5. elokuuta 2012

Espanjalainen kääpiö


Sunnuntai!
Mikä mainio päivä purkaa taas kerran pintaan noussutta ikä-kriisiä.
Se tule aina ärsyttävän yllättäin. 
Ja se on vähän niinku kakka vedessä. Vaikka kuinka koittaa sitä saada alas, niin se pompsahtaa aina itsepäisesti ja iloisesti pinnalle kellumaan ja haisemaan.

Eilen kävin kaverin kanssa suositussa (kuulemma myös julkisten) yökerhossa ja ihan totta - ei tollaiseen todellakaan kannattaa mennä jos on herkällä omasta iästä (ja painosta).

Ainoat rypyt jota näin oli polvitaipeissa ku ne käveli.

Jossain kohti mul heräs myös äidinvaisto (tai sit se oli harminsekainen pahansuopeuden tunne..en muista ihan tarkkaan)  pieniä alaikäisiä (n. 20-25v) tyttöjä kohtaan. 
Olisin vaan halunnut kääriä heidät vilttiin ja tunkea suuhun mannapuuroa isolla voisilmällä.
Ihan totta! Millä ne elää?
Ja miten voi olla että heidän vatsa kasvaa selkärankaan päin, mutta tissit ovat silti isommat kuin pää?
Mulla se yleensä menee näin että vatsa ja tissit kasvaa kilpaa, jos on kasvaakseen tai sitten jos koittaa laihtua, niin joutuu tikulla etsimään, et mihin ne tissit kados.
Maailma on hirveen epäreilu meitä (mukaparhaassa iässä olevia) äitejä kohtaan.

Julkkiksia en muuten bongannut.
 Ellei sitten se latiinolainen kääpiö (alle 150cm), joka kysyi multa et habla-habla-espanjoola (tai jotain sen tyyppistä), ole ollut esiintymässä Chuck Norrisen kanssa jossain karate leffassa.

No anyway. Pysytkää kaukana sellaisista paikasta jos teilläkin on äidinvaisto (ja ikä) herkässä!

Ykspäivä tajusin, että täysin huomaamattomasti on minulle  ilmestynyt jännä harrastus.
Mä nimittäin bongaan kaikenlaisista lehdistä naisten haastetteluja&kuvia, katson heti minkä ikäisiä he ovat ja riemastun suunnattomasti kun ovatkin mun ikäisiä/nuorempia  ja heillä on enemmän ryppyjä kun mulla. Haa!!
 Yllättävän lohduttavaa ja terapeuttista! Kokeilkaa ihmeessä ellette ole jo!


Kiitti moi!


Ps. Mikä ihmeen hyvää ja kaunista sisustusblogi? 

Lisään tähän loppuun kaverini tekemän ihastuttavan kuvakollaasin aikuisesta naisesta, jolla ei ole mitään tekemistä tämän postauksen kanssa..kunnes toisin todistetaan.

29 kommenttia:

  1. Niin totta! Eilen silmät jäi rompetorilla? yhteen hyvin nuoreen naiseen jonka tissit oli 3 • suuremmat ku sen pää ja vyötärö?? Mä kattelen kans ihmisten ikiä ja töis kun kävin vessas( peili!!) huomasin et jos oikein kurtistaa ni tulee silmäryppyjä ja paljon. Kävelin siitä sitte ruokalan naisia ilahduttamaan kurttunaamallani! Niitä kovin huvitti

    VastaaPoista
  2. Mua tuskastuttaa jo harmaat hapset, siis ihan oikeestikko on tultava 35-vuotiaalle ihmiselle harmaita kulmakarvoja ja hiuksia? Ihan huono vitsi :/

    VastaaPoista
  3. mä aina ihmettelen noissa lehti/tv haastatteluissa, että miten mun ikäiset ihmiset VOI olla noin vanhan näköisiä. Ja samoin mietin että miten aina MUN valokuvissa voi olla niin huonot kuvakulmat ja valaistukset että näytän paksulta ja ryppyiseltä. ja jotenkin... vanhalta.
    jännää.

