19. tammikuuta 2014

Kummitusradio ja roskasihti


Löysin kirpparilta pienen paristoilla toimivan radion, jollaista olen kaivannut jo pitkään.
Haaveissa oli kyllä Tivoli, mutta tuntui kamalalta pistää radioon haisemaan toistasataa euroa (jota mulla kuitenkaan ei edes ikinä ole).

No nyt melkein yhtä kiva irtosi vitosella.
Onpa muuten siistiä heti aamulla herättyä napasuttaa radio päälle.
En tajua, miten olen voinut istua noin 10 vuotta aamuisin kaameassa hiljaisuudessa?!

Mut tuossa radiossa on yksi kammottava vika.
Se menee itsestään päälle joka ilta klo 23.35
Voitteko kuvitella, miten säikähdin ekana yönä?
Juoksin keittiöön sydän hakaten ja meinasin vaistomaisesti  hakata koko kapistuksen harjanvarrella palasiksi!



Olen lähes koko vuoden haaveillut suuresta Ikean Songe peilistä.

Aina tilipäivän koittaessa se on syystä tai toisesta  unohtunut.

Mutta nyt mä sain sen!!!!


Mä en sitten raaskinut heittää levälleen räjähtänyttä sypressiä vielä roskiin, koska se on kuitenkin edelleen vihreä, eikä siitä tipu oksia vasta kun siihen koskee, niin mä vetäsin juuttinarulla sen takas kuosiin ja siinä se saa olla meillä mun puolesta vaikka juhannukseen asti!


En käsitä, miksi kotiverkkarit saa reidet näyttämään samalaisilta kun Putouksen Antskulla!


Onpa kätevää kun nyt näkee itseään kokonaisena isosta peilistä ennen kun lähtee ovesta ulos.
Aikaisemmin vilkasin vaan pikkupeiliä, mistä näkyi juuri ja juuri puolikas naamani.

Näinpähän sitten eka kertaa miten eräs takkini saa minut näyttämään menninkäiseltä!!
Hyi olkoon! Ja olen sitä käyttänyt vaikka kuinka monesti! Aargh!



Isäntä oli yhtenä harvinaisena iltana ruokaa laittamassa.
Heräsin päikkäreiltä ja menin auttamaan keittiön siivoamisessa.

Minä: Miksi roskasihti on otettu pois tiskialtaasta??

Hän: No ku ei ne mennyt alas muuten.

Minä: Mitkä NE?

Hän: No ne paskat!

Ei rakkaalla puolisollani oo sitten käynyt koskaan mielessä mitä varten roskasihti on ylipäätään keksitty..




32 kommenttia:

  1. Kyllä tämä sun blogisi saa aina hymyn huulille, kiitos siitä! Upea peili!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentistasi, joka saa hymyilemään :)

      Poista
  2. Mä kans täällä suu korvissa, kiitos vaan :D

    Kummitteleva radio? Vau! Olisiks tehnyt kaupat jos hintalapussa olis lukenut, että menee päälle itsekseen iltaisin?
    Kiva kun tuut joskus yöllä tyhjään kotiin ja siellä kuulukin olevan joku....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mnjoo.. en oo ihan varma.. Mut toisaltaan halpa hinta houkutteli! Ja oonhan mä nyt jo tottunut siihen :D

      Poista
  3. Jos se onkin yöradio?? :D Ihana peili!!

    VastaaPoista
  4. Mikä vika menninkäisissä on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne söpöjä kunhan eivät muistuttaa mua!! :D

      Poista
  5. Kiva peili. Kiva radio :) Kiva mies :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee.. kaikki on niin helevetin kiva :DD

      Poista
  6. Mullakaan ei oo kokovartalo peiliä... joudun kiipustelemaan tuolille, jos meinaan nähdä miltä saapikkaat tai ylipäätään kengät näyttävät (housujen ja takin kera)... ja sit siel tuolin päällä ollessa ei näy vyötäröstä ylös päin (tosi kätevä sellanen neliskanttinen peili)!
    Todella komee peili !!!

