17. syyskuuta 2012

Ihana maanantai!


Tuliko kenellekään yllätyksenä etten kerennyt sunnuntaina Habitaarelle?
Mulle itselleni kolahti ainakin tänä aamuna oikein kunnolla mitä menin tekemään! 
Tai oikestaan mitä menin nukkumaan! Ohi sisustusmessun ja ihanien ihmisten tapaamisen!

Ja kaikki sen takia (ai mitenniin mä syytän aina toisia?), ku mun äiti on edelleen meillä ja näin olleen meillä on ainutlaatuinen lapsenvahti ja sen seurauksena me pyörittiin isännän kanssa perjantaina ja lauantaina ympäri pääkaupunkiseutua kun Niuvanniemen sairaalasta  karannut pariskunta.
 Tollainen "vapaus" voi sekoittaa pään, yön ja päivän.













Vaikka minun piti säilyttää nämä Stockalta hankitut Shoon Poolin tuunamat kokispullot ja myydä 50 vuoden päästä huimaan hintaan jollekin kerääjälle, minä saatana menin ja jöin ne yksin salaa vessassa. 
Että ottaa päähän!














 
Ja koska mulla ei ole enää mitään muuta menetettävä (paitsi lukijoita) julkaisen pokkana hakusanalistan, jota olen keräillyt jo jonkun ajan:

  • näyttää syylältä nenäpielessä
  • olen trokari
  • onneksi olkoon valtteri
  • leivontablogi hyvää ja kaunista
  • mistä tietää milloin muistitikku on täynnä
  • kutitan sinut hengiltä
  • hyttysen kuoriutuminen
  • kääpiö tyttöseksiä
  • soneran automaatin miesääni
  • big brother, pitkät kalsarit
  • kellarin haju himo
  • maikki urpo
  • masa mainio
  • kummitus sirkka
  • amsderdamin naiset
Tsadaa!!

31 kommenttia:

  1. Asiallinen lista.
    Sullahan oli juuri edellisessä postauksessa joku leivos/ruokajuttu ;)

    VastaaPoista
  2. kyllähän se harvoin ansaittu vapaus voi sekoittaa päivän ja yön keskenään :D haha, toi kummitus sirkka on suosikki :D

    VastaaPoista
  3. Niin taas pelastit päivän ☺

    Ja muistutit että Stockallakin vois joskus poiketa....vaikka sinne onkin peräti 700m kotoa...

    VastaaPoista
  4. Ilmankos mä en nähnytkään sua Habitaressa. Sanoin seuralaiselle, että jos näkyy mun mittainen nainen, jolla on tulipunainen tukka, niin huuda. Ei huutanut. :)

    VastaaPoista
  5. Aikasmoinen hakusanojen lista, sainpahan hyvän syyn nauraa työpaikalla :D

    -Tuija-

    VastaaPoista
  6. Kellarin haju himo on jo aika hyvin ;-D

    VastaaPoista
  7. No kyllähän semmoinen vapaus sekottaa pään ja kunnolla :D Ja melekoinen tuo lista, ei meinannu pysyy nyt päiväkaffeet suussa! :D

    VastaaPoista
  8. Kyllä ne vapaat kannattaa hyödyksi käyttää ja unohtaa kaikki muu. Ja niinhän siulle tuntuu käyneenkin :)
    Hauskoja hakusanoja jälleen :)

    VastaaPoista
  9. Hehheh... kellarin haju himo syylä nenänpielessään kutittaa sinut hengiltä ;D
    Ennemminkin sä "nauratat" meijät hengiltä!!!

    VastaaPoista
  10. Voi sinua..ei olis pitäny juua kokiksia!!!
    Hauskoja hakusanoja;-))

    VastaaPoista
  11. Sitä se äkillinen vapaus tekee...
    janoa meinaan ;)

    Terkkuja
    Monica

    VastaaPoista
  12. Huippu hakuja taas. ;D Mulla aina vaan kärkenä se sama ja muut ehkä vähän omituisia käsityöblogiin, mut ihan normaaleja.

    Vai ol sulla kova jano. No, pääasia että nautit kun vapaata sait.

    VastaaPoista
  13. Tuo hakusanalista on kyllä huippu! Aika villejä juttuja :D
    Harmi tosiaan, ettet päässyt Habiin. Pääasia, että oli kuitenkin hauska viikonloppu! :)

    VastaaPoista
  14. Janne: Papu-jauhelihamuhennosta voi sanoa leivokseksi?? :DD

    Jasmiina: Joo, ja äiti lähtee huomenna..yhyy..

    Pepi: Mahtaako siellä olla edes näitä pulloja enää.. käyhän nyt äkkiä!!

    Kipa: No sanos muuta!!

    Adalmiina: Ai Säkin olit siellä!! :((

    Tuija: :)) Kiva juttu! Töissä pitäis aina olla hauska!

