4. heinäkuuta 2013

Heips!



Sain kaverilta vanhan perunasäkin. Se on hieno! Ei edes haise pahalle.
Täytin sen jättityynyillä ja lähin sovittelemaan sitä jokaikiseen nurkkaan. 
Ei sopinu.
Lattiatyynynä se olis vaan kerännyt pölyä, koska mä en ole mitenkään erityisesti lattialla pyörivää tyyppiä. 
Eikä kyllä isäntäkään. Ku se ei pääsis sieltä enää ylös.
Enkä muutenkaan oikein osaa kuvitella häntä lattialle mun säkkityynyn päälle.
Niinku missä asennossa? 


Mutta sitten iltapäivällä välähti - The Tuoli jossa kukaan ei koskaan istu!


Nyt se on perunasäkkituoli jossa kukaan ei koskaan istu. Mii laik!



Tänään halusin olla kiva äiti ja lähin töistä tullen suoraan kuopuksen kanssa kaupungille syömään ja shoppailemaan. 
En tiedä vaikuttiko hänen eilinen kommentti äitisäkäytkotonavaannukkumassa mitenkään siihen..

Oli itseasiassa aika kiva käydä muuallakin shoppailemassa kun Lidlissa.

Ällistyin, kun löysin H&M'ltä noin upeita tiskirättejä!
Jumaleishön! Näitä ei kyl sitten käytetä!



Jokunen viikko sitten löysin kirpulta mun unelmien menopelin minikoossa!


Voi että sellaisen jos joskus saisi! <3

Tämä pienikin on niin hieno kaikkineen yksityiskohtineen.
Hirveessä pölyssä se oli kun sen ostin.

Ylpeänä esittelin kotona isännälle: 
Aattele, ku sain halvalla!
Tämä ei oo sitten mikään pilipalilelu, tää on antiikkia, tai no ainakin 50 vuotta vanha!!

Ihaillen nostin sen korkealle .... ja pohjan alta paljastui uudenveroinen viivakoodilappu.


No.. kakat siitä! Hieno se on silti!




*olen saanut kasattain ihania tunnustuksia ja muita muistutuksia <3
Kyllä mä aion otta ne joskus työn alle!

50 kommenttia:

  1. Perunasäkkituoli... se on oikein romanttisen näköinen <3
    Eipä tietenkään nuo lapsen sanat mitenkään vaikuttanut... ja sit vielä "sellanen" (surullinen) katse siihen :( No teillä oli varmasti ihana päivä kahestaan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks se kommentti oli sellainen tokaistu vaan.. lähinnä että vähän sää oot outo.. :D
      Joo, pakko myöntää, kun tulen kotiin, en jaksaa pitää silmiäni auki ku 9-10 asti. Joskus jopa kasilta nukkumaan.
      Mut ku lapsilla on loma ni ne valvoo yöhön asti ja herää vasta puolilta päivin. Ihan eri rytmi.

      Ihana meillä oli <3

      Poista
    2. Niinhän se on, lapset elää ihan "omaaelämää" näin kesällä :))

      Poista
  2. joskus on kyllä ihana olla yhen muksun kaa ihan kahestaan ja hömpöttää jotain - niin kauan ku ne vielä tulee!
    Mä oon miettiny mistä tollaisa säkkejä saa, en kyllä tiedä mitä niistä tekisin mutta eiköhän aina jotain.. ainakin tuolilla se näyttää sairaan hianolle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jossain sisustusnettikaupassa oli myytävänä JD livingin aitoja vanhoja säkkejä. Mut oli ne ainakin pari kymppi kipale.

      Poista
  3. Perunasäkkiruoli on kyllä hieno!!

    Mulle lapset totes, että äiti sä siivoat vaan koko ajan :/ Mutta niinhän mä teen...
    Oon ihan tosissani miettiny ulkopuolista siivousapua, että olis aikaa olla "lastenkin kanssa".

    Jos meillä teinit suostuu lähtemään mun kanssa kauppaan, niin ne on ihan oikeesti joitan vailla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mun pieni ei oo vielä ihan teini :)

      Mä saisin kyllä siivota meillä vähän enemmän. Mutta oon päättänyt et en ota siitä stressiä :)

      Poista
  4. Mä oon ollut tänään koko päivän poikapuoleni kanssa kahestaan ja huomennakin ollaan :) Tehtiin kaksin kaikkee hassun hauskaa ihan omassa pihassa... se kahdenkeskinen aika on tosi rentouttavaa ;)! Oi ja voi, miks ei meillä voi olla Hennesin home-puolta täällä idiksessä vaikka, ihanat rätit <3 Meillä on kans joku kolme vuotta sitten ostetut rätit sisustusliikkeestä eikä vieläkään olla käytetty, ne on kivat koristeet keittiössä, hahahahahaaaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, veikkaan että noille käy samoin, ku mistä sen tietää jos ne vaik häviää mallistosta ja niitä ei saa enä ikinä :D

      Poista
  5. Jokaisella kunnon parvekepuutarhurilla pitääkin olla tollanen ihana perunasäkkituoli;)Miks mulla ei muuten ole:O

    Kiva äiti-päivät on kivoja vaikka kyllä niitä ärsyttävä äiti-päiviäkin on välillä pakko pitää,eihän se kiva muuten ees tuntus kivalta vaan ihan tavalliselta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh, se mun parvekepuutarhailu sietaisi saada ihan oman postauksen. Oon nimittäin täysin epäonnistunut siinä :/

      Poista
  6. Haha, mä kävin just tänään Lidlissä shoppailemassa, kun sen Amerikka-sarjan taco- ja pihvimauste oli niin hienoissa purkeissa!
    Ja nyt sä niin kuolet kateudesta ku mä kerron sulle, että täällä yhdellä tytöllä on just tollanen prätkä, joka on vielä ihan älyttömän hyvässä kunnossa. Näin sen kerran kirpparin pihassa ja sit vielä pari päivää myöhemmin liikenteessä. Sivuvaunussa istui tyttö, jolla oli kepit, jalka siis paketissa. Kiva varmaan könytä sivuvaunuun kipeällä jalalla. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi jee. Mä en oo tollaista edes nähnyt ikinä livenä.
      Mä käyn siellä Lidlissa joka helkkarin toinen päivä ruoka-ostoksilla ku se on ainut kauppa mikä on työmatkan varrella.

