19. huhtikuuta 2013

Sierain-ongelma


Kiva on taas vaihteeksi kerkeä/jaksaa kunnolla konen ääreen. 

Muuta en keksinyt, kun että esittelisin viimeisimpia kirppislöytöjä.
Mutta koska viime kirppisreissustakin on 2 viikkoa, niin oon jo unohtanut mitä kaikkea mä oon löytänyt.
Tässä muutamia: 

Riviera Maison mukit, yht 3.-

Tämä ei oo ihan se viikkopäivienliitutaulu mitä hain eteiseen, mutta nätti silti. 6.-

Metalliset lehtitelineet 5.-



Menestyvälle (?) puutarhurille emailivateja ja kastelukannu 1,50



Muutamia viikkona takaperin koin järkytyksen - eräs ärsyttävä henkilö (puoliso) huomautti räkäisesti nauraen että  toinen sieraimeni on kaksi kerta pienempi kuin toinen.
Ja näin on. 
Mahdollisesti ollut jo syntymästä asti, en vaan ole koskaan katsonut itseään alhaalta ylöspäin jotta olisin voinut huomata tämän kammottavan epäkohdan.
Toivottavasti tämä ei oo kuitenkaan mikään sairaus joka jossain kohti elämää johtaa nenän irtoamiseen (eikö edesmenneelle Jacksonille käynyt just näin?)
Oon nyt ahkerasti harrastanut nenäjumppaa ja  kaivanut enimmäkseen sitä pienempää reikää, jos se vaikka venyisi siitä.



Muutamat blogihakusanat:



sinkku taina

Kristin verhot

voiko herpes nenässä ja kaularauhase..

- En tiedä, enkä halua puhua nenästä, se on herkkä aihe!

Shabby lok

- onks toi norjaa?




Mä en voi vieläkään ottaa yhtään kokonaiskuvaa kodistani, koska se on edelleen keskeneräinen.
Muutamia kuvattavia yksityiskohtia sentään löysin.

Elävä kukka!!!

Koukut ei ole oikeesti vinossa, just tarkistin! 



50 kommenttia:

  1. heeheehee..voin kuvitella mielessäni:sormi syvällä nenässä ja ivallisen lapsellinen ääni"mie oon kaivinkonneen kuljettaja :D" heeheehee*reps kops*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo..sitä mä en olekaan käyttänyt, kiitti vinkistä :D

      Poista
  2. Miehesi siis antoi sinulle oikeen syyn kaivella nenää. Vai pitäisikö sinun yrittää pienentää sitä toista sietainta, painamalla?
    Ihania kuvia teillä, näyttää tosi kauniilta, kiva nähdä jossain vaiheessa laajemaltikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä sieraimien pitää olla mielummin isoja kun liian pieniä jotta ilma kulkee estettä sisään :D

      Poista
    2. Piti vielä sanomani, että huikeita kirppislöytöjä olet tehnyt. Nyt olen kyllä kade :-)

      Poista
    3. Kiitos! Lehtikorit on tuolta Lanttilasta, muut sitten Jäähallin kirpparilta.

      Poista
  3. No mut tota ei huomaa... mulla on vino leuka ja sen huomaa.... ei auttanu edes pari vuotta sitte suoritettu syöksy pöntöltä kylppärikaakeleihin leuka edellä. Siis normaalia korkeempi pöttö ja nilkkoihin valuneet housut syynä. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. auts.. aika paha. Mutta ei sitäkään varmaan huomaa jos pitää kasvot jatkuvassa liikkeessä. Puhumalla ja nauramalla esim :D

      Poista
    2. Oi ihanaa, nyt sä annoit mulle hyvän perustelun sille, että mä puhun toooodella paljon itekseni. ;D

      Poista
    3. Haha.. hyvä et musta on jotain hyötyä :D

      Poista
  4. No helv, mitä välii yhellä sieraimella :D Tai jos toiseen vois ruiskuttaa jotain botoxia niin tasapainottaisi???
    Ei vitsi, niin mahtava löydöt kirpulta, täällä meilläpäin ei oo ikuna mitään rm:ää kirpulla! DAMN! Kaikki noi ois lähtenyt munkin mukaan!
    Kivaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sillä ookaan ollut väliä reilu 30 vuotta, ku en oo tiennyt koko asiasta :DD
      Mukavaa viikonloppua sinnekin!

      Poista
  5. Ihana huomio!
    Siskoni mies oli huomannut, että siskoltani, hänen vaimoltaan, puuttuu yksi hammas aika takaa ja siitäkös naurut ollaan saatu. He kun ovat olleet kans yhdessä reilut 30v. Eli pitäs ilmeisesti tarkastaa kaikki paikat jo seurustellessa, ettei tule tällaisia löytöjä näinkin myöhään yhteiseloa, hih!
    Mukavaa nenänkaivelua ja viikonloppua!
    -päivi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haaahhh.. toivottavasti mun puoliso ei rupee laskeskelemaan mun takahampaita.. ku ei niitä oo.. mul ei oo edes viisaudenhampaita vielä kasvanu :D
      Kiitti ja samoin!!

      Poista
  6. Voi a p u a! Pitääpä heti tarkistaa tilanne omien sierainten kohdalla :D
    Tässä taannoin kävi kyllä aika nolosti, kun mies hoksasi iltapäiväruuhkassa jonottaessamme, että mulla on NENÄKARVA! Siis okei, on kai meillä kaikilla, mutta siis semmonen ulos asti kasvava, ja vieläpä musta! ARGH! Ja mä kun oon aina höröttänyt mieheni ( Turkista kotoisin ) karvan kasvulle :/
    Arvaappa, oliko miehellä hauskaa, kun meikäläinen väänsi asian tiimoilta itkua, ja vaati sitä nyhtämään sen karvan irti sillä samalla sekunnilla...
    Ja miltäköhän se karvan nyppiminen näytti ulkoapäin katsottuna?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo todellista!! :D Mun oli pakko mennä vessan peilin eteen, kääntää sieraimet ylös alas ja ARVAA mitö sieltä paljastui!! Kunnon puska MUSTIA karvoja. HYI olkoon! Miten tommoinen on mahdollista???

