä , kuhan vaan saan lisää samanlaisia henkareita.

      Poista
  12. Kihii, kaikki sekos, kun mainitsit frantseenin. :D Mainio vertaus! :D Munarikasta pääsiäistä! :D :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti ja samoin!
      Peter on ihana, mul ainakin heikkenee jalat ku mä kuulen sen äänen..
      Yleensä mä kyl istun silloin sohvalla katsomassa telkkaria.. Höh. :D

      Poista
  13. Kaunis nurkkaus! Hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista
  14. Ihana toi nurkkaus ja mikä löytö, wau! :) Täällä kyllä uppoaa munat sekä mämmi molemmatkin. :)
    Hyvää pääsiäistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä et uppoo! :) kiitos ja samoin Sinulle!

      Poista
  15. Hienon näköstä nurkkaustasi minäkin täällä tuijottelen enkä älyä mennä nukkumaan...Nuo hatturasiat ja matto sun muu niin rimmaa yhteen ! Ilosia pääsiäisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi.. Ja ajatella et olen kerran meinanu myydä noi rasiat pois ku ne ei sopinu mihkään. Onneks en tehnyt näin!
      Hyvää pääsiästä Sullekin!!

      Poista
  16. Ootko nähny Puhdistuksen? Siinä Franzen on lähes alasti ja voi parkaa kun hänelle käy lopulta vähän huonosti. Kannattaa mennä katsomaan 8-pallo, jos haluaa nähdä Eero Ahon alasti. Hämmästyin eräästä faktasta SUURESTI. :) (Suklaa)munat oon jo syöny, mutta onneksi huomenna niitä saa kaupasta lisää. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nähnyt jo, mut siinä lefassa ei tosiaan kerkenyt mitään alastomia katselemaan ku oli aika paha leffa muutenkin.
      Meilläkin munat syötä ja tänään on kaupat auki, jesss!!

      Poista
  17. On se tosi nätti nurkkaus, ei ihme että tuijottelet. Tuollaiselle rekille löytyisi käyttöä meilläkin, mutta kun ei ole tilaa.... Ihailen sitten sinun nurkkaasi, tosin se Franzen ei iske kovin kovaa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten voi olla ette Petteri iske :D
      No,mut toistaltaan hyvä, sit ei tuu tappelua :D

      Poista
  18. Uuh, ihana nurkkaus! Mä tein Ikeasta saman rekki-löydön pari viikkoa sitten, mustana tosin. Mutta siis ihan mielettömän hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
  19. Todella hyvä valinta - hienoa!!!!

    uuuh ... Peteriin verratuna vielä ;)

    Oikein Hyvää Pääsiäistä!

    VastaaPoista
  20. Upea löytö! Meidän JoJolla on just semmonen 168€ maksava rekki, mutta onhan se tietty kaunis... huoh! Kyllä 8€ olis ollu kivempi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kuvitella et toi on just niin kaunis ettei tarvi mitää kilkuttimiä lisätä.

      Poista
  21. Ikea on paras :)) Aina sieltä jotain matkaan lähtee!!

    LOL, Lanttilai! Mä kävin kerran ja en pitänyt! Liian iso ja sekainen mun mielestä!! Mut kiva, että teit löytöjä!!

    Täällä ei valitettavasti ollut munarikas pääsiäinen ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, musta siinä oli taas selvät käytävät. Ja mitä isompi senb parempi :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...