23. helmikuuta 2012

Pervot piraijat


Mä en sais oikestaan laittaa tänne yhtään tyhjänpäiväistä kuvaa, koska Picasa kuvamuisti alkaa olla pikkuhilja täynnä.
Miten muuten pystyy ostamaan lisätilaa kerta ei omista luottokorttia?




Pakko myöntää, että jalkojen työntäminen tonne piraija-altaaseen vaati muutaman rohkaisupaukun.

Tuntuu muuten aika härskiltä kun sataa pikkukalaa lutkuttaa sun kantapäitä ja varpaanvälejä....

Kyllä meidän hotellin terassilta oli merinäköala!!
Mitä sitten että se näkyi vasta kun työnsi koko ylävartalon kaiteen yli.



 Tää on muuten muokkaamaton kuva, otettu ilman salama, myöhään illalla!!

Jumpe, mitä nami-poikia mä bongasin.
Vähänkö mä fiilistelin.. kunnes muistui mieleen.. ainiin..mähän olen varattu..prkle!




Meidän lähtöpäivänä viimeistä kertaa rantakadulla.
Me istuttiin penkillä talvitakit päällä, naama kuin norsun takapuoli ja odotettiin bussikyytiä lentokentälle.
Ja mummot ne vaan pyöritteli onnellisina ja tyytyväisinä takapuolia.. Varmaan ihan eka lomapäiväkin vielä...

***

 Mikä siinä on niin vaikeeta kun ei vaan voi olla normaali aikuinen nainen, hyvine käytöstapoineen, sivistynyt, tyylikäs ja hillitty.

Yks päivä kävelin taas metroasemalla ihmisjoukossa ja kaikki alkoi siitä kun hiuskarva lensi naamalleni.
En jaksanut kaivaa käsiäni taskusta, joten puhasin sen karvan pois.
Tiedättehän, kun työntää alahuulen eteen ja sitten puhaltaa kevyesti.
Mutta multapa pääsikin sellainen äänekäs prrrrr, jota käyteti ainakin ennenvanha kun halutin hevosen pysähtyvän.
Koko helkkarin sali kaikui vastaan.
Säikähdin sitä hirnahdusta niin paljon, että sain hillittömän naurukohtauksen.
Siis kuvitelkaa - räkä valuu nokasta ja vettä  silmistä ja minä yritän piilottaa naurukohtausta yskimällä.
Sellainenhan on ihan ok, jos kävele kaverin kanssa, mutta minä oli YKSIN!
 Kiitti-moi!


Mitä mieltä olette mun uudesta yläkuvasta?
Minusta mä muistutan munamiestä..tai -naista.

38 kommenttia:

  1. oho eikai bloggerin kuvamuisti mene niin äkkiä täyteen? :S mistä sen tietää milloin alkaa olla muistikiintiö täynnä?
    nimimerkillä: länttään kaikki kuvat kerralla :D

    VastaaPoista
  2. Kyllä se vaan menee.
    Mä en tiedä miten Sä niitä kuvia lataat, mutta mä lataan ekaks picasaan, sieltä sitten blogiin.
    Ja sit kun sinne lataa, niin oikealla puolella näkyy mittari.. et kui paljo vielä menee. Mul on reippaasti yli puolet täynnä. Pelottavaa.. :O

    VastaaPoista
  3. Banneri on hieno<3 Normaalius on muuten ihan yliarvostettua,hieman oudot tyypithän on paljon mielenkiintoisempia=D Seuraavan kerran kun saat tuommosen itsekseennaurukohtauksen niin voithan sä teeskennellä puhuvas puhelimeen,niin tota yks "mun tuttu" on kuulema joskus tehny;)

    VastaaPoista
  4. Tykkään bannerista (tai mikä lie) ja muut kuvat on kanssa tosi ihania!!!

    Mä lataan kuvat suoraan blogiin, mutta nehän menee samalla picasaan. Mutta mä OLEN JOUTUNUT jo muutamaan kertaan poistamaan (omasta mielestä) huonompia kuvia pois, kun en oo saanut uusia lisättyä! :(
    Enhän oo ees kauaa vielä bloggaillu!!! Oonkin aina luullut, että KAIKKI muut on ostanut lisä tilaa?!

    toivottavasti ei tullut paljoo kirjotusvirheitä, kun oon täällä vedet silmillä, räkäposkella... ;))

    VastaaPoista
  5. Juu, samaa miettiny monesti itekin..Miksen osaa olla hillitty, se olis päivän sana!

    Naurukohtaukset yksin on kyllä aikasta noloja, ainaski kun omalle kohalle sattuu ;)

    Toi palmukuva on ihan huippu hieno!!