      Poista
  7. Voi hyvä elämä.. toisille ihmisille ei sais kyllä naureskella mut ei tässä oikeen muuta voi taas kun näitä sun juttuja lueskelee :D Etippä siitä sun puolisostas joku vika ja naura sille räkäsesti siitä, niin saa maistaa omaa lääkettään :D Voiko herpes nenässä ja kaularauhase? Miksei mun blogiin kukaan tuu millään hauskoilla hakusanoilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mulle saa nauraa :) Mä oon jo tottunut siihen.
      Joo, pitää etsiä joku oikein paha juttu :D

      Poista
  8. Mä en tykkää puhua nenistä :D Mies aina sanoo, ettei nenässäni oo mitään vikaa. TÄH, eikö se nää, että se vie puolet kasvojeni tilasta ! Taitaa olla sokea ;D

    Jee, onnittelut elävästä kukasta, Kristi! Pitäisköhän uskaltaa jo itsekin kokeilla...

    Tosi hienoja löytöjä olet tehnyt ja edullisesti!!

    Nyt on pakko mennä tarkistamaan sierainten tila... Huisia viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta Satu, aattele, jos ei ihmisella ois nenä ollenkaan.. Se on ainut mikä mua lohduttaa :D

      Poista
    2. Hui, mä en haluu edes ajatella sitäkään ;) Mut' hyvä pointti, mä kelpuutan sitten omani vallan mainiosti *heh*

      Poista
  9. No ajattele, kuinka paljon kohteliaampaa on sanoa, että toinen sierain on 2 x pienempi kuin toinen kuin että toinen on 2 x suurempi kuin toinen.. Siinä on vissi sävyero :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi.. enpäs osannut ajatellakaan että tuossa oli jotain kohteliastakin :D

      Poista
  10. Älä, välitä reijistä - ja pienempi niin parempi - näin olen kuullut miesten suusta - tosin jos hengittää sierainten kautta niin silloin voi olla huonompi juttu. Joo, ja minäkin synnyin nenä poskella ja tohtori-setä oli rusauttanut klyyvarini "noin" keskelle naamaani tosin kaikki nämä vuodet se on ollut vinossa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu - ja ihaniii löytöjä!!

      Poista
    2. Aimitenniin rusauttanut?! Onko tollainen edes laillista?? :D

      Poista
  11. Ihania yksityiskohtia! Elävä kukkas on tosi kauniissa häkissä :))

    No juu... eihän sitä tiedä mitä kaikkee hirveyksii sul nyt tulee, kun toine reikä on suurempi?! Parempi, etten mee edes omaani tutkimaan :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei kannata! Siitä ei seuraa mitään hyvää! :D

      Poista
  12. Teet lensi suusta!! :D
    Voin vain kuvitella sut kaivamassa nenää venytys yrityksen puitteissa :)
    Joka tapauksessa mahtavia löytöjä oot tehnyt ja oikein hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  13. Hyviä löytöjä ja olisi kyllä kiva nähän enempikin kuvia teiltä!
    l
    Otsikosta ajattelin että palkokasvi on mennyt nokkaan :)Voisihan sitä sillä herneelläkin yrittää venyttää... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haah.. mulla ei kasva ku porkkanoita.. :D

      Poista
  14. Ihana tuo häkki jossa tuo kukka (elävä) on...:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Venähti toi vastaminen tänne..ja kasvikin on kerkenyt kuolla jo. Hmph!

      Poista
  15. Hyviä löytöjä olet tehnyt. Ja niin kauan ei ole hätää kun happi kulkee sieraimen kautta ;-)

    VastaaPoista
  16. Samaa vikaa täällä! Ja lääkärin mukaan väliseinäkin jotenkin vinossa, että ihan sekundaa. Vaan ei haittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin alan jo pikkasen olema tottunut :))

      Poista
  17. Voihan sieraimet sentään!:) Ainakin happi tuntuu kulkevan hyvin, kun aina täältä löytyy ihania juttuja:)))

    VastaaPoista
  18. Ei tartte mitään kokokuvia kodista kun on noin ihunoita yksityiskohtia! :)
    vai sinkku taina - kaikkee säkin olet! ;D
    mä jäin vähän miettimään missä tilanteessa tää nenä tiirailu - räkänauru - episodi on tapahtunut mutta ehkä en sittenkään halua edes tietää.... se on just se mun mielikuvitus.
    Mukavata viikkoa sinne! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katsoin taivasta pihalla.. :D
      HYIII SUA!

      Poista
  19. Löysin sun blogisi ihan vasta, ja tää on NIIN PARAS! En oikein tahdo kestää niitä Kaunis pieni elämä-blogeja, joissa keijukaiset hiipivät aamukasteen aikaan paljain varpain.. Tää on niin ihana blogi, ja olet hyvä kirjoittaja. Nämä kirjoitukset olis kiva saada painettua kirjaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Kyllä keijukaisiakin tarvitaan vastapainoksi meidän persjunttien tarinoille :D

      Poista
  20. Niin juu, kyllä niitä varmaan tarvitaan. Mutta itse pidän realismista paljon enemmän. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, koska mun elämässä ei olekaan keijukaisia muualla kun sunnuntaiaamuisin päässä vasaralla takomassa :D

      Poista
  21. Toivottavasti se toinenkin kasvaa siitä samankokoseksi niin ei putoo koko nokka :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...