2. syyskuuta 2012

Persoonallinen bloggaaja


On se jännä, et kun pitkään ei oo ollut varaa ostaa ainuttakaan sisustusesinettä eikä mitään tarpeetonta kivaa, niin jossain vaiheessa sitä vaan tuntee täysin oikeutetuksi mennää ja pistää rahaa haisemaan, vaikka taloudellinen tilanne ei oo yhtään sen parempi kuin viimekään kuussa.
Mutku mä en oo ostanu mitään sataan vuoteen..
Niimpä minä menin ja ostin täydennystä GG-kokoelmaan.

Onneks sain sentään alennusta.


***


Kikilta tipahti blogi- tunnustus. <3

Vieläpä niin itsetuntoa nostaviin sanoin, että lopetin mökötyksen ja itsesäälin samantien (jonka aloitin, kun isäntä lähti lauantai-iltana kavereiden kanssa aivopierukännäilemään) ja ryhdistyin aikuiseksi naiseksi, joka on persoonallisen tyyni ja hyvin hillitty sanoissaan ja suhtautuu moisiin tapauksiin (isännän kännireissu) äidillisen ymmärtäväisesti, ehkä  hieman säälittävästi, muttei koskaan hysteerisen kiukkuisesti ja tunnevammaisesti, kuten jotkut tasapainottomat (joka en ole mä).

Kikin hauska blogi löytyy täältä.

27 kommenttia:

  1. Sinähän suhtaudut sitten isännän kännireissuihin täsmälleen samalla lailla,kuin minäkin ;)

    Terveisin vakkarilukija

    VastaaPoista
  2. Vakkari: Jeee, ollaan samiksii! Persoonallisia sellaisia :D

    VastaaPoista
  3. Äläs nyt ihanainen ihan hillityks ja tyyneks rupee kun oot niin mainio pakkaus;)Mä postailen huomenissa siitä sermissä,olin perhana tapani mukaan jo unohtanut koko jutun:)

    VastaaPoista
  4. Mä just luovuin kaikista kymmenestä GGn lattemukista - vaihdossa tuli jotain paljon mieleisempää :) Pipiä!

    Älä ainakaan tylsäks ala....ethän...no ethän sinä!

    VastaaPoista
  5. Nam nam.. mä en ole uskaltanut köyhyydessäni edes kurkkimaan noita uusia Green Gate kuoseja. Niin ihania, niin tarpeettoman tarpeellisia!

    VastaaPoista
  6. Ketä sellanen on, et mököttäis, kiukuttelis, saati olis hysteerinen?
    Aikuisen naisen tavoin me aina käyttäydytään, mehän ollaan niin hillityn fiksuja!!! :D

    VastaaPoista
  7. Kauniit GG:t, tiedän, että uutuuksissa on vaaleanpuna-valkopilkullisia, pitänee käydä ostamassa.
    Meilläkin isäntä ollut "pämppäämässä", joten eiköhän siinä ole syytä tarpeeksi käydä ostoksilla. Aikuismaista, eikö ;-D

    VastaaPoista
  8. jä mä olisin niin onnellinen jos mies joskus innostuisi oikein kunnolla lähtemään johonkin, ettei tarvisi aina olla se perheen ainoa joka tekee niitä aivopieru-kännireissuja :D

    VastaaPoista
  9. Mullei oo vielä yhtäkään GG:n mukia, että silleen....

    Me mennään yleensä yhdessä (juu, ikäviä ihmisiä kun ollaan) ja mökötetäänkin sitten yhdessä (=mitä sä täällä teet, tän piti olla mun ilta) ;DD

    Älä ala tylsäksi, please!!

    VastaaPoista
  10. Kääk! Täällä saa välissä jo ajaa ukkoa ulos renttuilemaan :D Toisinaan taas renttuillaan iha yhessäkin.

    VastaaPoista
  11. Oikeus ja kohtuus, kun mies lähtee aivottomiin tapaamisiin, saa nainen ostella mitä mielensä tekee ja syödä ainakin itsensä lähes hengiltä kaikkea hyvää kun ei ole herraa talossa samaanaikaan (ihan kun mussuttaisin salaatinlehtiä ja joisin vichyvettä miehen vieressä?no en!) mistäköhän tämäkin ajatus lähti??

    VastaaPoista
  12. Sehän on ihan oikein, että jos mies kerran ryyppää, niin nainen voi sillä samalla summalla sitten ostaa itselleen ihan mitä lystää:)))

    VastaaPoista
  13. Kirsi: No en VARMANA rupee! :D

    Pepi: Voi kääk! Kuka oli se onnellinen? :P

    Hanna-Riikka: mä en edes tiedä, onko se sitä uutta kuosia. Mä ostin ne sen takii ku oli tarjouksessa :)

    Marru: Todellakin! :)

    Rv.Kivitikka: :)) Vaan että mä ostin mun jutut ennen sitä pämppäystä :D

    Taina: Siinä ei ole mitään väärin jos nainen käy sellaisilla reissuilla! Muista se! :D

    Satu: Haha.. tuo on ihan kuin jostain leffasta jota en nyt muista! :D

    Marjut: Mä menisin aina mukaan (huolitaanko vai ei), jos vaan löytyisi lastenvahti..