    VastaaPoista
  6. Hyvä tuo banneri on :)) hah, toi on mun mielestä aika jännää, toi kalajalkakuorinta..itsekin joskus kiinassa sitä kokeillu, ja en ees tiennyt että siellä altaassa on noita kaloja, se oli nimittäin aika iso allas, ihmettelin vain kun kaikki kiinalaiset alko tuijottaa mua kun rojahdin sinne perseeltäni :D kyllä mä sit tajusin..ja poistuin..

    En mä näe mitään mittaria ku lataan kuvia? :o

    VastaaPoista
  7. Hah täällä istuu yks kovanaama YKSIN omassa toimistossaan ja räkättää ääneen... Ovikin on auki mutta nooh... Kuulin jostain että joku jossain oli joskus istunu Bussissa yksin ja nähny jonkun tuttunsa kadulla siel bussin ulkopuolella ja huutanu lujaan ääneen; MOIIII M******** !!! ja heilutellu ikkunasta... Kyl on ihme tyyppejä... =)

    VastaaPoista
  8. Upeita lomatunnelmia kaikki kuvat.Myös ylätunniste.
    Minen kyllä olis laittanut jalkoja tuohon altaaseen=)

    VastaaPoista
  9. Kirsi: Mun on PAKKO alkaa tota käyttämään! Aivan loistava! :P
    Normisti mä teeskentelen puhuvani puhelimeen kun näen kauppakeskuksessa niitä ketkä halua pysähtää sut ja myydä jotain.. :)

    Marru: En usko,että vika ois ollut siinä, koska mäkin olen jo ollut melkein vuoden ja onhan mulla tilaa jäljellä, mutta se vaan pienenee ahdistavasti.
    Joskus blogger vaan sekoilee. Sen takia mä lataankin aina kuvat ekaks picasaan ja sieltä tänne.

    Onnenkyynel: Todellakin päivän sana, melkein joka päivän.. :D

    Jasmiina: Miten niin? Mulla ainakin on oikealla puolella sellainen vihreä viiva, jossa näkyy käytetty muisti ja jäljellä oleva muisti..

    Mirstaakkeli: Hahh! Siis KUI nolo!! :DD

    VastaaPoista
  10. Pitsienkeli: En minäkään, jos en ois ollut hilpeissä tunnelmissa :)

    VastaaPoista
  11. Heh, noi kalat vaikuttaa kyl aika härskeiltä. En tiiä uskaltaisko koittaa. Toi räkätys oli just sellanen mikä vois mulle käydä xD Banneri on kiva ja ihania noi hempeilykuvat :))

    Mä lisäilen kuvat kans aina suoraan blogiin niin ei oo ainakaan vielä täynnä :)

    VastaaPoista
  12. Ihana kuva, sun tukka on vaan niin ihqu. Mä oon sitä mieltä että mitä punaisempi sitä parempi. Nyt rupeen hinkumaan ton kirkuvanpunasen perään, äh. Hitto kun menin vaihtamaankin purppuraksi...
    Toi kalajuttu on aika hoocee, mä en ois kyennyt.

    VastaaPoista
  13. Uus yläkuva tuli heti positiivisesti huomattua, hillityissä upeissa väreissä upee punanen tucca!!! Ei voi kun tykätä! :)

    VastaaPoista
  14. Uusi yläkuva on todella onnistunut. Katsellessani lomakuviasi minun tuli ikävä Espanjan aurinkorannikolle. Kulkurille, joka suhaa kolmessa maassa, on aina ikävä toisaalle!

    VastaaPoista
  15. Aivan ihana banneri ja niin on myös muut kuvat, etenkin tuo palmu, oih:) Hauskoja juttuja myös taas kerran!:D

    VastaaPoista
  16. Yläkuva on tosi hieno! Aluksi olin, etä mihinkäs blogiin tupsahdin -> niin oli värimaailma täällä muuttunut. Kaunista ja raikasta! <3

    Hih, nuo puhdistajakalat olisi kyllä hauska koettava :D

    VastaaPoista
  17. Mulla on tuhansia kuvia picassassa ja vaan n.2% käytössä - pienennän kuvat aina nettikelpoisiksi eli n.640px pisin sivu kuvassa. Ihan turhaa te laitatte niin isoina ne kuvat nettiin! Siksi tila loppuu hetkessä. :)

    Kauniita kuvia!!! <3

    VastaaPoista
  18. Kalajalkahieronta olisi kiva kokemus. Missäs te olitte reissussa? Anteeksi, mutta en vaan muista =)

    Et kyllä saa ilman luottokorttiaostattua uutta tilaa=(

    Muille epätietoisille tiedoksi: bloggeriin kuuluva picasa-kuvatila tulee noin vuoden aktiivisen bloggaamisen kohdilla täyteen. Sitten joko poistaa kaikki/monet kuvat kansiosta, jolloin ne positsuvat blogistakin ja vain tekstit jää, tai ostaa uutta tilaa. Itse olen ostanut jo akhateen otteeseen ja kyl se kannattaa. Tilaa saa pikkurahalla tosi paljon. Suosittelen. Mutta luottokortti on oltava.

    ihania matkakuvia kyllä ja mahtava efekti, kun niissä on tuo punainen tukka =)

    VastaaPoista
  19. Eikö oo ihanaia nuo kalat!! Mä kävin samassa kalapedikyyrissä Bulgariassa, ja jalat ei oo ikinä olleet niin pehmeät :)
    Siellä on kaikki niin muuttunu, etten tunnista mitää...

