19. helmikuuta 2013

Kusumuksia!



Minulle on tullut niitä paljastushaasteita ainakin Jonnalta ja varmasti yheltä toiselta ihanalta, tai kenties jopa useammaltakin. <3


Mä olen täällä vuosien mittaan paljastanut itsestään vaikka ja mitä josta normaali ihminen saisi hävetä enemmän tai vähemmän silmät päästä.
 Enkä nyt mitenkään keksi mitään hauskaa, mutta hauska sen ollaa pitää! 
Mitä on elämä ilman huumoria??

Viikonlopunpirskeissä minä lievästi hilpeytyneenä selitin seurakansalle pikkurilli pystyssä:
Kyllä joka ashiasta pitää huumoria vetää! Josh ei pyshty, ni lähe vetää!

Ja nauroin kuollakseni omalle "vitsille".
Kukaan muu ei muistaakseni nauranu! 

Nyrpeitä ihmisiä, ku eivät ymmärrä hyvän huumorin päälle mitään!



Isäntä yks ilta valitti, että minä hölmöilen koko ajan.

Hetken mietittynä hän lisäsi, että no mutta enhän mä muuten rakastaisikaan sua niin paljon..

Haaaa!! Siitäpäs sai! 
Enkä mä mitenkään painostanut häntä sanomaan näin!


Kunhan vaan hiljennyin ja otin syvällisen ilmeen:
tumblr.com

Mitä jos mäkin pistän pystyyn KYSYY MAANVAIVALTA hässäkän?
Onko teillä, rakkaat lukijat, minulle jotain kysymyksiä kenties?
Ihan mistä tahansa?
Saa siis pistää kommentiboxiin ja mä vastailen niihin blogin 2 vee synttäripostauksessa johon mahtuu mukaan ehdottomasti myös arvonta!!

Ja jos ei kukaan haluakaan tietää mitään, niin mä meen vaan nurkan taakse häpeämään. 
Pöh.. en ollutkaan niin suosittu kun luulin..

 


Mä oon todennäköisesti menossa viikonloppuna Kuopioon yhen vauvan ristiäisiin ja varpiaisiin. Mä en oo sellaisissa ikinä käynytkään!
Heti rupesin vaatteita valkkamaan!
Tosi kiva laittaa pitkästä aikaa jotain muutakin päälle ku villakangastakki ja reikäiset farkut!


Toi kokoröyhelöpaita on mainio! 
Saa syödä ja juoda rajattomasti! Turvotus ja makkarat naamioituvat kätevästi röyhelöiksi!

Pussihousutkin ovat mahtavat!
 Onneksi minulla on kapeat nilkat!
Nimittäin resorit pussihousujen nilkoissassa antaa vaikutuksen, että loputkin verhoiltusta vartalosta on vähintään yhtä kapea.

51 kommenttia:

  1. Ahh mikä kuva susta.. ihana (tarkoitin sit tota värikuvaa)!!!
    Ja mä meinaan kysyä, vaikka et varmasti tällästä oottanut ;) Olisitko valmis tulee kesälomareisulle Raumalle terassikierrokselle mun kaa (ja muidenkin kaa)? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi eka kuva on kans aika todellisen näköinen :) kiitti kysymyksestä :D

      Poista
  2. Mä kysyn näin: Mikä on se kysymys, minkä olet AINA halunnut jonkun kysyvän, mutta kukaan ei vaan koskaan kysy?

