7. helmikuuta 2013

Out-out!




Sain Tainalta haasteen sisustuksen in ja out jutuista.

Minä en tiedä sisustustrendeistä mitään.
Mä jaan kaikki sisustusjutut noin kolmeen kategoriaan -uusi, vanha ja retro.

En oo koskaan ajattellut jotain kaappia katsoessa että yää se on niin lääst siisön!
Ruma se saattaa kyl olla.

 
Mutta jos nyt  jotain pitää valita, niin yksi OUT ois mun puolesta ruohomatot, varsinkin vihreät.. ja ruskeat...

 

Oletteko koskaan yrittäneet poistaa ruohomatosta karvoja tai villakoiria  tai kuusenhakasia? Niinku daaa!!





IN voisi taas olla tähtihuivit jotka ovat niin isoja, että tarpeen tullen toimivat esimerkiksi


 torkkupeittona. 

 


Olenpas viime aikona päästänyt laadukkaita postauksia...

No.. lupaan kyllä korvata kaiken tämän säälittävän olen-edelleen-täällä-sönkötyksen silloin viimeistään ensi kuussa kun ollaan päästy pois täältä muuttolaatikkoiden ja roskapussien helvetistä.




Tein ajankuluksi meidän pienemmälle ovelan kuvakollaasin Katoeikstämmönenoiskiva?
 Ja uskomatonta, mutta se tykkäs.
 




Nyt isompikin odottaa että sais oma uudesta huoneesta kans kollaasin.
 Mä oon niinku niin voittaja!!

 
 
Tämmöstä meillä oli täällä:





41 kommenttia:

  1. Vähänkös oot ovela, tuolla tavalla vaivihkaa ujutat noita sisustus-juttuja myös lapsille! Hyvä sä!
    Varo vaan, ettei nuo julisteet tule sinne uuteenkin huoneeseen...vaivihkaa. Meillä ainakin kävi niin ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me sovittiin jo että jos julisteita halua laittaa, niin ne voi laittaa kaappioven sisäpuolelle ja sit jos tekee mieli tuijottaa niin pitää vaan ovia auki :D

      Poista
  2. Mun on pakko näyttää tuo Bieber huone mun vanhimmalle tytölle ;)
    Onko teidän neiti muuten menossa Justinin konserttiin huhtikuussa?? Mun tyttö järjestää vaan Flash Mopin seuraavana päivänä.
    Kerro sun tytölle, että käy kattomassa FB sivut-ja tietty mainostaakkin saa ;)

    https://www.facebook.com/groups/jbflashmob/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se menossa joo!
      Mutta siitä hetkestä kun lipun ostin on hänen monen vuoden fanitus jotenkin hiipyntyt. En tiedä syytä. Konserttiin se sentään halua mennää.
      Hyvä näin koska muuten oisin mä joutunu menemään :D
      Kerron kyllä siitä tapahtumasta!

      Poista
  3. Onko ruohomatot ollut joskus IN?
    Olenko mä liian nuori, kun en muista tälläistä :D

    Ja nuo teidän hiukset on ihkut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kuvitella, että silloin kiviaikana kun joku ne keksi, ne oli kuuma kamaa... :D

      Tänks! :)

      Poista
  4. Ruohomatto on out totisesti! Ja oman tyttären teini-ikä tuli mieleen noista juliste kuvista. Ootkos huomannu jossain sisustusohjelmissa kun teinien huoneita laitetaan kuntoon niin jokunen juliste saa armon, mutta se vain kehystetään kauniisti seinälle...tai julisteesta voi tehdä tuollaisen kollaasin myös...monta kuvaa yhdessä raamissa?
    Ihana tähtihuivi<3 siihen voi totisesti mennä vaikka piiloon:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toinen tyttö jo ehdottikin kerran että mitä jos yksi iso pistetäis kehyksiin. :)

      Poista
  5. HÄH, onks ruohomatot OUT? Meil on semmonen ulkoeteisessä. No okei, edellisen asukkaan jäljiltä. En oo jaksanut poiskaan ottaa, enkä oo nyppinyt siitä ikinä mitään. Se elää ihan omaa elämäänsä... ;D
    Hiukan repesin tota bieberiä ja sitä toista ihqua laulajaa - kaunista tapettia, hieman kirjavaa tosin... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, piti sanoa vielä, että huivi-torkkupeite on kyllä parhaita keksintöjä evö. Sun pitäisi hakea tuosta keksinnöstä patentti.

      Poista
    2. Ootko katsonut edes lähempää että minkälaista elämää se elää? :DD

      Tuosta tapetista.. arvaa onks nyt helppo nysvätä tarrajälkiä pois seinistä?

