19. elokuuta 2012

Lovetusta ja blogihäppeningiä


Sain tälläisen söpönöpöhöpön note-lapun Miialta
Kirsilta  ja Saralta <3


Mä haluun kiikuttaa samasen lapun eteenpäin muutamalle monesta sadasta blogista, joita kaikkia kuiteskin lovetan.

Sisusta siis- blogin isännälle.
Hänen huumori osuu ja uppoo ja virkistää kuin kylmä suihku.

Olipa kerran koti- blogin emännälle.
Hän on jotenkin niin täydellinen!

Kotomon emännälle.
Hänen kanssa tahtoisin lähteä joskus kuppil kahvilaan!

 


Pakkohan minunkin on mainita parilla sanalla Omakotivalkoisen-Miian sisustuskutsuista.
Kävipä ilmi että hän asu ihan mun vieressä (500m), joten tottakai minä innostuin mukaan.


Jänskätystärinät päällä kävelin heidän alaovelle ja soitin ovisummeria:
-Moi?
- Heippa hei, olenko oikeassa paikassa..
-Joo, olet!!
Ja sitten tuli hiljaisuus.
Minuutti.. viisi.. kymmenen.(!!!!)
Soitin uudestaan ovisummeria:
-Moi?
-Tuota..Mietin tässä vaan että miten mä pääsen sisään..

 Aa.. mun pitää vaan vetää tätä ovea.

Olin lähes kuolemassa häpeään, joten rauhoituakseen kävelin vitoskerrokseen porttaita pitkin, mutta SILTI mieheltä, joka avas oven, kysyin heti kätellessä: mikäs sä olet.
Että pisteet kotiin ja hyvät käytöstavat kunniaan?
Hän muuten sattui olemaan talon isäntä.

Loppuillan istuin parvekkeella ja olin enimmäkseen hilja.
Mutta oli siel kyl uskomattoman tyylikkästä väkeä..
Kuten oli koko koti ja tarjoilutkin.

Minulla oli käsilaukussa iso keltainen meloni, mutta jostain syystä en vaan  kehdannut antaa sitä eteenpäin.
Siis hirveän mautonta viedä lahjaksi joku typerä meloni!
Kamoon!
Vein melonin takas kotiin ja söin sen.
Isäntä vaan nauroi.



Ps.Muilla kunnollisilla bloggareilla on tapahtumasta enemmän kuvia 
tässä
tässä
tässä
tässä


31 kommenttia:

  1. Oli ihana tavata! <3 Sä vaan oot niin mukava ja niin söpöki vielä :) Olisit vaan antanut melonin, magee idis! :D

    VastaaPoista
  2. No... terveellinen iltapala sul ainakin oli ;)

    VastaaPoista
  3. Ethän sä niitä täydellisiä kuvia olis voinu napsiakkaan, jos partsilla istuit. Mut tuskin olit hiljaa. ;D
    Sisääntulo on ollu räväkkä, niin sitä pitää. ;P

    VastaaPoista
  4. Voi eiiii :D :D :D Voin vaan KUVITELLA sun raahanneen painavaa ja pulleaa käsilaukkua tiiviisti kainalossa koko illan, ettei melonia vaan tarvitse esitellä julkisesti alkunöyryytyksen jälkeen :D

    ja juuuri kun minä tuossa aiemmin luin jonkun blogia, josta tuli ilmi että sinäkin (siis enhän minä sua tunne, mutta ihan ku olisin tuntenut!) olit siellä sisustusbileissä! Ja kattelin niitä kuvia miten härregyyd tyylikästä porukkaa oli ollut liikenteessä.... ja ihan kauhistuneena mietin pitäiskö tässä itsekin panostaa pukeutumiseen kun kutsuja pidän (mutta ku oon luullut, että ne kipot ja kupit on pääosassa!).