    VastaaPoista
  4. Siis mahtavaa "kynäilyä" taas...:DD
    Kiitos...tästä tuli hyvälle miellelle...:)

    VastaaPoista
  5. Ei näitä voi nauramatta lukea ;D

    Luin miehellenikin otteen sinun tekstistäsi...

    Tuo tunnne on varmasti tuttu monelle naiselle noissa yökerhoissa sun muissa.
    Mutta - miksi kummassa me naiset olemme niin kriittisiä itsemme suhteen olimmepa nuoria tai vähän kypsempiä.

    Minä, joka olen jo tosi tosi vanha hirvittää välillä noissa paikoissa kulkea.
    Olenkin siirtynyt ikäisteni paikkoihin ja hyväksyn etten enää kuulu sinne pushuppien maailmaan =P

    VastaaPoista
  6. Siis täh... mitä vikaa on 20-25 vuotiaissa ???!!! :)

    Ja hyvähän sun on verrata noita ryppyjä, kun kuvissa ei ainakaan näy yhtään.

    VastaaPoista
  7. Hyvin, siis HYVIN tarkkaan valikoin (jos mahdollista) kuvakulman, kun musta kuva otetaan! Joskus kauan, kauan sitten ei sellainen käväissyt mielessäkään... mutta nyt :( Ja salakuvat, ihan hirveetä!!!
    Ja jos joskus näkee ikäisensä tai nuoremman, joka näyttää vanhemmalta... niin voi sitä iloa ja hyvän olon tunnetta ;D

    VastaaPoista
  8. Hih... onneks asun landella (ja kohta vielä landemmalta). Ei voi itteensä verrata ku lehmiin ja toistaiseksi saatan ehkä jopa näyttää paremmalta kuin ne! Ellei satu kohdalle joku vaalee rotuyksilö... =)

    Tosi tosi magee on sun uusi tukka! Aika pahasti erehtyy, jos tota fledaa miäheks luulee... :)

    VastaaPoista
  9. Ikäkriisi....mikä se on?
    Minust kellään ei ole mitään hätää niin kauan kun toinen puoli maailmasta on nuorempia kuin itse ja näyttää siltä -ja toinen puoli on vanhempia ja iso osa niistä myös näyttää siltä.
    Mitä niistä muutamista hassuista jotka elää jossain barbimaailmaassa - kyllä ne sieltä alas tulee nekin.
    Paitsi niiden tissit! Ne säitlyy ikuisesti...on siinä kuulkaa tulevilla arkeologeilla ihmettelemistä!

    Son kuulkaa tässä iässä heleppoo kun tissit makaa mukavasti maharellukan päällä, suihkussa voipi heittää olkapäälle ja tissiliiveihin saa somasti rullattua :D
    No, ainakin sinnepäin....

    VastaaPoista
  10. Mikä ikäkriisi?! Kertokaa tarkemmin ;D Mä en ole vieläkään kohdannut sitä. Mitä nyt peilistä näkyy 20 vuotta vanhempi pärstä kuin on aivojen ikä...10 vuoden sisällä se on 30 vuotta vanhempi kuin jne.. *eheh*

    Kaikki ne sieltä perästä tulee, Kristi, taatusti!

    No worries, be happy just the way you are ♥

    VastaaPoista
  11. Kyllä se siitä ajan kanssa, usko pois, tasoittuu. Ei rypyt vaan asenne ;-D
    Lapseni aina sanovat, että sulla on äiti paljon ryppyjä silmien ympärillä, johon kommentoin aivan pokkana, että ne ovat naururyppyjä, ei muuta. Siis iloisen ihmisen merkki!!
    Sun pitää siirtyä bailaamaan "mummotunneliin", siellä tunnet itsesi nuoreksi, rypyttömäksi ja hoikaksi (mitä nyt kyllä oletkin)!!