      Poista
  7. Mä jo oon aatellut, että nyt on Maanvaiva hävinnyt kuin "pieru saharaan" mutta kuuluihan sieltäkin suunnilta jotakin. Ja mäkii tykkään nyt tosta tuolista,jossa koskaan ei istu kukaan :) IHANAA KESÄN JATKOA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monta monta päivä oon muuten yrittänyt tehdä postausta, mutta ei oo onnistunut. eilen kävin vihdoin vähän googlettamassa sitä ongelmaa, ja heti löytyi ratkaisu. Olin jo siinä luulossa että täyttyy joko ostaa uusi tietokone vai sitten lopettaa blogin kirjoittaminen :D
      Samoin Sinulle!! <3

      Poista
  8. Hieno tuoli :-) jaa voihan sitä olla juttuja, mitkä ovat vaan kauniita!
    Tiskirätit kuuluvat samaan sarjaan, kauniita, ei saa käyttää!

    VastaaPoista
  9. The Tuoli...jossa kukaan ei koskaan istu.....mistä semmosen saa, mä ihan itekin levitän persustani jokaisessa omistamassani tuolissa ja muutamassa muussa niiden lisäksikin ja sitten ne kaikki muutkin jotka niihin istahtelee...että ei onnistuis täällä :)
    Mutta eipä mulla olis perunasäkkiäkään, ei sen puoleen :|

    kiva kuulla sinusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh.. siinä tuolissa ei oo kukaan tosiaan koskaan istunut. On se vähän outo. :)

      Poista
  10. Kivoja juttujA :)
    Mistä mahtaa olla ostettu matto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matto on tilattu HobbyHallista joskus vuosi sitten.

      Poista
  11. Tervehdys pitkästä aikaa ♥

    Mäkin tahdon oman pottusäkin... ja tuollaisen tuolin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hello! <3
      Tuoli on muuten roskislöytö! :P

      Poista
  12. Siitä tuli sitten säkkituoli:D Hieno! Ja muuten aikast makee menopeli, mäkin ostin eilen vanhan auton ja ei se sitten ollutkaan vanha, mut ku leluauto oli ihan samanlainen ku vara-vaarin lava-auto väreineen päivineen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän kyllä kirpaisi kun selvis että se onkin uutta tuotantoa. Mutta ääh! :)

      Poista
  13. Säkkituoli sai ihan uuden merkityksen :) Tuollaisen säkkituolin minäkin huolisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, miksei muuten oo tollaisia säkkituoleja myynnissä. Ku se on oikeesti mukavaa materiaalia, ei sellaista karheeta. :P

      Poista
  14. olipas kiva kuulla Maanvaivasta :) on vissiin kiirettä pitänyt ko etolekoskaankotona ;)
    tyttärien kans shoppailu on hauskaa :) meki käytiin viime viikolla !

    säkkituolihan nyt ihan kutsuu, ainakin testaamaan istumista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla ei oo muuta elämä kauheesti ku työ ja työ :/

      Poista
  15. nonni..melekosen kiva tuli tuosta säkistä.

    VastaaPoista
  16. Hei tuohan sopii niin hyvin tuohon tuoliin <3 Ja näköjään sielläkin kukkapurkkeja on näperrelty :)) Samoin nimittäin täällä :)
    Aurinkoisin terkuin Minttu (avonminttu.blogspot.fi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mä löysin idean eräästä blogista. Saman tien piti kokeilla.:P

      Poista
  17. Ihana perunasäkkituoli. Mullekin joskus tulee tarve hankkia jättityynyjä, kun ajattelen että ne on sit tosi käteviä, kun tulee vieraitakin. "Tulkaas peremmälle, tänne lattialle vaan rohkeesti.." Ne siis ei vaan jotenkin toimi lattialla.

    VastaaPoista
  18. Sulla on niin kivoja ideoita, perunasäkkituoli :)

    VastaaPoista
  19. Olipa aika makee tuoli :) hyvä idis!
    Ja noi tiskirätit, miks ei meiän Henkkamaukassa myydä noita :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä Helsingissäkaan ei oo ku yks kauppa keskustassa mistä saa kodin tuotteita. Outoa, ettei oo muualla, vaikka muuten niitä henkkamaukkoja on pilvin pimein jokaisessa pikkuostarissa.

      Poista
  20. Perunasäkkituoli on tosi huippu :) Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  21. Mahtava menopeli, oli viivakoodi tai ei.. Ja hieno inspis säkille! Kiva oli kuulla sinusta..

    VastaaPoista
  22. No sepäs istahti sopivasti. Huippujuttu!

    Viimeisen lauseesi jälkeen melkein pelottaa sanoa seuraavaa... Sinulle on jotain pientä blogissani. Se tosin ei velvoita yhtään mihinkään, vaan on ihan pelkkä kiitos siitä, että saat minut hymyilemään. ♥

    VastaaPoista
  23. Hauska perunasäkkituoli. Mii laik tuu:)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...