    VastaaPoista
  5. Ihana teksti! Sait ison hymyn huulille. <3

    VastaaPoista
  6. KIITOS <3
    Mehän voidaan nauttia joskus kahvit, sellaisen viina-melonin kanssa? :D niin ollaan samalla melkein fiinejä! ;)

    (http://keskustelu.suomi24.fi/node/1606769)

    VastaaPoista
  7. Voi luoja mä repesin tosta meloonista! Mikäs se siellä neidin käsilaukussa oikein pullottaa...? :D

    VastaaPoista
  8. Aivan mahtava ;D Sun jutut saa kyllä kerta toisensa jälkeen hymyilemään! Taustalla olen seuraillut :)

    VastaaPoista
  9. Tää oli ehdottomasti illan piristys! Hyvin sä sen melonin oot pitäny piilossa ;)

    VastaaPoista
  10. Ihana muru!!! <3 <3 Namskis, kyllä mulle aina meloni kelpaa HIHHIII ;)

    Oli ihan superia nähdä sinut livenä, ja huokailen vieläkin ihastuksesta sinun upeaa punaista tukkaa. <3

    Uusiksi otetaan eikös niin, naapuri?? Miten olisi kuuluisa Pikku-P? =D

    VastaaPoista
  11. MELONI!!!! Oli mukava tavata sut! Myöhään yöllä vielä lueskentelin blogiasi, törkeän hauskaa tekstiä!

    VastaaPoista
  12. Irina: Usko pois, ei se siinä valkoisen ja kimalluksen hohdossa tuntunut hyvältä idealta ollenkaan :D
    Oli tosi kiva tavata, mä jotenkin tiesin heti kättelyssä millainen Sä olet. Siis olemukseltaan. Hauska!:)

    Marru: Joo, mä imin sitä pikkutunneilla asti :D

    Kati: Ei ku oikeesti olin hilja.. Sanoin korkeintaan 10 tarkkaan harkittua lausetta :D

    Jasminella: Onneks en raahannut mukaan, vaan jätin käsilaukun eteisen lattialle :)
    Mä en ainakaan ollut tyylikkäästi pukeutunut.
    Tyttären kaappista varastettu leopardimekko, joka oli jopa minu minirinnoista lievästi liian tiukka ja seppälän legginsit.

    Heidi: Kiva kuulla, kiitti! <3

    Taina: Ole hyvä!!
    Voee.. viinamelonia en olekaan ikuna maistanut :P
    Mutta tota absinttiä en aio ikinä suuhuni kaataa.. toi on ihan hirveen hajustakin :D

    Voikukka: Joo,ja aattele, mä en tajunutkaan, että joku saattaa luulla minun raahavan kotiin sieltä jotakin :D

    I- Kiitos, kiva kuulla! :)

    Oona: No hyvä ettei kukaan huomannut! Koska mä en tiedä, mitä mä olisin vastannut jos joku ois tullut kysymään, että mikä sul on laukussa :D

    Mia: Mä tuon sen melonin sitten toiste :))
    Mä jo tuulettin kotona miehelle, että mä meen joku kerta Miian kaa Pikku-Peehen..nänäänäää :D

    Petteri: Kiva oli! Ilman meloniakin :D




    VastaaPoista
  13. Super iso kiitos lappusesta! JA se punaisuus, WOW.

    Meloonit on hyviä.

    VastaaPoista
  14. Hih, mä oon tällainen pöljäke. :) Ja Pikku-P on joskus ollut mun olohuoneeni, joten lähden mukaan joskus jos seuraan huolitaan! :D

    VastaaPoista
  15. Ihan olit tyylillesi taas uskollinen tuon sisääntulon suhteen :) Hyvä, näin sitä pitää!

    Mä olen kuolannut jo hetken noiden ihanien sisustustuotteiden perään. On niin paljon kaikkea kivaa!

    VastaaPoista
  16. Se sisustusohjelma oli muuten UNELMAKÄMPPÄ!
    http://fi.wikipedia.org/wiki/Unelmak%C3%A4mpp%C3%A4

    VastaaPoista
  17. Enne: olla hyvää :) ääh, tänään pitäis laittaa vähän väriä, ei kyl jaksais..