      Mä muuten ihan totisesti ostin sen huivin siks, ku se saattaa joskus sopia sohvalle peitoksi! :D

      Poista
  6. Heiiii....mistä noi verhot on?? Lillaaaaaan.....olis varmaan niin sopivat :)

    VastaaPoista
  7. Haastan sut muru;
    http://www.imageblackwhite.com/2013/02/haaste-asioita-minusta.html

    VastaaPoista
  8. Yhdyn kyllä siihen, että ruohomatot on niin out! Kaikkea muuta ku käytännölliset, en ymmärrä kuka ne on aikoinaan keksiny.. Ihana kuvakollaasi, mulle kelpais siitä kaikki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saas nähdä, pystytäänkö millä aikataululla nuo jutskat tytön huoneseen ostamaan..
      Vähän jännittää miten paljon saa sitä rahaa uppomaan..

      Poista
  9. No ei kyllä ole säälittäviä sun postaukset vaan takuuhauskaa kamaa,siitäkin huolimatta melkein en malta odottaa että pääsee seuraamaan sun uuden kodin laittoa;D
    Aika malttamaton taidat olla jo itsekin,no ei mee enää kauaa jos ei lasketa niitä laahustavia päiviä mukaan ollenkaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen viime päivinä huomannut että olen muuttunut tunnottomaksi. Ei kiinnostaa hirveesti enää pakata..saatikaan repiä vanhaa tapettia pois :D
      Isäntä sanoi että mitä jos viikonloppuna lähetään vähän kaluste ja elektroniikka-kaupoille.. en edes innostunut.
      Tosin se saattaa kyllä olla tän influenssan syytä joka on meillä majaillut jo 2 viikkoa.

      Poista
  10. Tykkääks teillä joku Justin Bieberistä vai??? En olis mistään kyllä arvannut :)

    Ja ruohomatot todellakin ovat out! Ja kiitti tuosta kuvakollaasivinkistä. Meidän neidille ollaan remontoimassa pikkuhiljaa koulutytön huonetta, eikä siitä todellakaan tule enää hempeän vaaleanpunainen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teinimme on tykännyt tooosi monta vuotta, nyt alkaa hiipymään..
      Ja heii, mäkin tykkään! :P

      Poista
  11. Torkkupeitto on superi. Vois kehittää sellasen säännön, että "Sit ku äitillä on torkkupeitto päässä, niin ei saa häiritä" :)

    VastaaPoista
  12. Joo ruohomatto on NIIN out !! Tähtikuvioiset asiat taas NIIN in :)
    Ja kivan kollaasin olet näppärästi tehnyt...Pitäisköhän sitä itsekin tehdä mähaaluunnääkollaasin ja laittaa jääkaapin oveen kun kohtahan ne jokavuotiset juhlat olis tulossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi olis kyllä hirveän kätevä!! :)

      Poista
  13. Ihana kuvakollaasi ja ain yht kiva näit sun postauksii on lukee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää tietää että joku sentään tykkää :))

      Poista
  14. Mie inhoan sitä ruohomatoista lähtevää ääntä, kun kenkiä hankaa niihin. Kuvakollaasi onkin hyvä idea, näkeevät lapset sitten, että mikä olisi vaihtoehto noihin heidän omiin "sisustuksiin" :)

    VastaaPoista
  15. Heh -arvaa mikä meil on ulko-oven edustalla? - Oikein, viininpunasen värinen Ruohomatto - jäi perintönä edellisiltä asukkailta jo. On kyl kestävä mut siihen kaikki muu sit jääkin..

    VastaaPoista
  16. Hahahahaha, torkkupeitto! Ihan mahtavaa! Hyvää viikonloppua sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin!! :)) Hyvää viikonloppua! (sopivasti odotin vastamisen kanssa seuraavan vkl asti)

      Poista
  17. Moikka Sanna-Raipe Helminen :) Sä niin näytit siltä etuhiuksines ja suun ilmeines tuossa kuvassa :D Ja toi tähtitorkku on ihan paras <3 <3 Mä en maltaa oottaa kun näen sen teidän uuden kodin sisustettuna <3 <3!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi... :) vahingossa tuli sannaraiben ilme, niin mä päätin että antaa olla. :D
      Oh, mä en kans malta odottaa, tää on jotenkin niin turhauttavaa.. ja vielä 2 viikkoa.. :/

      Poista
  18. Hihii, ihanat noi huoneet, mä niin muistan vielä ajan kun mun huone oli tapetoitu Backstreet Boyseilla :D ja huippu huivi, mä ihastelin just Kappahlis vähän samantyylistä, mut se ei ollut noin iso eikä muutenkaan noin kiva.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun huivi on Cubuselta, jos se jotain auttaa :P Eikä toi maksanu ku 15.-

      Poista
  19. Hihih, tuli ihan mieleen oma nuoruus (ihan kuin kamalan ikäloppu nyt olisin 30-vuotiaana) kun katsoo tuota Justin Bieber-huonetta.. itselläni kuvat tosin olivat tyyliin Take Thatia ja Backstreet Boysia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullakin oli vaikka mitä, ja sitten tietenkin nämä runot ja maailmanviisaudet, jotka kirjoitin tapettiin :D
      Mä oon ainakin nyt 30 veenä puoliks ikäloppu :D

      Poista
  20. Iloa, riemua, onneakin vähän mahtukoon Ystävänpäivääsi tähän ♥!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...