    Uus yläkuva on tosi hieno!!

    VastaaPoista
  20. Toi sun uusi yläkuva on tosi mahtava! Ihanan tummat värit ja isot aallot ja sitten sinä siellä pienenä väripilkkuna! Ihana :)Muutkin kuvat on aikasta jees :)

    VastaaPoista
  21. Toi yläkuva on aivan mahtava! Ja hei, on olemassa myös semmosia kännyköitä jotka saa napista "valesoittamaan" kiperissä tilanteissa! ;)
    Mä oon niin urpo, mä tiedä mistään picasoista ja mittareista mitään? :P no, varmaan vaivaudun tutustuun jonain päivänä kun liikaa menee bloggeriin hermo!

    VastaaPoista
  22. Ai vähänkö mä nauran täällä tota prrr-ääntä metroasemalla :'D Tikahdun!!! Apua mikä tilanne!!! :) Ja niin ihanan hauskaa näin jälkikäteen ajateltuna.

    Ihania matkakuvia, teillä oli varmana ihana oma!

    Ja hyvä toi yläkuva, ei musta munanaisen näköinen yhtään vaan just oikeen tyylikäs ja hillitty ;)

    VastaaPoista
  23. Hyvä tuo yläkuva! En ensin edes sua siinä huomannut, sit hokasin, et mikä tuo punainen pläntti tos on...:) Palmukuvaki ihan huippu! (Ei muuta ku johonki kuvakilpailuun osallistuun)
    Mäki näin tollasen kala-altaan jossai siel Kanarialla, en vaan muista missä...liekö viinillä ollu osuutta asiaan...:) Ei tullu vaan pieneen mieleenkään pistää kinttujani sinne!!!

    VastaaPoista
  24. Hih, punatukkainen munanainen! Ei nyt ihan, mutta kun tuon vertauskuvan mieleeni laitoit, niin.. ;)

    VastaaPoista
  25. Pieni vinkki tuohon kuvalataus jutskaan. Minä nykyään pienennän kaikki kuvani, koska joudun kokonaan uuden blogin laittaa pystyyn kun vanhassa tuli mittari täyteen kuvien takia meinaan...
    Tuo yläkuva on muutes tosi hyvä :)

    VastaaPoista
  26. Banneri on kiva!
    Kiitos ihanista kuvista, tosi kauniita ja hyvin otettuja. Ja noista herkistä kuvista kans...

    VastaaPoista
  27. Ihania romanttisia kuvia :) oih! kuka teistä siellä räpsi kuvia ?

    VastaaPoista
  28. Miia: No sen voin sanoa, ettei se ainakaan sattunut.. mutta kutitti kyllä :)

    Outi: Vaiha takas :P

    Kiitos Anne!

    Enya: Kävin yhessä toisessa blogissa katselemassa lomakuvia samasta matkasta ja heti iski ikävä mullekin. Omia kuvia katsoessa ei kyl iskee. On kumma.
    Ai oikein kolmessa maassa :P

    Kiitos Heidi!!

    HoO. Joo, mä aina välillä vaihdan.. mutta onneks ei niin usein kuin sisustusta :D

    Pieni Lintu: Toivottavasti vielä ei ole myöhästä alkaa muuttamaan tulevien kuvien kokoja.. Kiitos!

    Jarna: Las Palamasessa :)
    Niin, luottokortilla saa aina kaikkee kivaa.. höh :D

    Mia: Sun on pakko mennä uudestaan joskus!
    Mäkin kävin itse tosi monta vuotta sitten ja nyt käytiin etsimässä yhtä ravintolaa jossa kävin silloin aikonaan syömässä.. no eihän siellä ollut enää koko taloakaan pystyssä.. tyhjä kenttä vaan. Et tällätavalla muuttuu.

    Kiitos Susku!!

    Taina: Käsitääkseni jos kerta on blogi, on myös picasa kuva albumi, ne kaks tavallaan kuuluu yhteen. Siihen on samat käyttäjätunnukset ja salasanatkin.. :)

    Linda: Eiku hillitty Munanainen :DD

    Aikku: Voe pläntti :D
    Mä liottelin jalkojani Playa del Inglesissa, rantakadulla..

