7. elokuuta 2013

Yksinolemisen iloja


Niinkuin mä jo sanoinkin, isäntä on 10 päivän lomalla Barcelonassa.
Eikä oo melkein yhtään haitannu!
Olen siivonnut, siirrellyt kaikessa rauhassa huonekaluja ja taas siivonnut.
Olen tehnyt vaan sellaista ruokaa, mistä  itse pidän, kuten esim. kukkakaalisoppaa tai sitten en ole tehnyut ruokaa ollenkaan, vaan syönyt koko päivän suklaamuroja ja vadelmia.
Olen katsonut 3 tuntisia elämäntarinaleffoja (kuten Coco Chanel).
Olen kasvattanut säärikarvoja...

Kun hän on soittanut ja kertonut ah, tänään oltiin koko päivä rannalla, niin mä oon heittänyt et, ah, sain vihdoin viety kuolleen kasvimaan mullat roskikseen.

Ah, mä käytiin mexikolaisessa juhlistamassa kaverin syntymäpäivää.
No ah, mä sain juuri hinkattu kylppärin seinästä hiusväritahrat pois..


Makkarissa siirtelin sängyn pois ikkunan alta ja nyt en käsitä, miksi se sänky ei oo ollut siinä alusta asti!
Jotenkin paljon inhimmillisempi on nukkua pää seinää vasten.




Sisustustarran tilasin  Hyvän tuulen puodista ja se oli jo perillä seuraavana päivänä!!

Miten toi teksti suomennettaan?

Mä yritin ja yritin, mutta paras mihin pystyin oli:

Elämä ei ole hengenvetoja vaan hengästyttäviä hetkiä.

No daaa!!








Ja ettei kaikki olis liian täydellista ja ihanaa, näytän teille muista kuvista sensuroidun huoneosan, joka on siis katto:




Olohuonekin meni kokonaan uuteen uskoon kun siirsin sohvat vastakkain.

 Jopa palan verhokangasta olen saanut kokeilun mielessä ikkunan eteen ja se olikin täydellinen. Paljon hienompi mitä kuva antaa ymmärtää!
Pitää vaan käydä Ikeassa ostamassa lisää sitä pellavakangasta. Suurinpiirtein 7,5 metriä eli ei paljon mitään.




61 kommenttia:

  1. Tirsk... Toivottavasti se sun isäntäs kotia tullessaan on kunnolla hereillä, ettei vaan mee nukkumaan paikkaan, missä sänky ennen oli ( -> lattialle nyt ) tai istu sohvalle, missä se ennen oli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiinnolla odotan, että KAI se nyt tälläistä muutosta huomaa :D

      Poista
  2. No, daa!!! On kyllä henkeä salpaavan kaunista, Kristi ♥

    Sulla on kyllä värisävyt hallussa *huokaus*

    VastaaPoista
  3. Ooooooh, niin ihanan näköstä! :)

    VastaaPoista
  4. Onpas ihanan näköistä. Kadehdin noita valkoisia ektorpeja - ite en raaski kun pitäs joka toinen päivä pestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli ne nyt 5 kk, ja ekan kerran pesin. Eivät ollut edes hirveessä kakassa, mutta kuitenkin. Työlästä se oli ja pesukone huusi hoosianna ku niin monta koneellista joutui pesemään.

      Poista
  5. Teilla on kylla aivan ihana koti :)

    VastaaPoista
  6. Aika vapaa käännös : elämää ei mitata hengenvetojemme määrällä, vaan niillä hetkillä jotka salpaavat hengityksen.

    Sä alat selvästi kotiutua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin just! Miksen mä keksinyt tota! :D
      Juu, alan! Eihän siinä mennyt kun 5 kuukautta :)

      Poista
  7. Makkari on täydellinen, tykkään!!! En varmaan koskaan saa mitään noin ihanaa loihdittua, joten tyydyn tylsään sisustukseen :))
    Sitä kielipäätä kun ei oo, niin empä lähe ehottelemaan, et mitä siinä vois lukee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ois mäkään saanut ellei sitä sisustustavaraa ois ollu jo ennestään haalittu tollainen määrä :))

      Poista
  8. Ompas teillä kyllä nättiä, tykkään kovasti värreistä . Makia makkari, varsinkin tuo vaaterekkiosasto ihastuttaa :)

    VastaaPoista
  9. Ootpa ollu reipas. :) Kyl se vaan niin on, että miesten puuttuminen ei tosiaan haittaa melkein yhtään. Ei niitä oikeasti kovin moneen asiaan tarvita. Mut se vaan, että jos täällä lopullinen katastrofi iskee päälle, niin mä menetän huippuhyvän dyykkailypaikan. Se olis iso menetys. Jos mä en yhtään hengailis sen yhden tyypin kanssa, niin miten mä enää kehtaisin mennä niiden roskiksille. "Kävelin tästä ohi ja oli sattumalta just roska kädessä..." ????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon joo :)
      Hmh, kyllä sellaisia sattumiakin saattaa käydä :D

      Poista
  10. Kaunis makkari teillä! Kivat värit.
    Ja ei kai se nyt haittaa vaikka se isäntä heittäytyykin väärään kohtaan istumaan
    kun on nin hyvän loman viettänyt ;)

