14. heinäkuuta 2013

Keittiöstä



Keittiöön olen ollut muutosta asti tyydymätön.

Edellisessä kodissa mä niin ra-kas-tin sitä:



Tähän asti nykyisessä keittiössä on näyttänyt TÄLTÄ:



Öööö?
 Edes Hobbarilta ostettu kattilateline ei tuonut kodikasta tunnelmaa.


Kunnes sit koitti se kuuluisa iltapäiväpäivä kun minuun iski riivattu sisustuspuuska.
Ja kyllä mun mielestä kannatti!!



Tuoleihin olen poranut kiinni eteisen lipaston vetimet.

Tarkoittaa siis sitä että eteisen lipastolla ei ole tällä hetkellä vetimiä ollenkaan.



Verhot eivät kyllä livenä näyttää isännän kalsarilahkeilta!
Kuva jotenkin pahasti hämää.



Joo, no ok, ehkä verhokapan ei kuulu olla noin leveä, mutta olkoon nyt sellainen tuplis-kappa.
Kääntelin tavalliset verhot kaksinkerroin ja sitten vaan rautalangalle roikkumaan.

Jospa mä joku päivä onnistun ottamaan paremman kuvan.. Se päivä kun mä saan ostettu itselleni uuden salamalaitteen..




Toi minun rakas kortsulamppu ei meinaa sopia enää ollenkaan..
Liikaa roikkuvia jutskia.. 


Myös parvekkeelle vievälle lasiovelle on keksittävä joku verho tai lasia suojava systeemi.

Tällä hetkellä näyttää siltä että meillä asuisi paljon pieniä kakkakäpälöitä, koska lasi on kauttaaltaan täynnä rasvaisia ja tahmaisia sormenjälkiä.
En ymmärrä miksi oven liikuttamisessa on pakko käyttää sormenpäitä??



Tykkään hirveästi tosta kattilatelineestä
Tekis mieli ostaa se täyteen kaiken maailman ihania astioita, mutta mua nyt jo jatkuvasti pelottaa, et milloin se tipahtaa niskaan koko teline.

Eilen tipahti niskaan paistinpannu (kuivauskaapista) , ja yhesta mun uudesta kuvassa näkyvastä GG-kupposesta lohkesi palanen.
Epäreilua!







Eilen vietin koko pitkän päivän kaverin kanssa syöden ja sohvalla maaten.

Kukkakaali-halloumi-pekoni-paistos on sitten niiiin hyvä!

Makoiltiin röyhtäilleen sohvalla vielä keskiyön jälkeenkin kun isännät saapuivat laivaristeilyltä.


Tänään jos tekisi jotain mukavaa kans...
Kerron siitä kyllä, mikäli se toteutuu.

Mukavaa sunnuntaita!!



36 kommenttia:

  1. Voi vide - hyvä kun sait sen puuskan - sopii mainiosti tuo kaapisto köksään. Ja tuota "kattila"-telinettä minäkin kuolasin, muuta kun meillä niin tyhmä tuo keittiö, ettei sinne oikein olis tilaa.. vai oiskos..? jos määkin saisin jonkun puuskan ja raivaisin tilaa.. Ihania juttuja! Ja oikein ihanata sunnuntaita!!! Ja wau, minkälaisia kalsareita teitin Isäntä käyttää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh, aina nyt kattilatelineelle löytyy tilaa :D
      Kiitos!! <3

      Poista
  2. Voi ihana, ihana ,ihana, semmoista ei minä ikinä osais. Minulla oli omasta mielestäni näin nätti keittiö, mutta nyt kun näin tämän - olen näin tyrmistynyt , ihailen taitavia ihmisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Minulle tuntuu taas että kaikilla muilla on jotenkin paljon kauniimmat kodit.On se hassua :)

      Poista
  3. voi vide miten ihana tuo kattilateline onkaan. salla sanon että saatana kun meille ei käy sellanen ei mihinkään.. *murrrrr* voisko kattilatelineen laittaa vaikka vessaan??siellä meillä olis kyllä sopiva paikka.. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juujuu, ja vanupussit sun muut pussit sinne roikkumaan! :D

      Poista
  4. Ihana toi kattilateline!! Mulla on vähän samantapainen ostettuna mut eihän se sopinu köökkiin... Odottelee terassirempan valmistumista, tällään sen sinne roikkumaan. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hobbarilla oli vuosia sitten samalainen, kaveri oli sieltä tilannut ja mä niin kuolasin sitä. Olinpas onnesta pomppimassa kun näin et se on valikoimissa taas! :P

      Poista
  5. No kannatti kyllä saada sisusstuspuuska, tuli hienoa jälkeä :) Ihana toi kattilateline ja kauniita astioita :) Mukavaa sunnuntai päivää sinne!