    Hanna-Riikka: No JUST se :D

    Sara: Sen alan tekee tästä eteenpäin.

    Kiitos Satu!!

    Riikka: Kuule, ihan kamera itse.. mikäsenyt on.. itselaukaisin? :D

    VastaaPoista
  29. mie aattelin että teillä on ollu joku paparazzi kintereillä ;)

    VastaaPoista
  30. Yläkuva on aivan ihana!Oikein taiteellinen.Sinun tukkasi näyttää vaan niin kovin punaiselta.Oletko laittanut siihen jotain "tehostusta":kynsilakkaa,tussia jne.
    Mikä on se MUNAMIES tai -NAINEN ???
    Joskus tunnen olevani ulkomaalainen tai vaan muuten ulkona asioista .
    HUOM!!!Sinulla on nyt liikaa lukijoita,joten hätyytä osa pois.Ei millään kerkiä ja jaksa lukea joka kommenttia.Täytyy taas vähän rähistä,tämä vanha akka täältä Ranskanmaalta.:LIIKAA LUKIJOITA.Tee huonompia postauksia niin tulee rauha blogillesi keh keh.Oliko oivallinen ehdotus?

    VastaaPoista
  31. Hui, mun täytyy avata tämä läppärillä ja katsoa miltä noi värit oikeesti näyttää....nyt tuntuu taustan sininen hyppäävän suoraan silmille...vaikka voihan olla ettei se edes ole sininen??? Välillä tää ipad näyttää vähän yllättävän näköisinä näitä sivuja :)

    Mä voisin tykätä tuosta kalahommelista :)

    Mä saatan hyvin kuvitella sut pienen punatukkaisen naisen pörisemässä missä se nyt olikin :DD
    Huomaamatonta kun sinust tuskin saa tekemällä muutenkaan...kyl siinä pienet pörinätkin menee!!

    VastaaPoista
  32. Riikka: Ehhei.. sitäpaitsi mä oon kauheen huono poseeramaan jos joku kuvaa.. pelkälle kameralle on helpompi hymyillä :)

    Marjori: Se on kuule ihan tavallista hiusväriä. Matrix-merkkistä. Mutta joo, silloin teininä mä käytin vihreetä mustetta, ku mä halusin olla joku hiphop-punk.. mikä lie :)

    Eikä oo liikaa lukijoita! :P
    Aina löytyy uusien lukijoiden seasta sellainen jonka kanssa synkkää. Jote eeieiei.. en ala puhumaan niin pervoja, niin että puolet häipyy :D

    Pepi: Ei sen kyl pitäis hyppiä mihinkään.. hillityn väriset vaaleansiniset pallerot vaan noissa sivuissa.. :)

    VastaaPoista
  33. Tykkään tost bannerist, jotenki aivan ihana kuva ku katselet "haaveilevana kauas merel päi" ja tosiaan ihana paikka :) Rakastan merta ja nytki matkaa kilsa rantaan :) toi kalajuttu on varmaa, tosi jännää meininkii. Tosi tunnelmallisii kuvii teist kahdest ja muutenki kivoi kuvii :) Parikuvat on ain ihanii muistoi, mut sit pitää bongata ketä sais otettuu sen kuvan ja jos kysyn ny tolt tyypit ni viek se koko kameran mukkas ? Hah tai ehkä ole liian pal kattonu elokuvii ;)

    VastaaPoista
  34. No just sitä mäkin pelkään. Onneks on kamerassa itselaukaisin :)

    VastaaPoista
  35. Ala laittelemmaan kuvat omalta konneelta niin riittää paukut. Jokkait oli mukavoita kuvia, oikeinpa sopivaa tähän viikonlopun alotukseen. Hempsakkata viikonloppua sinulle :)

    VastaaPoista
  36. Hyvä toi banneri,niin tunteikas...
    Mä tääl taas räkätän sun prrr jutuilles...kyl sä sit oot ihana!!
    Ihania kuvia muutenkin.
    Mul tuli täyteen tosi nopeesti..joskus marraskuussa,ja enhän mä oo blogannu viel ees vuotta..must tuntuu,et toi bloggeri sekoilee,ku toisil ei täyty ollenkaan,ja toisil täyttyy hetkessä???Noh,onnex sain miehen luottokortin....
    Ihanaa lauantaita sinne!!
    haliterkuin,Marika

    VastaaPoista
  37. Lovviisa: Mä rat6kasin tän ongelman, omasta mielestä sillee, että laitoin suoraan kameraan sellaisen asetuksen ettei se ota enää niin älyn isoja kuvia. Toivotavasti laatu ei kärsi. En ole vielä päässyt kokeilemaan..

    Marika: No voi ahdistus.. ei mun miehelläkään ole luottokorttia! Pöh :)

    Kiitos Teille!! <3

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...