    VastaaPoista
  12. Hah, taas niin hyvin kirjoitettu! Mä täysin samaistuin tähän juttuun. Oon tänä kesänä kerran kiskonut isännän ihan liian aikasin kotiin, kun en voinut olla enää siinä kakskymppisten yökerhossa ryppyineni :D

    VastaaPoista
  13. Joo siis ikäkriisi??!! Eihän se ole sen kummempaa, kun että osaa kantaa oman ikänsä ja itsensä arvokkaasti eteen päin elämässä tai jotain..(olikohan mulla kolmenkympin kriisi) Ei voi muistaa..Kriisejä tulee ja menee ja naururyppyjä tosiaankin siinä samassa puhumattakaan kaikista muista vaivoista joita tuppaa tulemaan kun ikää tulee blakkariin ja hyvä niin että tulee vuosia meinaan :D Ei muuta kun eteenpäin sanoi mummo lumessa !!!JA kauneus on katsojan silmissä..

    VastaaPoista
  14. Bikke: No hyvä jos vaan kurtistamalla saa rypyt näkyville :))

    Maikki: Ääh, jos kulmissa on pari harmaa karvaa, niin nyppäse pois vaan. Ei sille melaniinituotannolle mitään voi. Joissakin karvoissa se vaan loppuu aikaisemmin kun toisissa :)

    Taina: Sun on nyt pakko opiskella käyttämään sitä photoshoppia! :))

    Irmastiina: Heh.. kynäilya :D Kiitti!

    Ainosofia: Kiitos! Mäkin ajattelin et se saa olla vika kerta kun meen tollaiseen paikkaan. :D

    Enne: No ne olivat liian alastomia, liian laihoja ja näyttivät alaikäisiltä :D (oletan siis että he olivat ton ikäiset, koska paikassahan oli ikäraja)

    Marru: Heh.. hyvä etten oo ainoa joka vahingoniloitsee tälläisistä asioista :D

    Voikukkapelto: Haha.. lehmiin! Ok, hyvä tietää.. jos alkaa kunnolla ahistaa, niin mäkin muutan maalle :D

    Susanne: Kiitos :)

    Pepi: Haha.. niin se taitaa olla ettei silikoni maanperässä hajoa :D
    Mä harrastan kans sitä rullailua :D

    Satu: Nii mut miks mun pitää mennä eellä? :D

    Rv.Kivitikka: Oon kuullut mummotunnelista :P
    Kerran meinatti lähtee yhteen baariin keskustassa, mut siellä oli K60-bailut juuri menossa. Vähäks siisti!

    Johanna: No sitä isäntää mä en ainakaan suostuu ottamaan mukaan noihin pääkaupungin kuumiin yökerhoihin. Ei se sovi niihin sitten ollenkaan. Liekö pääsis ees sisään :D
    On se niin harlikka-äijä (ilman harlikkaa) <3

    Sara: Minulta toi arvokas eteenpäin kulkeminen ei onnistuu :D
    Isäntäkin joskus häpeä mua. (hän taitaa vanhentua mua nopeemmin.

    VastaaPoista
  15. Mä oon oikeasti pannu romukoppaan ikäkriisit ja rypyt,kun on paljon sairastanut arvostaa niin eri juttuja:-)
    Mukava postaus,rypyttömältä ja hoikalta postaajalta...sun Kristi pitää käydä optikolla!!
    Ihanaa alkavaa viikkoa <3

    VastaaPoista
  16. Miten tuttu tunne! ainoa asia josta iloitsen on pari harmaata hiusta, jotka vaaleiden hiuksieni seasta olen vaivalla erottanut. Rakastan harmaita hiuksia!

    Tara kuoli oikeastaan mahalaukun kiertymään. Satuimme tetenkin olemaan juri sillä hetkellä 60km päässä lähimmästa eläinlääkäristä...

    Hyvää päivän ja viikonalkua sinulle!
    -Pia-

    VastaaPoista
  17. Miulla oli kolmenkympin kriisi ja aika paha olikin. Nyt, kun olen ylittänyt jo neljänkympin, ei ole kuin painokriisi. Edellisestä kriisistä on tullut 11 vuotta lisää ja 20 kiloa! Ja on nimittäin tiukassa ne kilot...

