27. helmikuuta 2012

Röyhtäjä-akka


Olohuoneen hiipii pikkuhilja industrial-meininki.
Olen heikko, voimaton, se sydämeni vienyt on...
En esittele vielä mitään, koska moni oleellinen juttu puuttuu.
Josta pääsenkin siihen, että lyhyehkön tauon jälkeen olen löytänyt itseään taas erilaisten nettikauppojen ostoskoreissa pähkäilemässä minkä ottaisin ja minkä jättäisin.

Harrastan yleensä haaveshoppailua. Eli klikkaan kaiken ihanan ostoskoriin, ihailen hetken aikaa ostoskorin sisältöä... 
... sitten suljen sivun ja menen jääkaapille hätistämään masennusta.

No, muutamia juttuja on kuitenkin päässyt ihan oikeaan tilaukseen.
Niistä sitten kun ne ovat perillä.

Hemtexissa kävin taas. Mä en käsitä, miten heille ilmestyy valikoimaan aina entistä ihanampaa tavaraa.
Ostin näin alkuun muutamia keittiönpyyhkeitä.
Yks ihan oikeseen tarkoitukseen..


ja toiset kaks tietokonepöydän verhoiksi:


Ne roikkuu siinä toistaiseksi tosi typerästi, koska kaapista löytyi tällä hetkellä vain jotain tyhmää venyvää  rautalankaa.
Korjan tämän heti kun käyn rautakaupassa.


Tulin tänään töistä ja kävelin ihmisjoukossa kotia päin.
Minun takana kävelevä mies päästi älyttömän röyhtäyksen, sellaisen joka tule jostain hyvin syvältä, mahdollisesti jo ohutsuolesta saakka ja kuulostaa lähinnä vihaisen villisian mörähdykseltä...
Minun edessä kävelevä mies kääntyi ja katso ällistyneenä MUA ja jatkoi matkaa.
Voitte uskoa, että minun teki mieli juosta häneen perään ja huutaa, "eiei! sä ymmärsit väärin, se en ollut mä! "
Mutta jotenkin aavistin, että tämä vaan pahentaisi tilannetta.
Onneksi mulla oli sentään huppu päässä.

18 kommenttia:

  1. no röyh kuinka ihanat verho-kaapit!

    VastaaPoista
  2. Kivat verhot pyyhkeistä olet laittanu. Ja uskon et sinulla oli mukavat oltavat joutuessasi syyttömänä röyhtäysysyylliseksi. No jospa se huppu hieman peitti, että et jääny mieleen ;)

    VastaaPoista
  3. Olen kans kerran ollu tollasessa "se vaan pahentais asiaa" -tilanteessa. Olin yrittänyt pientä sheivausta ja seuraavana päivänä kun vein lapsen tarhaan, hän sanoi heti ovella hoitajalle: "Äidiltä tuli pepusta verta." En viittiny sanoa mitään, koska se todella olis vaan pahentanu asiaa.......mut vissiin oli jotenki noloa, koska muistan tän vieläkin, 12 v myöhemmin... -Adalmiina-

    VastaaPoista
  4. Hih ja heh! Tuttu tilanne...Eipä siinä paljon viitsinyt alkaa selittemään ;D

    Ihania keittiönpyyhkeitä! Vitsi, kun täällä ei oo tommosta kauppaa *plääh* Tylsiä versioita siitäkin edestä koko kylän täydeltä...

    VastaaPoista
  5. Mä nauran tääl kuollakseni..yritän samalla olla tukehtumatta yskän puuskaan... JA olla herättämättä Peipposta joka nukkuu pää mun vatsan päällä... ;D
    Kävin lukemas huolella kaikki viikon postauksesi..piti kommentoida jokaisesta tähän jotain mut arvaa muistaksmä enää...

    VastaaPoista
  6. Voin sanoa että kun sille Industrialille antaa pikkusormen, se on menoa!!!!!! Love it.
    Hei vähänkö manee idea tuupata työpöytään tollaset verhot..hianot!
    Jep tää industrial lähtee lampunrakennushommiin.

    VastaaPoista
  7. Hyi, mikä porsas, niin et sinä vaan se äijänkäppänä..toiset on ihan älyttömän törkypossuja, ne ei ajattele ensikään onko mikään soveliasta, kas kun ei päästänyt paukkua samalla...

    :)

    VastaaPoista
  8. Mietin tuossa että olen tainnut nauraa ääneen JOKAISTA sun postausta lukiessa eikä tehnyt poikkeusta tämäkään=D Onneksi sä asut kohtuu suurella paikkakunnalla,jos asuisit pikkukylällä niin tänään sulla olis jo karmeen röyhtäilijän maine;)

    VastaaPoista
  9. Hah voi sun kanssas ;) Kiva idea laittaa noi pyyhkeet, toho työpöytään . Kyl Hemtexsis on parantunu toi tarjonta ja joulunaki oli ihanii juttui. Mua vaa häiritsee ku verhon alareunaa ne ei käännä vaan, ompeleet näkyy . Näyttää homssuiselta ;)

    VastaaPoista
  10. Onpas kauniit pyyhkeet . Hemtexillä en ole käynyt vuosiin- pitäisi varmaankin käydä...
    Vaikka sisustan valkoisella ja aika paljon ranskalaiseen tyyliin voin kertoa että tämäkin hullu kallistuu enemmän ja enemmän industrial-tyyliin...

    VastaaPoista
  11. Kauniit pyyhkeet ja mukava tuo verhoidea!

    VastaaPoista
  12. Industrial kyllä akaa hiipiä kotiin, mutta kyllä mä silti aika romantiikan rouskuttaja olen;) odotan lisäkuvia!

    VastaaPoista
  13. Taina: Röyh..eiku tänks :)

    Villa Brickyard: Mä ainakin toivon näin :D

    Adalmiina: EIKÄÄ :DD

    Inanaa: Heh-heh :)

    Satu: Miten voi olla ettei siellä oo Hemtexiä? :O

    Liisa: Heh.. kiva et naurattaa.. koita nyt olla kuitenkin tukehdumatta yskääs :D

    Outi:Siltä todellakin tuntuu :P

    Tuija: Hah :DD Todellakin!!

    Kiitos Irmastiina!

    Kirsi: Heh..
    Kuule, mulle tule paineita, et jos joskus tulekin vähän todisempi postaus, niin kaikki pettyy :D

    Johanna:Ai sellaista? Mä en vissi olekaan hirveesti verhoja sieltä ostanut.. ku lähinnä niitä petivaatteita, joista sitten ompelen verhoja :)

    Hemma hos Ingeborg: No ehdottomasti kannattaa mennä käymään! Saatat yllättyä!

    Kiitos Enya!

    Sirutuuli: :) Sullekin!

    Jasmiina: Kyl ainakin mun makkari jää aina romanttiseksi. Nyt ois lähinnä se olkkari, jonne sitä industriali oon tunkemassa :)

    VastaaPoista
  14. Sulla on kyllä ihan huippu blogi:)

    VastaaPoista
  15. Mä purskahdin täällä kylä ääneen nauruun kun luin sun tarinaasi ;D Ja on noi pyyheverhotkin hienot!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...