    VastaaPoista
  3. Hyvännäköinen, upea, tuo asusi - tykkään.
    Kymysys...hmmm, jotain ihan asiallista siis: oletko oikeasti blondi? Saa käsittää ihan miten päin vaan :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      Haha.. Pistetään käsittelyn alle toi kysymys :))

      Poista
  4. Kaunis kuva susta! Ai kumpi, no alempi tietysti!
    Ja se kysymys: mitä teit ennen bloggaamista? Siis otitko kuvia kodistasi omaksi iloksi esim. tekemistäsi sisustusjutuista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!! :D
      Ja kiitos kysymyksestä! :P

      Poista
  5. On kyllä niin mahtavan syvällinen ilme, että mitähän tuohon sanois :)
    Nuo pussihousut on kyllä niin hienot! Oot ne tainnu joskus ennenkin täällä esitellä, kun muistan niiden perään ennenkin huokailleeni. Ja kysymys voisi olla: onko sulla jokin hassu arkirutiini, joka on pakko tehdä jokapäivä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Nämä ovat eri housut, ainut ale-ostos, minkä viime alessa tein. Maksoivat hurjan kympin. :P
      Kiitti kysymyksestä!

      Poista
  6. Millainen olisi haavekotisi?

    VastaaPoista
  7. Onko sinulla enemmänkin noita hauskoja "mietelauseita"? =) Minua ainakin nauratti ja voisin jossakin sopivassa tilanteessa siteerata sinua =D

    VastaaPoista
  8. Mistä oot löytän sen sun ihanan ison vaakan!? Oisitko jopa halukas sitä myymään? :) etin samanlaista enkä millään sellasta löydä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vanha ja rautainen vai? Se onkin ylimääräisenä! Pistä sähköpostia! :)

      Poista
  9. Oi jessut miten hienot vaatteet!! Ihan milloin vain lähtisin noissa juhlimaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa, et eilen kun näytin isännälle sitä kuvaa et kato mun juhlavaatteita, se nyrpisti nokkaa ja sanoi että mitkä lökäpöksyt noi on! MIEHET!! :D

      Poista
  10. Mitäs teet kun oot niin tylsistyny, jotta et tylsyydeltäsi keksi mitään tekemistä??

    ja ihan huippis kiva asu..nuo siun silkat on kyllä hävettävän ohuet. ei niinko meikäläisen ddr kuulantyöntäjän nilkat :D karvoineen kaikkineen :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sitten nälkiintynet nilkat..karvoineen kaikkineen.. :D

      Poista
  11. Tuollaisen röyhelöpuseron haluun minäkin...ihan vaan makkaroiden takia...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirveän kätevä, tosiaan, voi suositella!! :D

      Poista
  12. Sä olet ihana. <3
    Ja noi housut myös. ;)

    Ja siihen kysymykseen;

    Miksi aloitit bloggaamisen? (Onneksi aloitit)

    VastaaPoista
  13. Ihana paita, ajattelin heti samaa, että makkarat menis kivasti piiloon ;)
    Kenen tekemä se on, mäkin voisin haluta tollasen. Samoin housut -aivan ihqut :)

    Jaa-a, mitähän mä haluasin tietää. Tällänen tosi tylsä juttu...
    Millon sä olet muuttanut Suomeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt mulla on sulle hyvä :D
      Katoppa tuo linkki ja vastaa kysymykseen: Jos saisit painaa vain toista nappulaa, kumpaa painaisit??

      tinyurl.com/miablogi <-tuo on se www-osoite

      Poista
    2. Haha.. Se punainen, toinen kuulosti epäilyttävältä :D

      Poista
    3. Toi paita on kirpparilt ja maksoi 3 kokonaista euroa. Alunperin taitaa olla h&m tuotantoa :)

      Poista
    4. Mä voisin olla sen verran yllytyshullu, että valitsisin ton vihreen ;)
      No niinpä tietysti, ja mäkun ajattelin, että nyt saisin "makkaranpeittopaidan" ;)

      Poista
  14. Kun sä oot tollanen niin mahdottoman suloinen ja kiltti ja höpsö ja hauska niin kerropas osaatko sä ollenkaan olla äksy ja suuttua ja jos osaat niin minkäslainen sä silloin olet,sitä kun on niin kamalan vaikea mielikuvitella;D

    Melko vaikuttava toi syvällinen ilme,tartteekin alkaa harjoitella:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kysymyksestä :))