    Irina: mennään pöljäkkeet siis kolmestaan joku perjantai sinne :P

    Marika: ehe ehe.. :D
    Aika kalliita ovat kyll. Mutta löysin yhden kivan jutskan joka ei ollu ihan hirveen hintainen, mutta silti ..ikinä en olis kaupasta tohon hintaan ostanut :)

    Petteri: näköjään joku ei oo saanu untakaan ku on pohtinut sitä nimeä :))

    VastaaPoista
  18. Tiiätsä mä luulen että kaikilla oli melonit laukussa,kukaan vaan ei kehannu kaivaa omaansa esille ensimmäisenä,olisit vaan rohkaissu miels niin johan olis ollu piiiitkä rivi meloneja tarjolla sen jälkeen:D

    VastaaPoista
  19. Miks mä en tienny mistään tälläsestä! :D missä jossain salaisessa kerhossa näitä tapaamisia sovitaan? :D

    VastaaPoista
  20. Kirsi: hehehe.. minä en jaksaa uskoa että kukaan heistä mitään meloneita kasseissa kanniskelee :D

    Jasmiina: Mun mielestä Sä kuulut jo tohon bloggerit-ryhmään facebookessa jossa siitä tapahtumasta kuulutettiin? Ainakin kun alan lähettämään kutsua, niin se näyttää että olet jo jäsen?

    VastaaPoista
  21. Voi ei! Olisit nyt vaan antanut sen melonin :) Olipas kiva tavata ja ihastella ihanaa punaista tukkaasi. On se vaan niiin punainen ;)

    VastaaPoista
  22. HAhahahhahha ;DDD
    Mä oisin iloinen, jos joku tois mulle meloonin!
    ps. vähäks oisitte kyllä pelottava pakkaus Tainan kanssa kupp...eiku siis kahvilassa, kaks punapäätä vauhdissa..! ;)

    VastaaPoista
  23. Kääks, en kestä!!! :D :D :D :D Tää oli taas vuosisadan kirjoitus (edellisen jälkeen ja seuraavaa postausta odotellessa), aivan sympaattinen nöyryytystarina. Meloni oli jutun paras osuus. Ja se, että sää tunnustit sen täällä julkisesti. :D

    Kiitos tunnustuksesta. Tiedätkö, sain tämän samaisen toisaalta viime viikolla, enkä vielä pistänyt eteenpäin, mutta olin ajatellut, että tää sun blogisi on niin yksi paras, johon olisin sen ekana laittanut. Sää ehdit nyt ensin. :)

    Tervyysin Täydellinen

    VastaaPoista
  24. no aijaa, oonpahan taas sokeesti lukenut :D

    VastaaPoista
  25. Cride: No mä lupaan että ens kerralla otan jopa kaksikin melonia :)

    Liisa: Ai mitenniin pelottava..*räpsyttää viattomasti silmiä

    Eena: Kiitti kiitti! Kiva olla jonkun mielessä aina kun on tunnustuksen paikka. wuhuu!! :)

    Imlacking: tänkjuu!!

    Anne-Mari: Ei ku perusjuntti! :D

    Jasmiina: No hyi Sua! :))

    VastaaPoista
  26. Hah hah toi meloniha, ol tosi hauskane tuliaine ♥♥♥

    VastaaPoista
  27. Apua sun kanssa <3 Oot niin hauska! Tyylillä sisään niin jää hyvin vieras mieleen!

    Tota...asuuko Mia siis sinun lähellä? Kun mä mielestäni huomasin sut tortaiaamuna samassa metrovaunussa ja olin tulos juttelee, mutta sit huomasin, ettet hihitellytkään itseksesi, vaan olit puhelimessa, joten seisoin hetken sun vieressä ja sit tuli pysäkki ja piti jäädä pois. Ens kerralla sit uusi yritys. Eli ollaaks me kolme melkein naapureita?

    VastaaPoista
  28. Johanna: :) Näin jälkeenpäin kyllä! :P

    Sari: Niijust! Mitä muuta mä tein. Kaivelinko nokkaa, korvia, hampaita tai jotain muuta rumaa, kuten ihmiset aina jos he eivät tiedä että heitä seurataan :D
    Höh.. ois ollut kiva jutella (vaikka mä en mikä kova puhumaan olekaan).

    Joo, Miia asuu just samalla alueella ku mä. Molemmat melko lähellä metroasemaa :)
    Ja asuu täällä idässä muitakin bloggareita! Niin siisti! :P

    VastaaPoista
  29. Mä täällä taas! Käyppä kurkkaas blogiani, siel olis sulle jotain :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...