    VastaaPoista
  18. Olipa lohduttava postaus :D

    VastaaPoista
  19. Arja: Sekin vielä! Iän tuomaa sokeus :D
    Pia: Harmaan hiukset on varsinkin miehillä niiin coolit! :P
    Tara parka <3

    Sirutuuli: Mä olen päättänyt jo aikoja sitten et kun vanhenen, minä aion olla pullukka, koska heillä on vähemmän ryppyjä ja he ovat paljon iloisimpia! kun langanlaihat :D

    Miia: Haha.. voin kuvitella. Vahingonilo on joskus se paras ilo :D

    VastaaPoista
  20. Ihana kirjoitus! Saatoin samaistua monessa kohtaa. :)

    VastaaPoista
  21. Oota ny vielä vähän aikaa kriisis kanssa. Sit kun täytät 45, niin ne huutelee sulle, että tarvit näöntarkistuksen ajokorttia varten:

    Liikenteen turvallisuusvirasto muistuttaa, että Suomessa vakinaisesti asuvan ajokortin haltijan on toimitettava asuinpaikkakuntansa ajokorttiasioita käsittelevälle poliisille lääkärin tai optikon antama lausunto näkökykyä koskevien vaatimusten täyttymisestä kahden kuuukauden kuluessa siitä, kun hän on täyttänyt 45 vuotta.

    En ole vieläkään toipunut, vaikka kirje tuli viime vuoden helmikuussa.
    Vai onks sulla ajokorttia?

    Herättikö se kääpiö myös ne äidilliset tunteet? ;D

    VastaaPoista
  22. Kiitos taas päivän nauruista ja piristyksestä:) Sä olet niin paras!

    VastaaPoista
  23. Tiedän tunteen. Olen viikon sisällä tavannut lukuisia uusia ihmisiä ja kummassakin joukossa olen saanut riemuita siitä, kun joku on todennut mut ihan tyttöseksi vielä ja kun olen sanonut oikean ikäni, niin leuat on loksahtaneet. Mut pelkään, että jos hiukan hoikistun, rypistyn samalla. Ollako tän kokoinen ja rypytön vai pienempi ja ryppyinen, siinä pulma. Ja onneks noi ylävartalon ulokkeet on ihan luomua, mutta ei silti roiku mihinkään suuntaan, jes!

    VastaaPoista
  24. Hahhah näitä sun juttujas senki nuorekas siloposki...:D Ootas ku oot yli 40, sillon se kriisi vasta tuleeki! OIkeasti harmaata hiuksissa, oikeasti ryppyjä ja oikeasti paikkojaki alkaa kolottaa... Mäki olen jo yli 10v. bongannut mun ikäisiä, jotka näyttävät vanhemmilta...oi sitä vahingoniloa (eikö se oo se paras ilo?), kun sellasia näkyy. Itsellä heti ryhti kohoaa... Röyhistää rintaa: en mä nyt niin paha olekaan!:D

    VastaaPoista
  25. Kiitos Lasinkiruilija :)

    Minna: No jo on törkeetä! :D
    Mutta joo, mul ei oo ajokorttia ..eikä tuu :P

    Se kääpiö herätti keskiaikaiset äidintunteet- mun teki mieli ruoskia sitä, oli se niin ärsyttävä :D

    Sari: Hih..kiitti! :P

    Adalmiina: No ja katsokin sitte ettet hoikistuu!
    Mun lapsuudenkaverin äidi on aina ollut big mama, mutta nyt vanhana hän kävi jossain vatsalaukun leikkauksessa ja jäljellä on pelkkä varjo.

    Katja: Kiitos! 8-)

    Aikku: On se paras :D

    VastaaPoista
  26. =D parempi tyytyä vaan omaan itteensä sellasena ko on ! Tissit on jo teheny tehtävänsä ja syöminen on vaan niin kivaa, joten pitäänee kärsiä seuraukset, mutta kuitenki emännäthän vaan paranee vanhetessaan :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...