    VastaaPoista
  7. Upia peili...Ompa teillä ihanat lattiat! Ovatko laminaattia? Meillä losottavat tuossa sängyn alla , vasta yhteen huoneeseen asennettu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! On juu laminaattia, mutta oikeesti jos joskus ois oma koti, niin vihoviimeinen ois tumma laminaatti maasa. Se näyttää hyvältä vaan hämärässä :D Tai sit sitä saisi pestä 2 kertaa päivässä.

      Poista
  8. Ihana kummitus!
    Samaaa peiliä just tänään kuolasin Ikean sivuilla. On tosi makee:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on se!! Pakko olla kun jaksoin kuitenkin vuoden odottaa! :)

      Poista
  9. Hih, kummitteleva radio☺

    Upea peili, muuten !

    VastaaPoista
  10. Kaunis koti sinulla! Ja tuo peili on todella mahtava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! Itseasiassa kuvista huomasin äsken että toi yks olkkarin seinä on aika tyhjä.. Sinnekin sopisi toi samalainen peili.. :D

      Poista
  11. kauhee radio! siis ei KAUHEE vaan kauhee siinä mielessä, että huutaa öisin. mie oisin varmaan nakannu partsilta alas säikähyksestä..hui.. ja toi peili on UPEA! siis aivan ihana..siinähän näkee jo linssittömänkin pukeutua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa... Kiitti! :D Mutta tottahan se on! En ole koskaan aikaisemmin tietänyt NIIN PALJON miltä mä näytän, kun nyt.
      Mähän kävelen sen peilin ohi noin 100 000 kertaa päivässä ja aina tiirailen itseään. Alkaa jo kyllästyttämään :D

      Poista
  12. :D mun ukko on ihan samanlainen, ottaa ne roskasihdit pois ja tunkee tiskiharjalla kuonan viemäriin. Arvaa kuus kertaa olenko joka kerta huutanut että kerro sitten itse tekoses putkimiehelle ja pankinjohtajalle kun meillä puretaan koko pirttti tukkeutuneen putken takia!! En ymmärrä. Ja tuli menninkäistakista mieleen että mulla on puutarhatonttutakki. Se oli ihan normaali takki mun mielestä, sellanen kevyt kevät/syksy takki jota voi pitää kun on vilpoista mutta ei vielä kylmä. Kunnes näin itseni yhdestä kaupan ikkunasta KOKONAAN. Olin kuin kävelevä puutarhatonttu! Kammottavaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha.. ai kauhia, kiitti nauruista!! XD
      Ei vitsi, meidän ois pitänyt mennä yhdessä kaupungille. Menninkäinen ja puutarhatonttu :D

      Poista
  13. Kamalaa tuollainen radio, kun itsekseen menee päälle....saisin hepulin..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jonkun samalaisen mäkin sain! Huh! :D

      Poista
  14. :))) miesten logiikkaa :) mikäs vika antskun reisissä on ;) komea nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olekaan mitään vikaa. Huomasin vaan että mulla samalaiset tuossa kuvassa :D

      Poista
  15. Ihana peili, liekkö Ikeassa ollut noita muun värisenä?
    Höpsistä, sun reidet ei ees ole paksut, mutta joskus voi kokovartalopeili olla kyllä aika rasittava.:)
    Miehet on just tommosia..kas kun ymmärsi kuitenkin ottaa sen sihdin pois, ettei alkanut sen läpi tunkea niitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei taida olla muun värisiä..
      :D hahha..

      Poista
  16. Tuollasen peilin mäkin tarvisin. Meillä on iso peili kyllä vieraseteisessä, mutta omassa on sellanen , josta näen kans vaan kasvot, ja nekin unohdan aina välillä vilkasta :D

    Meillä taas annetaan tuon sihdin täyttytä niin, että allas on tukossa. Meilläkun ei muut osaa sitä tiskiharjaa käyttää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa jäin miettimään, oonko koskaan nähnyt ketään tässä talossa tiskiharjaa käyttävän :D Mun lisäksi siis.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...