      Joo, ala ihmeessä harjoittelemaan, sillä saa vaiks minkäänlaisia rakkaudenosoituksia..:D

      Poista
  15. Jos sul ois koira, niin minkä rotunen se olisi? Onko sulla ollu koskaan koiraa? Jos olisit itse joku eläin, niin mikä eläin olisit? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä en haluais olla eläin..ääääää :D tai ehkä joku ihmisapina.. Nekin ovat aika härskejä :D

      Poista
  16. Ootpas nättinä, ihana vaatetus! :)

    Kun sä oot niin mielettömän hauska persoona, niin kerroppa paras vitsi minkä tiedät? :D voi olla ihan itekkin koottu, tiedän että susta on siihenkin. Jaa´a.. tää ei taida muuten olla sellanen kysymys mitä ajattelit :) noh.. elämäsi kauhein ja kaunein kokemus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule on muuten just hyvä kysymys ja mulla ois siihen heti vastaus. Löytyy just yksi vitsi mitä olen kertonut jo viimeiset 15 vuotta :D

      Poista
  17. Maailma pelastuu kierrättäen :) tuleeko kirppislöydöistä parempi fiilis, kuin vaikkapa ale-löydöistä ? Sulla on ihana tyyli..... <3

    VastaaPoista
  18. No kylläpä oletkin löytäny päälles makkeet vetimet, varsinkin nuo housut ! Minua kyllä kiinnostas kuulla että mikä supisuomalaisissa on kaikista kummallisinta sinun mielestä, jos vaikka ottas sannoistasi oppia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha.. tota pitää oikein urakalla miettiä, ku musta te ootte ihania!! <3

      Poista
  19. Ompa kaunis asu! Kelpaa tuossa mennä ristiäisiin. Ja siitä tulikin mieleeni, onko sinulla kummilapsia?

    VastaaPoista
  20. Ihana paita,se sopisi muuten minullekin.
    Varsinkin kun olen sellainen "såttapytty".
    Jos paidalle tippuu soosia niin eiku paita ylöalas ja röyhelö kääntyy ja tahra on piilossa :))

    Minä voisin kysyä että puhutko ruotsia?
    Hälsningar Monica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis niinku miten ylös-alas? Vai ajattelitko kävellä käsillä? :DD
      Kiitti kysymyksestä!!

      Poista
  21. No ihan vaan näin melko uutena tuttavuutena kysyisin, että miks muka oot Maanvaiva, kun oikeesti oot nin monen ihmisen pelastus :D ?

    VastaaPoista
  22. Ihana kuva susta <3

    Mistä tosiaan tulee tuo Maanvaiva?
    Sulla kun on noin ihana tuo hiusväri, kysyykö joku sulta siitä viikottain?
    Mikä on lemppari eläimesi?
    Miten sä voit olla noin mahtava tyyppi vaikka en oo koskaan sua tavannut?

    Tässä muutama...

    VastaaPoista
  23. Ihana toi varpiaisiin :D Olis just sellanen sana mitä mäkin voisin käyttää kun unohdan aina kaikki sanat. Öööö kysymyksiä. Missä ja miten tapasit miehes ja kumpi iski kumman? Ja kun sä oot tollanen hassu niin mikä oli iskurepliikki? Jos voisit muuttaa minne vaan, mihin muuttaisit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulin vasta jälkeenpäin että se onkin varpajaisiin, mutta mitäs sitä enää muuttamaan, mahikset olla vakuuttava mäni jo :D
      Kiitos kysymyksistä!! :)

      Poista
  24. Mitä teet sellaisessa tilanteessa jos asiakkaaksesi tulee hikinen, näppyinen, rasvainen ällö?
    Itse mietin aikoinani pitkään kampaajaksi ryhtymistä, mutta juuri tällaiset tapaukset saivat minut muuttamaan mieleni (sorry, en ota sinua asiakkaakseni, koska sinulla on sitä ja tätä "vikaa", mielestäni).

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...