13. syyskuuta 2012

Mauri


Löysin kirpparilta maailman rumimman ja samalla herttaisimman vanhan nallen.


Sen silmät ovat keltaiset ja ne näyttää kahdelta lumeen kusastulta reiältä, mutta mä tykkään tuijottaa niitä.
Hänestä tuli mun unilelu nro 1.
Siitä kenties lievästi suuttuneenä isäntä ehdotti sille nimeksi Timo Yö.
Mutta minusta se ei ole hyvä nimi kenellekään!
Ajattelin nimeä hänet Mauriksi.
Onko teistä Mauri hyvä nimi? 


A` la carte annos by Masterchef Maanvaiva.

Ei ole mahatautisen uloste vaan härkäpapumuhennos jauhelihalla.
Nams!

Hök..
Prrööt..



27 kommenttia:

  1. Ihan Maurin näköinen :)

    Käys kurkkaamassa Pipit, siellä ne nyt on

    VastaaPoista
  2. Mauri on oikein sopiva :) <3

    VastaaPoista
  3. Mauri on oikein kaunis nimi ;) Mutta niin olisi ollut kyllä Timo Yökin... reps ;D

    VastaaPoista
  4. Heh, sun juttujas - Mauri on hyvä - tuli heti mieleen Maukka Perusjätkä - oletko kuullut sen Biisejä?? Jos et niin et ole menettänyt oikein mitään.. Joo, mullakin on tapana väsätä erilaisii muhennoksii milloin mistäkin ja aatella et se on terveellistä - perheen miehet ei vaan ymmärrä taaskaan mua siinä asiassa..

    VastaaPoista
  5. Mauri on...no, joo...just niinkuin sä kuvailit ;DDD

    Masterchef, just joo...saat kyllä vakuuttaa enemmän ;DDD

    Mä meen leikkii sillä mun hiilensekoittajalla ennenkuin repeen täysin !!

    VastaaPoista
  6. Kyllä hän ihan Maurilta näyttää :) Hyvä nimi siis!

    VastaaPoista
  7. Voi miten suloinen Mauri-unilelu on...:)

    VastaaPoista
  8. Ihana Mauri,syntynyt varmaan Mauritaniassa tai Mauritiuksella,veikkaan mä;)Varmaan miestä kirvelee menettää unilelu number onen titteli,mutta...Elämä on;)

    VastaaPoista
  9. Hih, voi mauria onneksi pääsi hyvään kotiin ;)

    VastaaPoista
  10. Mauri on loistava nimi. Muhennokseen en kyl uskaltais koskea. :)

    VastaaPoista
  11. Mauri on jees nimi.

    Ja eikun seuraavalle Masterchef-kaudelle mukaan vaan!

    VastaaPoista
  12. Aivan Maurin näköinen ;-D
    Kaunis lautanen, millä hieno ruoka-asetelmasi on ;-D

    VastaaPoista
  13. Mauri on täydellinen nimi tolle! Eikä se ole yhtään ruma!

    Meidän koiran oksennus näytti jokseenkin tolta viime viikolla... Hyvää ruokahalua!

    VastaaPoista
  14. Mä vastasin jo mun blogiini, et "voin vain kuvitella" Mutta eihän tollasta voi ees kuvitellakaan!!! ;)

    Mauri on oikein hyvä nimi!

    VastaaPoista
  15. Mauri on täydellinen nimi!
    Maurista tuli muuten mieleen se hukkaamasi apina:)

    VastaaPoista
  16. Mauri eli ranskaksi Maurice on ihana kaveri Sinulle.Onko se nalle vai suklaapoika?
    Ei sinusta taida tulla kokkia tai ainakin kaipaan parempia kuvia,että uskon keittotaitoosi.

    VastaaPoista
  17. Mitä se sun ukkos luulee sun sillä tekevän öisin?? Mauri on ihan passelli nimi! Mä kun nimesin syöpäni Ilmariksi..joka tuli ekaks mieleen niin meen kylällä on TOSI herttainen vanha mies jonka nimi on Ilmari..Ihan hävettää nimi valinta

    VastaaPoista
  18. MITÄ MITÄ?? Et oo käyny osallistumassa arvontaan??? Ja muut kans!! http://bikkenpilttuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  19. ...Mauri-muruhan se siinä...:):)

    VastaaPoista
  20. Mauri on ihan passeli nimi :) Ja kokkiainesta löytyy sinusta ihan... ;)

    VastaaPoista
  21. Mauri se on. No doubt about it. (Ai kenellä on pakkomielle kommentoida englanniksi, kun on kirjoitukset maanantaina? Eeen tunne.)

    VastaaPoista
  22. Hurmaava unilelu löytynyt. Mauri se ei mielestäni ole... no kun siskon mies on Mauri ja tuo ei kauheesti muistuta... Mauno olis paree... ei kuitenkaan se Timo Yö, ihan liian tylsää ja tavallista.

    Sano äijälle, että heität nallen nurkkaan, jos suostuu nukkuun sun ehdoilla... eli saat ite pitää miten haluut kii tai olla sylis ja siihe on suostuttava. ;D

    VastaaPoista
  23. Mauri on loistava nimi!
    Luulin että me rakennettiin ISO talo, mutta tääkin alkaa täyttyä, koska munkin on pakko pelastaa just kaikki maailman Maurit ja muut höpsökkeet meille asumaan. :D
    Mukavaa viikkoa sulle ja Maurille!

    VastaaPoista
  24. Kiitos kaikille kommenteista!! Mauri se on, kerta kaikki tykkäs, paitsi Kati! :)
    Maunokin oli mietinnän alla, mutta mä tykkään r-kirjaimista! :D

    Olen kuullut erään yököttävän Mauri-kainalo-biisinkin.
    Se ei muistuta mulle mun karhua, mutta se saakeli jää aina päähän soimaan.
    Taisin laulaa sitä viikonloppuna eräälle kaverillekin, joka katsoi mua erittäin epäilyttävästi, eikä suvaitsenu ees nauraa!!
    Törkee!!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...