13. elokuuta 2012

Kristi vs. Bruce



Joku tuli blogiini haulla keski-ikäisen mekko.
Siis apuu! Onks niillä eikusiis meillä oikeesti omat mekot?
Voisko joku vinkata pliis!
En halua että kaikki ihmiset supisee, et katokkaa ku tolla on ihan väärät mekot päällä!

Muuten mulle kuuluu hyvää.
Yskä ei oo lähtenyt ku yheks yöks vaan (en halua puhuu siitä yöstä).
Alan jo tottumaan siihen, että kukaan ei uskalla hengittää kun istuu bussissa mun viereen ja töissä käytän toimenpidemaskia jo niin tottuneesti, että jätän sen päähän silloinkin kun käyn vessassa.


Isäntä toi minulle Barcelonan sisustuskaupasta tuliaiseksi pelttisen lääkerasian.
Khöm.
Nyt mä voin laittaa kaikki mun yskälääkkeet nätisti tohon laatikkoon.


Sitten hän teki jotain sellaista, jota minä tiedän vain  usan julkkisten tekevän. 
Useimmat normi ihmiset jopa jotenkin halveksivat sellaista (minä mukaan luettuna).
En edes tiedä miksi.

Hän kadotti kihlasormuksen.
Sitten hän meni ja antoi tatuoida sormuksessa ollut kaiverruksen käsivarteen. 
Alussa mun oli vaikee ymmärtää sitä, oli jopa omatunnontuskia.
Et mitä mä oon muka tehnyt ansaitakseen tollaisen kunniaosoituksen.
Et pitäiskö nyt minunkin tehdä jotain suurta hänen vuoksi... entiedä.. ampultoida pikkusormi pois.. vetää pää kaljuksi..allah-shallah.. tai sitten olla kuin A.Jolie, joka kantoi miehen verta pullossa mukana.
Mut nyt kun olen tottunut siihen, niin alan ymmärtämään, että hän teki sen ihan vaan rakkaudesta mua (ja tatuointeja) kohtaan. That's it! Ei sen vakavampaa.
Ja mä oon paljon onnellisempi, että siellä lukee Kristi eikä esim. Bruce Dickinson.



27 kommenttia:

  1. ja mää sanon taas että sulla on ihana miäs,vaikkakin mää varmaan haukkusin ja huutaisin kun hyeena jos mun ukkopaha menis tekemään moisen tempun sekin on kyl hukannu sormuksensa ja silläkin on tatuointeja.... Aaapuaaa en siis näytä sille tätä postausta. Vaikkakin ihana ele tuo ois.... Hmmmm.... Harkitsen. Romautanko sut maanpinnalle jos sanon ettei mikään oo niin katoavaista kun raha ja rakkaus tässä maailmassa.ainakaan mun miälestä.

    VastaaPoista
  2. KESKI-IKÄISTEN mekko, eihä sellast oo... EIHÄN?! Hirveetä... ;)
    Onha se sun miehes tehny melkosen rakkauden tunnustuksen!!! Aikas upee... Niin ja onnittelut viidestä vuodesta ♥
    hmm... kihlois ens kuus 16v. ja tapaamisest... jotain 23 (enhä mä oo ees niin vanhakaan!) Empä ala enempiä laskemaan ;D

    VastaaPoista
  3. Ai miten niin sulla huono omatunto kun mies hukkaa sormuksen;)
    Nyt oli kyllä semmonen teko mieheltä että nous ihokarvat pystyyn,siis sillä hyvällä tavalla, suurmmaks osaks tatskan takia mutta myös siks että toi sulle myös SISUSTUSESINEEN tuliaisiksi♥
    Kai sä otat sen suumaskin bussiin mennessäs pois,en ole ennakkoluuloinen mutta EHKÄ mäkään en istuis sellasta pitävän viereen;)

    VastaaPoista
  4. Ai joo,Bruce saa tulla vetäseen mulle tatskan ihan millon vaan,siis ihan millon vaan:D

    VastaaPoista
  5. Mirstaakkeli: Noni, siinäs näät itsekin, että suurin osa naisista halveksi tälläistä juttua. Mutta esim lasten nimien tatuoiminen on ihan luonnollista. Mäkin olen sellaisesta haaveillut.
    Mä en siitä katoavasta rakkaudesta haluu kuulla yhtään mitään :D

    Marru: Se kuulosta jo niin kauheelle, ettei varmaan oo edes hyvänäköinen koko mekko :D
    Mä kyl kunnioitan sellaisia numeroita ku teillä on! <3

    Kirsi: En saanut kommentoida sormuksen katoamista sanallakaan, kun se veti heti tuon käsivarren esiin :D Ovela :))
    Haha.. en ole istunut sen kanssa bussiin..enen :D

    Vai et sielläkin on yks Brucen fani :)


    VastaaPoista
  6. Juoni mies....hukkaa muka sormuksen, että saa hyvän syyn ottaa uuden tatskan :D
    Onneksi se näyttää hyvin tehdyltäkin!

    Ja kyl se sormus vielä löytyy....

    Ei tommosia miehiä ole, jotka tuo tommosia tuliaisia! Ei o! En usko!

    VastaaPoista
  7. <3 <3 <3 <3 <3 Tatska, jossa sinun nimi ja kihlapäivämäärä!! <3 <3 <3 <3 <3 ja tuo peltilaatikkoki vielä! <3 <3 <3 <3 <3

    Apua! Mullei oo keski-ikäsmekkoa! Mistä niitä saa :D

    VastaaPoista
  8. Pepi: Ei se muuten löydy kun katos Barcelonassa uimareissulla mereen.. :) On joo, todella hyvin tehty.. mut oli kyl sen hintaistakin. Ai mitenniin espanjassa on kaikki niin halpa..? :D
    Hän muuten vielä epäili et toi niin tylsän tuliaisen!!