    VastaaPoista
  6. Hieno on...kyllä kannatti vähän muutella ja nuo eiisännänkalsariverhot on tosi kauniit...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei sil edes oo noin nättejä kalsareita :)

      Poista
  7. No näyttääpä nätiltä! Ja komiat on kalsarinlahkeet :)

    VastaaPoista
  8. Hyvältä näyttää! Verhot on ihanat!

    VastaaPoista
  9. Kaunista! Ostin puoleen hintaan ison kattila telineen(kun halvalla sai), mutta en greengatea uskalla sinne laittaa kun pelkään sen tippuvan :-D Ja verhosi kivat eikalsarit! Sunnuntai päivän jatkoja sinne. t.äiti Turusta

    VastaaPoista
  10. Kiitos! :)
    Mä tarkkailen joka päivä niitä kattokoukkuja, et ovatko ne jo porautunut itsekseen ulospäin, eivät vielä :)

    VastaaPoista
  11. Hieno muutos, heti paljon kodikkaammalta näyttää! Ja kyllä toi kattilateline on herkku. Oon haaveillu meille moista mut pelkäisin varmaan samaa asiaa - et se tipahtaa niskaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      Ääh, ei se taida sittenkään tipahtaa, jos vaan kunnolla poraa sen syvälle betoniin :))

      Poista
  12. No kyllä kannatti, tuli niin kodikasta.
    Kävin itse heti tarkistaa että saisinko minä meidän keittiöntuoleihin "handtaagit",
    mutta ei taida onnistua. Tai sitten ne pitää olla tosi kapeat vetimet...ehkä löydän.

    Terkkuja
    Monica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!
      Löydä ehdottomasti, niistä on muuten mukava liikuttaa tuoleja ees-taas :)

      Poista
  13. Kaunis keittiö ja I-H-A-N-A kattilateline! Vauuuu! :)

    VastaaPoista
  14. Kyllä kannatti tuo muutos, kaunista tuli ja kodikasta :)

    VastaaPoista
  15. Reseptiä, reseptiä jakoon!! Kuulosti niin namilta :D Tuo kattilateline ON ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh, me vaan paistettiin ne kaikki, sit älytön kasa lautaselle ja mättämään :D Kirjoitin paistos, että se kuulostaisi hienommalta :D

      Poista
  16. Voi ihana! Kyllä kannatti odotella sisustuskärpästä! Mä oon kanssa haaveillut tuollaisesta kattilatelineestä vaikka kuinka kauan <3 Malttaisikohan tilata..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kannattaa! Se on upea, yks kaveri oli maalannut sen metalliset osat valkoiseksi! Oli melkein vielä upeampi :P

      Poista
  17. Mäkin tykkään aivan simona tollasesta telineestä.
    Meillä siinä roikkuu vaan ruusuja :)
    Käyppäs vilaseen mun sivuilla :)

    VastaaPoista
  18. No niin, voitko kuule ottaa jonku junan tai nitä tahansa ja tulla tekeen meidänkin keittiöön kivan muutoksen?!!! IHANA tuli nyt teidän omasta<3 Ite oon täällä ihan hukassa tän sekasortorompekrääsä-keittiön kanssa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elä höpötä! :) Miks se muuten on AINA näin, että omat kodit tuntuu tyhmältä, mutta muitten on sitten niiin nättejä :D

      Poista
  19. Ennen ja jälkeen kuvat on kivoja.Tosi muutos jo pelkillä verhoilla.Kodikas ja "pelkään että se tippuu hetkenä minä hyvänsä" on kiva.No,toivotaan että pysyy siellä roikkumassa.Kivoja astioita sulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Pari viikko ollut ja hyvin pysynyt. :))

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...