    Rv.Kivitikka: mä melkein muistan sen postauksen, jossa kerroin siitä. Olin silloin paksuna. Ja en näköjään ainoa hajuhimohullu :D

    Marjut: Niinhän se teki :)
    Sais olla usemmin näin.. tai enmä tiiä, onko se sittenkään niin hyvä idis :D

    Johanna: Hei nyt äkkiä tarinaa kehittämään! Susta voisi tulla uusi Mauri Kunnas!! :D

    Sirutuuli: Kiitos ku oot mun puolella :))

    Marru: Noniin, siellähän aletiin heti runoilemaan! :))

    Arja: No ei todellakaan :D

    Monica: Hehe hehe.. niinpä! :)

    Kati: Joo mä en ymmärä ku että piti sitten juoda molemmat!!!

    Oona: Villejä joo! Ja esimerkiksi tota kääpiöjuttua en ole maininnut yhdessäkään postauksessa!! vannon! :D
    Joo, oli harmi, mutta onneks teillä oli kiva.
    Hmh.. pitikö sen lohduttaa.. :D







    VastaaPoista
  15. näyttää syylältä nenäpielessä. Loistava.

    Minä huomasin, että puutuit sunnuntaina! ;)

    VastaaPoista
  16. Ei juma... Niuvanniemeläiset!! :D
    Voin vaan kuvitella sut vetämässä vessassa noita juomia.
    Hitto, mä ulvoin taas naurusta.

    Ihana olet ja harmi, ettet päässyt Habiin, mutta uusia juttuja tulee, sen lupaan! ;)

    IMAGE (uudesta osoitteesta)

    http://imageblackandwhite.casablogit.fi/

    VastaaPoista
  17. Sulla on kyllä huippuja noi hakusanat=D Omani on vaan tylsiä tikkurila, maali, tikkaat jne...
    Ehkä hyvä niin;)

    Joskus vaan ihmiselle tulee outoja mielitekoja, pistä pullojen tyhjememinen sen piikkin ;)

    VastaaPoista
  18. Todelakin leivontablogi! Mitä ne olikaan ne munkihirviöt? Toivottavasti maistu vessas paremmalle..tuli sellainen glamour olo..oliks siel muuten vaan?

    VastaaPoista
  19. No hei ihan oikein teit,Habitare on kuitenkin joka vuos,lapsenvahti vain silloin tällöin;)
    Muutenkin muistitikkua on välillä hyvä tyhjentää ja tollanen vapaus on just hyvä konsti siihen!

    VastaaPoista
  20. Petteri: heh.. Toi oli
    Herttaisesti sanottu, jotenkin. :)))

    Jonna: yks kaveri on siellä sairaalassa töissä ni vähän oon kuullut tarinoita ja osas jotenkin yhdistää :D

    Mia: sairas mieliteko siinätapauksessa. Ties monet tonnit oisin joskus saanu... :D

    Bikke: ne pullot oli vessahyllyllä koristeena :))

    Kirsi: muistitikun tyhjentaminen!! Siistii! Mä alan käyttää tota! :P

    VastaaPoista
  21. No heh taas...Ääneen täällä itekseni hekotan :D

    VastaaPoista
  22. Auts, en tiennyt niiden olleen niin arvokkaita...

    Mulla on muuten blogissa sulle jotain ;)

    VastaaPoista
  23. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  24. :DD Ai että ku naurattaa:DD
    kerrankos sitä viihteellä ollaan! Silloin kannattaa pyöriä ja hyöriä, ja sitä paitsi muut blokkaajat kyl kuvaa sen habitaren antia yllinkyllin+lehdet viel.:)

    Ja hakusanat ovat ihan niinkuin....ihan jees;)

    VastaaPoista
  25. Kiitos nauruista! :D
    Miun blogiin ei vielä oo tullu yhtään kummallista hakusanaa :)

    VastaaPoista
  26. Lovviisa: :) Hjuva hjuva!

    Mia: Kiitos, pistetään ylös! <3

    Anne-Mari: Aloin just miettimään, että viime aikona ollaan aikas useinkin.. pitäiskö olla huolissaan vai keksitäänkö uusi lohdutuslause: Kerrankos sitä eletään :D

    Heiri: äää..Sä säikähdit mut sillä neulatyynyllä :DD Mä olin ihan että ei juma, mitä mä oon mennyt tekemään ja milloinkohan! :DD

    VastaaPoista
  27. Haha :D Kääpiö tyttöseksiä, kummitus sirkka ja kellarin haju himo oli parhaat xDD Räkätän täälä ihan hulluna :D

    VastaaPoista
  28. Miia: Hienoa, kaikki löysi omat lempparit :D

    VastaaPoista
  29. Hauskin postaus ever! Olin kuolla nauruun noihin juttuihin (liekö väsymyksellä osuutta asiaan...), sinulla on sana hallussa! (En kyllä halua edes tietää mitä on kääpiötyttö seksi...)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...