    Terkkuja Monica

    VastaaPoista
  11. Onpa teillä kaunista. On näköjään kannattanut mööpeleitä siirtää:)) Joskus on hyväkin että miehet on pois alta saa rauhassa kasvattaa karvojaan ja tuunailla omia juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Näin on, mutta 10 päivää alkaa olla mulle jo ihan pikkasen liikaa.
      (mä joudun töihin kulkemaan aattele, bussilla!!) :D

      Poista
  12. Kuvat eivät olleet teiltä vaan jostain raskalaisesta sisustuslehdestä, eikö ;-D
    Vaude, miten kauniiksi ja yhtenäiseksi olet laittanut teidän kodin.
    Onneksi miehesi on välillä poissa, niin sinulla on aikaa tehdä sisustusjuttuja!
    Hyvä käännös oli makkarin tekstille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no tuo lamppukuva jo kertoo mistä ne kuvat on :D

      Kiitos <3

      Poista
  13. Wau wau miltä näyttää! Ja ah, kyllä ysinolo piristää aika ajoin! Njoy

    VastaaPoista
  14. Oot kyllä ollut aikaansaava! Hattua täytyy nostaa :) Teillä on kovin kaunista. Silmä lepää kuvissa <3

    VastaaPoista
  15. Yksinolo on parasta aikaa - silloin ne parhaat ideat syntyy ja vapaasti pystyy laittaa mööpeli-rallin pyörimään! Ihanalta näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se välillä kiva, juu. Mut toi 10 päivää on hieman liian pitkä. Siis ei ois mitään hätää jos mulla ois sikana rahaa että voisin kaikki nuo päivät kierrellä kirppareilla ja vaikka missä. :D

      Poista
  16. Ihanalta näyttää teidän makkari, pullollaan ihania yksityiskohtia! ♥ Yksinolosta ollut jotain hyötyä ;) Parhaiten mäkin toimin sillon, kun mies ei oo haitolla ja sotkemassa mun ajatuksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, aina ne on sotkemassa, ellei paikkoja sitten ajatuksia :D

      Poista
  17. Kivalta näyttää makkari ja sänky sopii hyvin tuohon :)

    VastaaPoista
  18. Mä oon tosi ihastunut tarroihin. Just niitä ebaysta taas lisää tilailin :)
    Näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Joo, ne tarrat koukuttaa. Mun edellinen kämppä oli kuin kirja, joka seinässä luki jotain :D

      Poista
  19. Nuo peilipöytä ja sermi ovat i-h-a-n-a-t!!! Mie oon yrittäny metästää nuita "vanhanajan" peilimeikkipöytiä josttain, mutta en saa mistään muualta niitä näköpiiriini ku immeisten blogeista, jotka ei varmmaan ole saatavilla! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mun pöytä on tehty roskiksesta löytyneestä perus sohvapöydästä jonka olen maalannut ja sen peili osan olen joskus ostanut hobbyhallista ja senkin olen maalannut.

      Poista
  20. Luolaihmisiltä periytyy taipumus hakeutua nukkumaan turvalliseen paikkaan eli pää seinää vasten ja jalat ovea kohti.Ikkunastahan saattaa vihollinen hyökätä kimppuusi :D

    Ihana makkari ja lamppuhan suorastaan huutaa tuunaamista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Jännää, mut varmaankin totta.
      Joskus luin, että mikäli sänky on sivusta seinää vasten niin miesten on aina pakko nukkua ulkopuolella. Joku luolasysteemi oli siinäkin selityksenä :D

      Poista
  21. Kaunista <3 Tuo peilipöytä on todella kaunis ja erikoinen :)
    AvonMinttu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  22. Teillä on niiiiin kaunista! Oli kyllä kiva nähdä tämä ihanuus livenä, toivottavasti ens kerralla sit vähän pidemmän kaavan mukaan! :)

    VastaaPoista
  23. Oi miten kaunis koti! Ihana ja niin kaunis!!!

    VastaaPoista
  24. Kaunista!
    Ihan paras olkkarin sisustus on 2 sohvaa vastakkain!! Harmittaa, että sohvaa vaihdettaessa päädyttiin divaanisohvaan - mutta kun tänne ei millään olisi kahta täysmittaista mahtunut. Pitäis vaihtaa asuntoa...

    VastaaPoista
  25. Ihanalta näyttää molemmat huoneet!
    Eläköön yksinolo! ;D

    VastaaPoista
  26. Ahkera olet ollut! Teillä on niin nättiä, kattolampuista viis :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mitäs nyt yhdestä kattolampusta, keräilee pölyä vaan :D

      Poista
  27. Me ollaa kyl murun kans nii sympioosis, et tollasest erost ei tulis mittä :) Kerra meni kaverin luo kahreks päiväks, ni kumpikaa ei nukkunu ja ol koko aja kauhia ikävä ♥ Sä olet oikke tuulemaa pistäny ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä! Tuttu tunne, mut mä oon kova selviytymään :)

      Poista
  28. Hurjan kaunis ja levollinen makkari, tykkään tosi paljon :) Ja niin siitiä! On olohuonekin kiva!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Siistiä on tosin vaan sen hetken kun otan kuvia :D

      Poista
  29. Sulla/teillä on kyllä ihana makkari!!
    Mulla on tuo sama teksti lasten kuvien päällä :)

    Mä vaan voin kuvitella, kuinka mä nauttisin hetken yksinolosta. Jos sais joskus edes päivän ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se päivä koittaa varmasti sullakin joku kaunis päivä :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...