22. tammikuuta 2014

Vedetään yhteen


Minä en jaksaa tehdä viime vuodesta mitään yhteenvetoja tai muistopostausta, koska musta tuntuu, että ei ole edes mitään mitään yhteen vedettävä!
Mitään erikoista ei tapahtunut.

Muuta kun muutto.
Ja työpaikanvaihto.
Ja no..olihan nyt niitä.. muutama..

Mutta sitten satuin yks päivä ajan kuluksi selailemaan viime vuoden Hyvää&kaunista-blogin Facebook-sivua ja ajattelin 
tehdä pikakoosteen sen oudoimmista julkaisuista.



 Löysin siivouksen yhteydessä tietokonen kylkeen kiinni kuivuneen kurkkuviipaleen.
Minusta siinä oli jotain niin arkisen suloista, että päätin pitää sen.
Ja siellä se on meillä vieläkin! 8 kk myöhemmin.



Porasin hullun raivolla uuten olkkaripöytään jalkoja kiinni..
Ja pilasin pöytäkannen.



Oli  ollut tosi pitkä tauko askartelussa-käsillä tekemisessä ja tottakai ote oli vähän päässyt lipsumaan ja maali lipsui lattialle.



En raaskinut ostaa uutta maalitelaa olkkarin seinän maalausta varten, koska olin satavarma että minulla on kotona kaapissa niitä vaikka kuinka paljon!
Löytyi kuitenkin vaan tollainen ja siitä kaksin käsin kiinni pitäen suoritin koko homman.
Seinä on kuin liukuvärjätty lakana. 
Eikä se kestä päivänvaloa!



Huomasin että minä myös leivoin kolme kertaa:

1.Piparkakkupullat.



2. Tähtitortut.


3. Rockyroad kakku.













40 kommenttia:

  1. Hahaa, sattuuhan näitä! :D Ihanaa arjen realiteettia!

    VastaaPoista
  2. Tekevälle sattuu!!! :D
    Meillä meni jokin aika sitten modeemi rikki... mikä tuska, monta konetta langattomana sen kautta toimii (siis pitäis toimia). No ennen kuin saatiin uusi modeemi, hain yhden lainaksi... minä yksi kotona ja eihän siinä mitään piuhat kiinni vaan!
    Eipä sekään auttanut, no sit tul kuopus kotiin ja ihmetteli, et miten noi johdot oikein oli???
    Tämä äiti oli kans onnistunut laittaa piuhan väärään reikään... onneks on noit lapsii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D Mut oot Sä ainakin yrittänyt. Mä en viitsis edes yrittää mitään niin vaikeeta kun modemin asennus.

      Poista
  3. Sä oot niin ihana ♥
    Kiitos tämän päivän hymystä :)

    VastaaPoista
  4. Kylläpä nauroin :D tämä oli hauska yhteenveto :D

    VastaaPoista
  5. Hauska postaus, tälläsiä enemmän! ei elämä oo niin vakavaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo, jos mä sen vakavasti ottaisin, niin oisin jo mielisairaalassa :D

      Poista
  6. Tekevälle sattuu :D
    Jollei mitään tee, ei mitään satukaan - ja sehän olis niin kovin tylsää, vai mitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loppuvuosi taiskin olla aika tylsä, koska mä en tehnyt mitään. Koitan olla tänä vuonna reippaampi :)

      Poista
  7. Sä oot kyllä ihan paras,oikee ilopilleri♥

    VastaaPoista
  8. Kiitos työpäivän piristyksestä, tätä juuri kaipasin! Osaat aina ilostuttaa jutuillasi :)

    VastaaPoista
  9. Heh, kylläpä ripisti :)
    Tulin niin hyvälle päälle, että jaksan nyt lähtä fillaroimaan tuonne helevatun pakkaseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitämitä.. mä en meinannu kahdella jalallanikaan tänään selviä siellä ulkona :D

      Poista
  10. ...:D kiitos päivän piristyksestä...:D

    VastaaPoista
  11. Loistavaa arjen tilannekomiikkaa! Olet aivan ihana, kun osaat lähestyä asioita näin värikkäällä tavalla. Pidän tyylistäsi kirjoittaa tätä blogia, olet ihailtavan rohkea! Kiitos.

    VastaaPoista
  12. Ihana sinä!! En viitsi kertoakaan miten ton otsikon luin äkkiseltään ekakertaa:DD Olin jo et mitä hittoa;) hah hah:DDD

    VastaaPoista
  13. Sä kerroit jo sen tuolla lauseella. :D
    Mutta hei.. oisko se muka oikeesti herättänyt ihmetystä? Ennenkin täällä ne aiheet heilunut :D

    VastaaPoista
  14. Ihan loistavia, nauroin ihan ääneen :D

    VastaaPoista
  15. Tekevälle sattuu :D Mua nauratti kanssa noi facebook-jutut, en muistakaan nähneeni tuota viimestä :D IIhana kuva oli instagramis tänään :))

    VastaaPoista
  16. =D...ei yhtään harmita vaikka ruikulit on pöksyissä.. tää oli niin paras veto - voi sinua hauskaa =D

    VastaaPoista
  17. Ihana kirjoitus! Niin harva osaa ihan oikeasti nauraa itselleen :D Mahtava tyyppi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Joo, mä oon vahvasti sitä mieltä, että pitää nauraa itsellen.. Välillä nauran jopa silloinkin kun viisammat olisi vain hiljaa :D

      Poista
  18. Mulla on muuten blogissa sulle jotain, nappaa jos ehdit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muistamisesta! <3
      En voi luvata että tekisin ton, mutta ainakin nappaan luonnoksiin. Jospa sitten inspis joskus vaikka iskee :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...