1. helmikuuta 2013

Sipsutin


Pepi haastoi minut kertomaan omituisia juttuja itsestään.


Tykkään lueskella aika ajoin iltasaduksi anatomiakirjaa. Mulle ei riittää pelkkä tieto että jotain tapahtuu, vaan mua kiinnostaa miksi ja miten. Esimerkiksi miksi ihminen tärisee kun on kylmä, mistä on pieru tehty, mitä tapahtuu nukkuessa jne.


Jännittävää leffaa katsoessa alan samantien jyrsimään sormennahkoja. Ja jos joku huomauttaa, niin mä oon heti että: täh? emmämitäänsyö!!!

Minusta nenänkaivelu on mukavaa ajanviidettä. Tykkään myös esitellä kaivoslöytöjä puoliskolleni. Yhtä kuolematonta junttihuumoria kun piereskelukin!


Minusta miesgynekologit ovat epäillyttäviä. Olen käynyt sellaisella vaan kerran elämässä, mutta hän oli ainakin 80 vuotias, joten häntä ei lasketa.


Whoiam-postauksesta kävikin jo ilmi, että pelkään koiria, enkä koskaan katso niitä silmiin. Johtunee siitä että 10 v synttäreillä minun kimppuun kävi iso rottweiler. Oltiin leikkimässä kavereiden kanssa kun puskista hän yhtäkkiä ulos hyppäs ja minut syödä päätti. 
En muista siitä paljon muuta kun että sairaalassa minut laastaroitiin oikein urakalla ja käsi laitettiin kaulasta siteellä roikkumaan, josta mä olin erittäin ylpeä. 
Vähän niinku mulla olisi käsiluu poikki. Siistii! Mulla kun ei ole koskaan ollut luita poikki..


Tän kokoisia pieniä pörriäisiä en kuitenkaan pelkää. 
Sellainen sipsutin oli meillä kokonaiset 4 päivää hoidossa.
Häntä tulikin sitten melkoinen ikävä!

Sain tehdä huolettomasti sellaisia jutuja, mitä normaalit ihmiset eivät tee.

Kuten lenkkeily kerrostalopihalla pelkkään aamutakkiin pukeutuneenä..
..tai julkisesti yksikseen puhuminen (tai no periaatteessa koiralle, mutta mun mielestä se on vaan tekosyy, yksikseenhän siinä loppujen lopuksi lässytetään: huii, onpas täällä kova tuuli, mennään nopsaa, hops, hops, no voii.. täällähän meinaa tassut paleltua.. ei semmosella pakkasella tule kyllä kakkakaan! )
 


20 kommenttia:

  1. Hei... sähän voisit alkaa viikottain valasemaan meille noita anatomia-juttuja, eipä tarvis sit enään ihmetellä miks täristään ja minkä takia sitä kaasuu niin pali pitää tulla ulos :)

    No on kyllä sulla ollut hurjat kokemukset koirasta!!! Onneksi on noita pikkusiaki, joita voit sit hoideskella :)

    VastaaPoista
  2. Hah haa, kylläpäs taas nauratti. Itse kun olen hoitaja Mun tarttis tota anatomiaa lukea vähän paremmin tosin eipä multa kukaan ole koskaan kysynyt mistä paukku syntyy tai iho on kananlihalla;)) Koiran hyökkäys ei ole kiva juttu:( Itsekkin jouduin "seefferin" kynsiin tai oikeastaan mun pikkuinen lainakoira silloin vuosia sitten, selvittiin mut koira yrjösi kauhistuneena loppu matkan kotiin. Ja silloin mäkin tärisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se joo jännä että ei moni mieti tollaisia, mun mielestä älyttömän mielenkiintoista :))

      Hui, kauheeta, mä olisin varmaan pyörtynyt kauhusta tuossa tilanteessa!!

      Poista
  3. Hei, Marru sen jo sanoikin!! Anatomian oppitunteja meille tietämättömille :)
    Mä luin joskus kakarana lääkärikirjaa kunnes tulin siihen tulokseen, että jollen mä vielä ole kuolenmansairas, niin kohta olen!
    Sen jälkeen en moista kapistusta ole avannut, nytkin arveluttaa joskus jos joutuu jotain sairautta googlailemaan, että mitä hirvityskuvia sitä vielä joutuu katselemaankaan....

    Mä lakkasin kuule just tuntemasta itseni omituiseksi :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin tiedän ton tunteen että mitä enemmän lukee sairauksista, sitä enemmän sairauksia itsella on :)

      Haha.. Toi oli paha! Pitääks mun oikeesti olla ainut omituinen otus tässä blogistanissa? Hei, pliis! Anyone? :D

      Poista
  4. Onpas söpö sipsutin! Ja samaa mieltä kanssasi siit, että mies gynet on outoja :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa! Mä TIESIN etten ole yksin tollaisen epäilyksen kanssa!! :D

      Poista
  5. Mä en voi nyt hekotukseltani kirjoittaa mitään ;DDDDD

    VastaaPoista
  6. Voi sun kanssas :D Mä luulen, että sun kans ei tulis tylsää päivää:)
    Sitten kun sä olet tuon anatomian kirjan saanut loppuun, niin mulla on sellanen A4 kokonen kirja pelkästään naisen anatomiasta ja sairauksista. Sivuja tais olla noin 1000. Mä voin lainata sen sulle :)


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei toi olis tosi mielenkiintoinen!!! :P :D

      Poista
  7. Kannatan viikon anatomialuentoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Hmm.. mistäköhän alottaisin.. :)))

      Poista
  8. ihana sinä :)
    mun blogissa olis sulle yks haaste lisää... :)

    VastaaPoista
  9. Voi tuota laina-sipsutinta...syötävän suloinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sais tulla jo taas.. mutta kukapa sellaista raaskis antaa edes lainaan.. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...