    Anne-Mari: Niin.. mistäköhän se lähti..? :D

    Heidi: Mukien hinnalla ei saa ku 2 kaljaa.. tai 3 jos on joku lähiräkälä :D

    VastaaPoista
  14. hah määpäs kävin kans "rankan" komennusreissun päätteeksi aivojen tyhjennysreissulla omalla kylällä. Ja lauantai aamuna lupasin ettei enään ikinä koskaan milloinkaan.... Ois kanssa tarvinnu mennä shoppaileen jotain kivaa eipä ois ollu rapulia..... =(

    VastaaPoista
  15. Kiva luettavaa ja vielä mukavampaa kun tunnistaa itsensä...

    Muistan kun eräänä vuonna sain hirveeeet veromätkyt.
    Olin ihan murtunut ja sitä mieltä että nyt pelkkää hernesoppaa ja kadulle laulamaan. Ei mitään kivaa ikinä enää...Menin iltavuoroon töihin ja sokoksen kautta.
    Ja siinä se oli SE "handväska"!!
    Väska käteen ja kassalle, hinta oli muistakseni 89e.
    Hernesoppa kuuri oli jo unohtunut.
    Ja sitten myyjä sanoi että 69e s-kortilla.Olisin iloisesti maksanut täyden hinnankin ja veromätkykirje olin niiin unohtanut.Olihan siitä ehkä 45min...

    Terkkuja
    Monica...joka mököttää ensi vkl ;)

    VastaaPoista
  16. Mirstaakkeli: Joo se on ainoa häiritsevä asia siinä ettei jaksaa mennää mihkään :D

    Monica: Ääh, sellaista sattuu! Mä taas tänään löysin pari sisustuskaupanlaskua yhden kirjan välistä. Milloin lie sinne työntäny.. :D

    VastaaPoista
  17. yesh. Nyt minäkin tiedän koska voin ostella autoon osia jne. Joka kerta kun se toinen osapuoli lähtee illanviettoon!

    VastaaPoista
  18. Mä luulen, että susta ei saa tylsää tekemälläkään:)

    Meillä ei kumpikaan käy kapakkakeikoilla. Ollaan varmaan liian vanhoja siihen, tai itse asiassa meillä on tuo hoito-ongelma, että jos tekiskin mieli, niin...
    Ja toinen ongelma on se, että meidän pikkukaupungissa ei ole paikkoja meidän ikäisille:(
    Kesällä, kun terassit aukeaa, niin niissä nökyy just sitä meidän ikäluokkaa.

    Ihanat GG:t. Itekkin tahtoisin lisäyksiä omaan, mutta... Kävin paikallisella (jolla yksioikeus GG:hen), niin yksi kuppi kökötti hyllyssä. Ja sitä paitsi se pitää ihan hirveitä hintoja muihin GG myyjiin verrattuna. Toisessa sen liikkeessä (eri paikkakunta) ei ollut yhtään kuppia :( Ja jälleenmyyntiä ei kukaan muu saa:(

    Täytyy taas odotella Turkuun pääsyä, ja hamstrata sitten uusia :)

    VastaaPoista
  19. Minä oon se onnellinen :D - ja luulenpa että duunikaverikin on! Mun täytyy jossain vaiheessa varmaan näyttää mitä ihanuuksia vaihdossa sain.

    VastaaPoista
  20. Silloin ku meillä mies lähtee kavereiden kaa huitelemaan, niin mä tunnen olevan oikeutettu silloin törsäämään johonkin! :D Jotain hauskaa itellekin ;)

    VastaaPoista
  21. Enne: Ei sen näin pitäny mennä! :D

    Mia: Mhm.. mä ku luulin että niissä mukeissa on kaikkialla sama hinta. Onpa törkeetä jos ei oo!

    Pepi: No daaa! Tottakai!! :P

    Heli: Mä pyrin sitä puolta itsessään hillitsemään.. ku muutenkin jo hukun laskuihi :D

    VastaaPoista
  22. Minäkin hillitsen itseni - ja paremmin kuin kukaan muu! En puhu enkä pukahda ainakaan kuukauteen!!!

    Ihanat GG:T!!!

    päivänjatkojaaa!
    -Pia-

    VastaaPoista
  23. Täältähän löytyikin ihana blogi, taidanpa jäädä seurailemaan :)

    VastaaPoista
  24. I SOOO know the feeling...siis tuon shoppailun suhteen. Tänään kauppareissulla lähti tavaraa kassillinen mukaan, kun vain yhtä asiaa lähdin ostamaan. Ja perustelut oli tuolle kakslahkeiselle sama: "pitkään aikaan en ole ostanut mitään sisustushömppää..." Arvaa vaan auttoko mitään.;)

    VastaaPoista
  25. Pia: Hyvä Sä!!! :))

    Purlina: Tervepätuloa!! :)

    Salla: Noo höh! Eikö auttanu! Törkeetä!! :D

    VastaaPoista
  26. Voi mulle käy ihan samalla lailla. Ensin pihtailen monta viikkoa tai kuukautta ja sitten ajattelen, et on oikeutettua ostaa jotain todella kivaa kun en oo aikoihin ostanut! :D

    VastaaPoista
  27. Miia: Hehe :) Ihana et meitä on aina monta!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...