    Satu: Niinmpä! <3
    Kerro sitten mullekin, jos kuulet mist niit saa! :P

    VastaaPoista
  9. Voi ihanuus! Ja aika älykäs veto mieheltä, koska mieti, jos se vaan ois tullut kotiin ja kertonut hävittäneensä kihlasormuksen ja That's it...!!!
    Yskä on ihan peestä, etenkin yöllä. Otan osaa ja toivon sulle pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  10. Sniif, kuinka liikuttavaa! Ihanaa!

    Ja sitten näihin arkisiin asioihin; keski-ikäisten mekko on tunika ja sen alla mamelukit ;-D
    -mutta kun se on tuon kirjoittanut, niin on huomannut, että tulikin tuollaisen NUOREN aikuisen blogiin ja lähti pois.....

    VastaaPoista
  11. Liisa: Joo, en osakaan kuvitella mitä olisin sanonut sormuksesta,. koska en ikinä saanut mahdollisuutta. Ja nyt mennä sitä enä analysoimaan ois aika tyhmä :D

    Rv.Kivitikka: Just! Hyvä Sä! Kui mä en itse keksinyt tota! Ja mäpäs muuten omistan molemmat :P

    VastaaPoista
  12. Aivan upea tatska! Mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  13. Ooo mikä mies... ihana tatska...niin ja vielä tuliainenkin...:)

    VastaaPoista
  14. Hieno kunnianosoitus sulle.Tatska.
    Sulla on hieno mies=)

    VastaaPoista
  15. ihana isäntä ja ovelakin! ;)

    VastaaPoista
  16. Ihana tatsa! Sä voit tehdä ikisormuksen nimettömään, ei tartte riisua koruja pois töissä;)
    Ja mies joka tuo sisustavaraa tuliaiseksi on aikast IHKU<3 ja vielä oikeanlaista tyyliä...

    VastaaPoista
  17. Koskahan tuo minun ukkeli tois sisustustavaraa lahjaksi :D No sitä ootellessa :D Hieno isäntä siellä ja komee tatska!

    VastaaPoista
  18. hieno tatuvointi ! Love is in the air <3
    meijän isäntä on hukannu kans sormuksen , mutta sen tatskassa on karhu...

    VastaaPoista
  19. onhan toi tatskajuttu ihan sairaan hieno, mutta älä siihen veripullo-juttuun lähde, se oli mun mielestä aika ällöö kummiskin ;)
    ihana lääkerasia, vau!

    VastaaPoista
  20. Ai että, ihana tatuointi <3

    VastaaPoista
  21. Onpa kaunis tatuointi, vaikken ihan niiden ystävä olekkaan! Ja tuliainen on hellyttävä: siihen laatikkoon laitatkaikea sellaista "lääkinnällistä" millä sitten "hoivaat" miestäsi, kun on tarpeen... ;)
    Mielettömän ihanat sisustuskuvat edellisessä postauksessasi!
    Minä jatkan nyt LOMAILUA....

    Halaus!

    VastaaPoista
  22. Aah -syvä huokaus- miten ihana mies! Tatska on muuten makee ja toi tuliaisiakin:) Wau.

    VastaaPoista
  23. Käy hakemassa mun blogista tunnustus :)

    VastaaPoista
  24. Joo, olen huomannut, että ei voi liittyä lukijaksi, ja se tapahtui silloin, kun bloggerin osoite muuttui "comista" "fi"-muotoon. Olen saanut neuoja mitä tehdä (muilta bloggareilta) mutta ei PRKLE! Arvaa ottaako päähän????

    Siitäkin huolimatta:Hyvää viikonloppua ja:
    Mängi ilusest naapurin karvatupsun pääl! Heh-heh, tää oli yks vanha merimies ku opetti mul vironkieltä!

    VastaaPoista
  25. Siis WAU! Ehdotukset sille, mitä sun kannattaisi vastavuoroisesti tehdä, on loistavia ja harkittavia. Jään innolla odottelemaan, mihin päädyt. ;)

    VastaaPoista
  26. Mun blogiin tullaan jatkuvasti hakusanalla vanhuus. En ihan tiiä mitä siitä pitäis ajatella :D

    VastaaPoista
  27. RiittaSinikka: Kiitän! :)

    Irmastiina: Joo, mul on kans ollut viime aikona et oomikämies :) Hormonit varmaan.. ettei todellakaan se tatska.. :D

    JaanaKristiina: Niinkai mulla on :)

    Jasmiina: Varmasti myös ovela :D

    Anne-Mari: Hänkin olis alunperin halunnu tatskasormusta, mutta se kuulemma menee nopeasti huonoksi..

    Marjut: Kokeile vihjailla. Paitsi et mun vihjailu oli "jotain pitsistä, kermaista ja ihanaa" :D

    Riikka: Jes it is :)
    Hah.. karhu! varmaan yhtä söpö kuitenkin :)

    Taina: Joo, hyi, en lähe! :)

    Miia: Kiitti! <3

    Pia: Heh..mikäköhän se lääkinnallinen mahtaa olla :D

    Sari: <3

    Pia: varmasti ottaa päähän.. minen osaa edes neuvoa..
    Hihi.. Minä en ymmärtänyt siitä merimiehen härskistä opetuslauseesta mitään :D

    Eena: Joo, valinta tule olemaan vaikea.. :D

    Little B: Ikäkriisi? :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...